منابع عبری از زخمی شدن چهار صهیونیست در عملیات مقاومتی یک فلسطینی در شهرک ارئیل در کرانه باختری خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از عملیات تیراندازی امروز در بیت‌لحم که به زخمی شدن شدید سه شهرک‌نشین صهیونیست منجر شد، استقبال کرد.
حزب‌الله لبنان عملیات مقاومتی در شهرک «عیلی» را که به هلاکت ۴ شهرک‌نشین صهیونیست و زخمی‌شدن ۴ صهیونیست دیگر انجامید، نشانگر آمادگی مقاومت و قدرت آن در پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی دانست.
عملیات‌های مقاومتی در قدس اشغالی و کرانه باختری طی یک هفته اخیر ادامه داشت که طی آن هفت صهیونیست زخمی شدند.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به عملیات ضدصهیونیستی امروز در قدس‌اشغالی که به زخمی شدن دو نظامی صهیونیست منجر شد، واکنش نشان داد.
هم‌زمان با اجرای عملیات مقاومتی و ضدصهیونیستی در منطقه غور اردن مرکز داده‌های فلسطینی اعلام کرد در سال جدید ۱۹ صهیونیست در عملیات‌های مبارزان فلسطینی به هلاکت رسیدند.
شامگاه امروز شنبه یک عملیات زیرگیری با خودرو در شمال الخلیل رخ داد که طی آن سه نظامی صهیونیست به شدت زخمی شده اند.
رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند نظامیان این رژیم در جنوب شهر نابلس هدف تیراندازی افراد مسلح قرار گرفتند و در این تیراندازی دست‌کم ۲ نظامی صهیونیست زخمی شدند.
یک شهرک نشین صهیونیست در تیراندازی رزمندگان مقاومت به خودرو او در الخلیل زخمی شد.
منابع فلسطینی از زخمی شدن یک شهرک نشین صهیونیست در تیراندازی رزمندگان مقاومت به خودرو او در الخلیل خبر دادند.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در عملیات گروه مقاومتی عرین الاسود علیه یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی، دو نظامی این رژیم زخمی شده اند.
مرکز آماری معطی در گزارشی اعلام کرد از ابتدای سال جاری میلادی (۲۰۲۳) عملیات های مقاومتی در قدس اشغالی و کرانه باختری رشد فزاینده ای داشته و منجر به کشته و زخمی شدن ۷۱ صهیونیست شده است.
محافل صهیونیستی به عملیات مقاومتی شامگاه جمعه در قدس اشغالی که به کشته شدن دست کم ۷ صهیونیست و زخمی شدن شماری دیگر منجر گردید، واکنش نشان دادند.
گروه های مقاومت فلسطینی به عملیات مقاومتی شامگاه جمعه در قدس اشغالی که به کشته و زخمی شدن شماری از صهیونیست ها منجر گردید، واکنش نشان دادند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین به عملیات شامگاه جمعه در قدس اشغالی که به کشته و زخمی شدن شماری از صهیونیست ها منجر گردید، واکنش نشان داد.
گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) طی بیانیه ای از گرفتار شدن نظامیان صهیونیست در کمین مبارزان مقاومت در جریان یورش اخیر آنها به نابلس خبر داد.
گروه‌های فلسطینی با صدور بیانیه هایی جداگانه، عملیات مقاومتی امروز در نزدیکی شهرک ارئیل در سلفبت (کرانه باختری) که به هلاکت ۳ صهیونیست و زخمی شدن چند نفر دیگر منجر شد را تبریک گفتند.
گروه‌های فلسطینی با صدور بیانیه هایی جداگانه، عملیات مقاومتی امروز در نزدیکی شهرک ارئیل در سلفبت (کرانه باختری) که به هلاکت ۳ صهیونیست و زخمی شدن چند نفر دیگر منجر شد را تبریک گفتند.
گروه‌های فلسطینی با صدور بیانیه هایی جداگانه، عملیات مقاومتی امروز در نزدیکی شهرک ارئیل در سلفبت (کرانه باختری) که به هلاکت ۳ صهیونیست و زخمی شدن چند نفر دیگر منجر شد را تبریک گفتند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» عملیات قهرمانانه جوانان فلسطینی علیه شهرک نشینان صهیونیست در منطقه «الاغوار» که منجر به زخمی شدن ۵ صهیونیست شد را تبریک گفت.
منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی مبارزان مقاومت در اطراف شهرک صهیونیست نشین شافی شومرون در غرب نابلس خبر دادند که در نتیجه آن یک نظامی صهیونیست زخمی شده است.
مناطق مختلف کرانه باختری طی هفته گذشته شاهد تشدید عملیات مقاومت بود که بر اثر آن ۲۹ نظامی و شهرک نشین صهیونیست زخمی شدند.
در پی تشدید عملیات های مقاومتی در مناطق مختلف کرانه باختری، یک شهرک نشین صهیونیست بر اثر تیراندازی رزمندگان فلسطینی در جنوب نابلس زخمی شد.
به دنبال سلسله عملیات های مقاومتی فلسطینیان علیه صهیونیست ها در ماه آگوست گذشته ۲۸ صهیونیست زخمی شدند.
منابع عبری اذعان کردند که در جریان یورش شهرک نشینان صهیونیست به آرامگاه حضرت یوسف در شرق نابلس، یک عملیات تیراندازی رخ داده که در اثر آن دو صهیونیست به شدت زخمی شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ