سید ابراهیم رئیسی که امروز برای افتتاح فاز دوم پالایشگاه آبادان به این شهر سفر کرده بود بعد از حضور در مراسم افتتاح این طرح به یادمان دفاع مقدس کربلای چهار رفت و به شهدای ۸ سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از خوش‌وبش دولتمردان رییسی با مدیرمسئول روزنامه کیهان را منتشر شده است.
نوشتۀ ابراهیم رییسی رییس جمهوری کنونی ایران در دفتر یادبود آرامگاه سیمون بولیوار هم از حیث دستخط و هم نوع کلماتی که انتخاب کرده مورد توجه قرار گرفته است.
در ادامه برنامه‌های سفر رسمی به ونزوئلا، دکتر سید ابراهیم رئیسی، به منظور بررسی ظرفیت‌های موجود در ونزوئلا جهت عرضه کالا‌های تولید ایران، در فروشگاه ایرانی «مگاسیس» حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این فروشگاه با مدیران آن گفتگو کرد.
سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های سفر دوم دولت مردمی به استان آذربایجان شرقی، ضمن بازدید از خط تولید شرکت تراکتورسازی ایران، از دو محصول جدید این گروه صنعتی رو نمایی کرد.
سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر یکشنبه به شکل رسمی از آقای "هیثم بن طارق آل سعید" سلطان عمان در مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد استقبال کرد. در این مراسم پس از نواختن سرود ملی دو کشور، سران ایران و عمان از یگان تشریفات حاضر در میدان سان دیده و سپس اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.
سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر به اندونزی، عصر امروز سه شنبه با حضور در مرکز اسلامی جاکارتا با جمعی از مردم اندونزی دیدار و گفتگو کردند.
سید ابراهیم رئیسی که به منظور سفری دو روزه به سوریه عزیمت کرده است، با استقبال گسترده مردمی وارد زینبیه دمشق شد. رئیس جمهور، پیش از زیارت حرم مطهر حضرت زینب (س)، با جمعی از خانواده شهدا‌ی محور مقاومت دیدار و گفتگو کرد. وی همچنین مرقد مطهر حضرت زینب (س) را در شهر دمشق زیارت کردند.
سید ابراهیم رئیسی صبح امروز دوشنبه به طور رسمی از الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس در مجموعه تاریخی - فرهنگی سعدآباد استقبال کرد. در این مراسم پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور، دکتر رئیسی و لوکاشنکو از یگان تشریفات سان دیده و سپس هیات‌های عالیرتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند. قرار است پس از پایان مذاکرات هیئت‌های عالیرتبه دو کشور ۸ سند همکاری دوجانبه در حضور روسای جمهور به امضای مقامات طرفین برسد.
رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر خود به چین، با حضور در مسجد «دونگ سی» پکن، ضمن بازدید از این مسجد تاریخی، نماز مغرب و عشای خود را با مسلمانان چینی در این مسجد به جماعت اقامه کرد.
سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه از مرکز کنترل شرکت ملی گاز و شرکت در کارگروه تامین پایدار سوخت زمستانی بازدید کرد.
سید ابراهیم رئیسی، ظهر امروز پنجشنبه در جریان دومین سفر دولت مردمی به استان دارالعباده یزد، با مردم این استان در میدان امیرچقماق دیدار کرد.
رئیس جمهوری در شب یلدا با خانواده شهید آرمان علی‌وردی دیدار کرد و رئیس مجلس هم در مرکز نگهداری سالمندان حضور یافت.
رئیس جمهور همزمان با شب یلدا به دیدار خانواده شهید آرمان علی‌وردی از شهدای مدافع امنیت رفت.
سید ابراهیم رئیسی در دیدار هو، چون هوا معاون نخست وزیر چین با بیان اینکه روابط جمهوری اسلامی ایران و چین از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره در حال گسترش بوده است، گفت: برخی مواضع مطرح شده در سفر اخیر رئیس جمهور چین به منطقه موجب ناخرسندی و گلایه‌مندی ملت و دولت ایران شده و مطالبه جدی ایران جبران مواضع بیان شده است.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه تهران حضور یافت.
محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور به جای رئیس جمهور در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی راه شرکت کرد. جلسه بررسی صلاحیت و اخذ رأی اعتماد به مهرداد بذرپاش وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دقایقی پیش در صحن علنی مجلس آغاز شد.
سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد از "محمد شیاع السودانی" نخست وزیر عراق که در نخستین سفر غیرعربی خود به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است، به شکل رسمی استقبال کرد. در این مراسم پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور، سران ایران و عراق با ادای احترام به پرچم، از یگان تشریفات سان دیده و سپس اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه را به یکدیگر معرفی کردند.
رئیسی دانش‌آموزان و دانشجویان و به ویژه اعضای تیم‌های المپیادی را نماد و نمود پیشرفت کشور دانست و بر شناسایی این استعداد‌ها و فراهم کردن شرایط لازم برای تداوم رشد و تعالی آن‌ها تاکید کرد.
سید ابراهیم رئیسی امروز سه‌شنبه در مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد به شکل رسمی از نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان استقبال کرد. در مراسم رسمی استقبال ابتدا سرود ملی دو کشور نواخته شد و سپس سران دو کشور از یگان تشریفات حاضر سان دیدند.
رئیس جمهور با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از حضرت آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی عیادت کرد.
سید ابراهیم رئیسی در ادامه فرآیند نظارت ستادی به دستگاه‌های اجرایی، به محل موزه ملی ایران رفت. عزت الله ضرغامی وزیر گردشگری و میراث فرهنگی رئیس جمهور را در این بازدید همراهی کرد.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور که به نیویورک سفر کرده است؛ صبح چهارشنبه (۳۰ شهریور ۱۴۰۱) به وقت محلی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در جمع سران کشورهای عضو سخرانی کرد.
سید ابراهیم رئیسی شامگاه پنجشنبه با حضور در مسجد اهل بیت رسول‌الله (ص) شهر سمرقند، با فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی این مسجد آشنا شد. رئیس جمهور در جمع نمازگزاران ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی (ع) به تبیین ابعاد مختلف این اجتماع بی نظیر جهانی پرداخت.
رئیس جمهور با وجود طوفان شن در جمع مردم روستای کروچان از توابع زهکلوت در جنوب استان کرمان حضور یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ