مایکل اوون، ستاره سابق منچستریونایتد، از رفتاری که با کریستیانو رونالدو داشت ابراز نارضایتی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مایکل اوون می‌گوید از تعویض محمد صلاح حسابی شگفت زده شده است و حق را به این بازیکن می‌دهد.
مایکل اوون، اسطوره لیورپول، معتقد است عنوان قهرمانی لیگ برتر در فصل آینده به آرسنال یا منچستریونایتد و حتی قرمزها نخواهد رسید.
با پیروزی ورستپن، ردبول رکورد 11 پیروزی متوالی مک لارن در سال 1988 را تکرار کرد.
یکی از مربیان لیگ MLS آمریکا به داوران آمریکایی توصیه کرد با ورود لیونل مسی به مسابقات این لیگ با پیراهن اینتر میامی به شکل ویژه از او مراقبت کنند و مانع از آسیب‌دیدگی جدی‌اش بشوند.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، در آستانه بازی دوستانه به لهستان به ستایش از جواشوا کیمیش پرداخت و او را با اسطوره‌های بسکتبال مقایسه کرد.
مایکل اولونگا، مهاجم گلزن و خطرناک الدحیل قطر، با پیشنهاد جدی از سوی تیم اوترخت هلند مواجه شده است.
مایکل جردن یک ماشین جدید به کلکسیون خود اضافه کرده است.
مایکل اوون، ملی‌پوش اسبق تیم ملی انگلیس معتقد است منچسترسیتی از کسب تساوی در اسپانیا مقابل رئال خوشحال است.
هوش مصنوعی توانست با ابتکار جالبی لباس کردی را تن اسنوپ داگ، بروسلی و مایکل جکسون کرد.
دن گاربر، مدیر ارشد لیگ فوتبال حرفه‌ای آمریکا، معتقد است اگر مسی به این لیگ بیاید، بزرگترین ورزشکار تاریخ آمریکا خواهد شد.
ناشران یک مجله آلمانی که مصاحبه با مایکل شوماخر که با هوش مصنوعی نوشته شده بود را چاپ کردند، سردبیر را اخراج و از خانواده این راننده مسابقات اتومبیلرانی «فرمول یک»عذرخواهی کردند.
کفش‌های کتانی با مارک «جردن ایر» متعلق به مایکل جردن، بسکتبالیست نامدار آمریکایی، در حراج آنلاین «ساتبی» به قیمت ۲ میلیون و دویست هزار دلار فروخته شد. این قیمت رکورد جدیدی برای فروش یک جفت کفش کتانی به شمار می‌رود. این کتانی‌های امضا شده را مایکل جردن در بازی دوم از فینال‌های «لیگ حرفه‌ای بستکبال بزرگسالان آمریکا»، در سال ۱۹۹۸ در جریان مسابقه تیم‌های شیکاگو بولز و یوتا پوشیده بود.
با اعلام فدراسیون فوتبال عربستان، مایکل اولیور انگلیسی قضاوت دیدار فوق حساس الهلال و النصر را بر عهده خواهد داشت.
الدحیل با دو گل مایکل الونگا موفق شد الشباب را شکست دهد و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.
مایکل اوون معتقد است کودی خاکپو به زمان نیاز دارد تا در لیورپول بدرخشد و شرایط قرمزها به گونه ای است که حتی لیونل مسی هم منجی آنها نخواهد بود.
کمیته داوران فیفا، اسامی داوران مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی را اعلام کرد.
انگلیس در شرایطی از دقایقی دیگر به مصاف سنگال خواهد رفت که ستاره جوان این تیم به جوانترین بازیکن سه شیرها بعد از مایکل اوون تبدیل شده که سابقه حضور در مرحله حذفی جام جهانی را در کارنامه‌اش ثبت کرده است.
مایکل موریرا یکی از دستیاران کارلوس کی روش که برای زیر نظر گرفتن و تمرین دادن سردار آزمون راهی خارج از کشور شده است، هفته آینده به تهران بر می گردد.
مایکل کریک، ستاره سابق منچستریونایتد به عنوان سرمربی جدید باشگاه میدلزبورو انتخاب شد.
آخرین عضو از کادر دستیاران کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران به اردو ملحق شد.
پیراهن شیکاگو بولز که مایکل جردن در سال ۱۹۹۸ مقابل یوتا جاز پوشید به قیمت ۱۰.۱ میلیون دلار در یک حراجی فروخته شد که یک رکورد در این زمینه است.
هرچند روایت زندگی محمدعلی، قهرمان بوکس بهترین اثر مایکل مان محسوب نمی‌شود و اشکالات در روایت و پرداخت دارد و فرم آن کم‌نقص نیست، بی‌شک یکی از بهترین فیلم‌های بیوگرافی ورزشی است که تاکنون ساخته شده و بر پرده نقره‌ای سینما نقش بسته است.
هرچند «وثیقه» جزو آثار کم‌نقص مایکل مان محسوب نمی‌شود، یکی از فیلم‌های دیدنی است که این فیلمساز خلق کرده است؛ تریلری که هرچند با فرمول‌های مرسوم در سینمای اکشن آمریکا پیش می‌آورد و خلاقیتی در روند داستان مشاهده نمی‌شود، یک اثر خوش ساخت و سرگرم کننده محسوب می‌شود.
ساخته تونی گیلروی، یکی از مهم‌ترین آثار کارنامه این فیلمساز و در عین حال، یکی از بهترین تریلر‌هایی است که با مضمون حقوق و وکالت ساخته شده، اما این اثر چیزی فراتر از دعوا‌های حقوقی کار‌های کثیف یک وکیل برای چند موکل است و یک داستان پرتعلیق و تاثیرگذار با پایانی قابل پیش بینی برای تماشاگران حرفه‌ای سینما را با خود به همراه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ