فینالیست گرنداسلم استرالیا 2023 جزئیاتی را در مورد پیشرفت خود در دنیای تنیس به اشتراک گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر بایکال خواهان مقایسه عادلانه‌تری با تراشه‌های سرور اینتل بود، می‌بایست یکی از محصولات Xeon Platinum را که ۴۸ هسته یا بیشتر دارند، محک می‌زد. بنا به برخی دلایل عجیب، این کمپانی روسی، یک تراشه AMD را از آخرین مقایسه خود حذف کرد. این کمی تعجب‌آور است چرا که بایکال الکترونیکس با هیجان ادعا کرده بود که Baikal-S قابل مقایسه با EPYC ۷۳۵۱ از دوره Zen ۱ است.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: دشمن منصرف نشده و پیش بینی‌ها نشان می دهد اگر نتوانند در سالگرد اغتشاشات گذشته کاری کنند به طور کامل شکست می خورند، آن ها اعلام کرده اند دانشگاه اولین جایی است که باید اغتشاشات جدید راه اندازی شود.
سیاستمدار سابق فرانسه هشدار داد اگر ضد حملات اوکراین به شکست بیانجامد، شرایط در این کشور بحرانی‌تر می شود.
اگر مقابل تیم‌های صدرجدولی شکست نمی‌خوردیم و امتیاز از دست نمی‌دادیم الان با اختلاف قهرمان ما بودیم. در کل فوتبال مرسوم است وقتی برابر تیمهای بالای جدولی قرار می‌گیری باید طوری به میدان بروی که اگر برنده نمی‌شوی حداقل شکست هم نخوری.
اگر رجب طیب اردوغان دوباره انتخاب شود، می‌توان پیش‌بینی کرد که استراتژی گسترش اتحاد‌های منطقه‌ای موجود ادامه خواهد داشت. تلاش‌ها برای یافتن زمینه‌های مشترک با سوریه ممکن است در این مرحله تشدید شود. ترکیه اردوغانی عضو ناتو روابط خود را با روسیه در زمینه اقتصادی عمیق‌تر می‌کند، روابط خود را در زمینه نظامی و نیز در زمینه استراتژیک توسعه می‌دهد. علاوه بر این ترکیه توانسته به عنوان یک بازیگر مهم منطقه‌ای در جنگ ۲۰۰۸ روسیه و گرجستان و درنهایت جنگ روسیه و اوکراین ایفای نقش کند.
رهبر انقلاب همچنین نفس آمادگی نیروهای مسلح را برای دشمنان  بازدارنده و هوشیاری در مقابل طراحان پشت صحنه حوادث را کاملاً ضروری خواندند.ایشان با اشاره به حرف و اقدام احتمالی عناصر کم قدرت، گفتند: نباید ذهن‌ها را بر اینگونه اقدامات و حرفها متوجه و متمرکز کرد بلکه باید طراحان اصلی و پشت صحنه را دید.
فرمانده معظم کل قوا با تاکید بر تمرکز و دقت بر برنامه‌های بلند مدت دشمن، خطاب به فرماندهان ارشد نیروهای مسلح بیان داشتند: اگر عقلایی عمل شود، به شکست کشاندن محاسبات دشمن امکان پذیر است
ستاری با اشاره به شرایط این روزهای مس کرمان و جو شکل گرفته، از انگیزه نارنجی‌پوشان برای دستیابی به پیروزی در آخرین بازی سال خبر می‌دهد.
شکست 7-0 تیم اریک تن‌هاگ، به همان اندازه که امیدهای یورگن کلوپ و شاگردانش را برای صعود به جمع چهار تیم برتر و کسب سهمیه تقویت کرده، ادامه فصل را برای منچستریونایتد بسیار سخت خواهد کرد.
اگر شریان با محوریت بذرپاش، همراهی پایداری و حضور دولتی‌ها تنها برای یک امتیازگیری موقت از شانا، نباشد (که به نظر می‌رسد نیست)، احتمالا در آینده شاهد واگرایی بیشتر در جریان اصولگرایانی خواهیم بود که فکر می‌کردند با یکدست کردن قدرت، کارآمدی ایجاد خواهد شد. تمایل جریان پایداری و آن‌ها که زیر سقف شریان جمع شدند، این است که قالیباف را به سرنوشت حدادعادل در مجلس هفتم دچار کنند.
سرمربی بارسلونا بعد از شکست مقابل آلمریا به شاگردانش هشدار دارد که هیچکس حق ندارد خود را از پیش قهرمان لالیگا بداند.
آبشک می گوید فولاد پتانسیل صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را داشت اما عدم خودباوری مانع از این اتفاق شد.
مهاجم مس کرمان می‌گوید آنها توان پیروزی مقابل گل‌گهر را هم داشتند.
یکی از مشکلات حوادث چند ماه اخیر، ایجاد شکاف عمیق اجتماعی بود. مسئولان باید بدانند نارضایتی‌ها باید چاره‌جویی شود. برای اقناع مردم باید اقدامات لازم فرهنگی و سیاسی انجام شود. ریشه‌یابی اعتراضات و پاسخگویی به مردم وظیفه مهم مسئولان است ... کلید حل مشکلات امروز بازگشت به انتخابات رقابتی با حضور گسترده مردم در صحنه است.
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا با بیان اینکه دولتمردان برای حل مشکلات اقتصادی باید پای درس شهید باقری بنشینند،گفت: هر فرماندهی اگر ماهیت جنگی را که درگیر آن است نشناسد شکست می خورد
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا با بیان اینکه دولتمردان برای حل مشکلات اقتصادی باید پای درس شهید باقری بنشینند، گفت: هر فرماندهی اگر ماهیت جنگی را که درگیر آن است نشناسد شکست می خورد
روزبه چشمی می‌گوید پس از شکست تیم ملی مقابل انگلیس فشارهایی که روی او ایجاد شده منصفانه نبوده است.
برانکو اگر چه در ظاهر از تیم کی‌روش حمایت کرده، اما شکاک‌ها می‌گویند پروفسور کمی هم شیطنت کرده است.
رسانه‌های اجتماعی هرگز راهی طبیعی برای کار، بازی و معاشرت نبودند. با این وجود، جایگزین شدن آن به جای راه‌های طبیعی از طریق جهشی عجیب و بسیار ظریف صورت گرفت که تشخیص وقوع آن در لحظه دشوار بود.
«اگر مذاکرات اتمی وین شکست بخورد و متعاقبا توانمندی‌های اتمی ایران نیز تقویت شود، طبیعتا مسائل منطقه ماهیتی بغرنج‌تر پیدا خواهند کرد. به ویژه که رژیم صهیونیستی به طور خاص سعی کرده تا در سال‌های اخیر با کشور‌های منطقه روابط نزدیکی را برقرار کند و در این زمینه سازمان‌های اطلاعاتی آن‌ها نیز به شدت فعال هستند و توطئه می‌کنند.»
سرمربی هوادار می‌گوید مقصر شکست برابر پرسپولیس او بوده و هیچ بهانه‌ای نخواهد آورد.
سرمربی هوادار می‌گوید مقصر شکست برابر پرسپولیس او بوده و هیچ بهانه‌ای نخواهد آورد.
ستاره مس در بازی با گل گهر معتقد است بدشانسی باعث شد تا آنها 3 امتیاز شیرین برابر گل گهر را از دست بدهند.
«اگر دیپلمات ها در قالب کشورهای عضو گروه پنج بعلاوه یک و ایران، نتوانند راه حلی میانه جهت احیای برجام بیابند، احتمال اینکه منطقه خاورمیانه هدفِ بی ثباتی های بیشتر در آینده نزدیک قرار بگیرد، کاملا وجود دارد. البته که تحقق این سناریو تا سال ها تبعات منفی خود را در منطقه خاورمیانه نشان خواهد داد».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ