جنجال مجیدی بعد از شکست سنگین کلبا: «باید برای اعتراض به داور تمرین کنیم!»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد خیابانی انتقادات تندوتیزی نسبت به ابراهیم رئیسی مطرح کرد.
قاضی با درخواست وینیسیوس برای تعویق جلسه دادگاه موافقت کرد و او 6 مهر باید به صورت ویدیو کنفرانس شهادت بدهد.
قاضی با درخواست وینیسیوس برای تعویق جلسه دادگاه موافقت کرد و او 6 مهر باید به صورت ویدیو کنفرانس شهادت بدهد.
بیرانوند در برنامه 360 درباره گفتگو با مربی آنتورپ که چگونه انگلسی را با فارسی نیز قاطی صحبت‌هایش کرده است گفت.
آزادیخواه نماینده مجلس در واکنش به اظهارات وزیر صمت درباره کتک خوردن معاونش گفت: آقای فاطمی امین نشر اکاذیب نکنید، کدام قاضی ضرب و شتم معاون شمارا تائید کرده است؟
تقی‌پور، نویسنده کتاب «ایران و اسراییل در دوران سلطنت پهلوی» گفت: ما در ادبیات فارسی ضرب المثلی تحت عنوان "پسر کو ندارد نشان از پدر" داریم. دولت جعلی اسرائیل کنونی با استقرار سلطنت رضاخان خاستگاه مشترکی دارند که جنگ جهانی اول است. برای اینکه ایران همگام با رویداد‌های منطقه پیش برود، یک قحطی مصنوعی درست کردند.
عملیات «کربلای ۱۰» با توجه به ابعاد حضور نیروها و وسعت میدان نبرد، یکی از عملیات‌ بزرگ دفاع مقدس است که با پیروزی قاطع رزمندگاه سپاه اسلام نیز همراه بود. این عملیات که نخستین عملیات گسترده در غرب کشور پس از انتقال میدان اصلی جنگ از جنوب به شمال بود، هماهنگ با تک نیرو‌های منظم در جبهه «ماووت» و عملیات نامنظم قرارگاه «رمضان» انجام گرفت.
عملیات «کربلای ۱۰» با توجه به ابعاد حضور نیروها و وسعت میدان نبرد، یکی از عملیات‌های بزرگ دفاع مقدس است که با پیروز قاطع رزمندگاه سپاه اسلام نیز همراه بود. این عملیات که نخستین عملیات گسترده در غرب کشور پس از انتقال میدان اصلی جنگ از جنوب به شمال بود، هماهنگ با تک نیرو‌های منظم در جبهه «ماووت» و عملیات نامنظم قرارگاه «رمضان» انجام گرفت.
ابطحی گفت: قاضی مرتضوی از من وصیت‌نامه و امضا برای اعدام گرفت و من را برای اعدام آماده کردند! یقین پیدا کردم که من را اعدام می‌کنند و این بازی روانی نیست. حین جابجایی من سرم ضربه خورد و ناگهان کسی گفت مراقب این‌ها باشید و فردا که آزاد شوند از کاه کوه می‌سازند و فهمیدم اعدام یک فریب بود.
ویدیو ضبط شده توسط دوربین‌های مدار بسته، لحظه سرقت حرفه‌ای کیف پول یک زن از کیف مشتری دیگر را نشان می‌دهد.
ابطحی گفت: قاضی مرتضوی از من وصیت‌نامه و امضا برای اعدام گرفت و من را برای اعدام آماده کردند! یقین پیدا کردم که من را اعدام می‌کنند و این بازی روانی نیست. حین جابجایی من سرم ضربه خورد و ناگهان کسی گفت مراقب این‌ها باشید و فردا که آزاد شوند از کاه کوه می‌سازند و فهمیدم اعدام یک فریب بود.
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با برتری قاطع مقابل ژاپن برای سومین بار قهرمان مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا شد.
غلامعلی حداد عادل استاد دانشگاه تهران به شبکه اینترنتی دانشگاه تهران گفت: اکثریت قاطع مردم گفتند که ما کشور اسلامی می‌خواهیم. ممکن هم هست که بعضی جا‌ها جمهوریت و اسلامیت با هم دچار تعارض شوند. مردم اکثرا اعتقاد اسلامی دارند؛ ماه محرم و روز عاشورا ببینید چند نفر لباس سیاه به تن دارند؛ من دقت کردم از هر ١٠ نفر ٩ نفر.
گل اول استقلال به ملوان (گل به خودی پدرام قاضی پور) در دقیقه 36
ویدیویی این روز‌ها از یک دختر دانشجو در فضای مجازی پر بازدید شده که در آن، این دختر دانشجویی خطاب به خبرنگار صدا و سیما می‌گوید: «با صداوسیما حرف نمی‌زنم»
رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر در یک‌ اشتباه لفظی به جای به کار بردن «مردم اوکراین» از «مردم ایران» استفاده کرد.
آقای میرزاعلی شجاعی (پیرمرد طبسی) که چندی پیش به وزیر جهاد دولت روحانی گفت «خودتان میدانید و مملکتتان»، اینبار در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم در حاشیه سفر هیات دولت به طبس از بی ارزشی پول ایران گفت.
تیم ملی پرتغال در دیداری از مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل سوئیس با برد قاطع ۶-۱ به مرحله بعدی رسید.
غانم المفتاح، قاری قرآن کریم در افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، که به دلیل تبدیل بیماری و ناتوانی جسمی خود به موفقیتی که در سراسر جهان از آن تقلید می‌شود، شهرت پیدا کرده است.
میلان موفق شد در دیداری جالب مقابل تیم سیلویو برلوسکونی با نتیجه قاطع ۴-۱ پیروز شود.
لیورپول با برد قاطع مقابل رنجرز در اسکاتلند، موفق شد صعودش به مرحله بعدی را قطعی کند.
ویدئویی از انگلیسی صحبت کردن مردی که در مسیر قله دماوند قاطر اجاره می دهد مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.
آرسنال با برتری قاطع مقابل بورنموث با ۹ امتیازی شدن به صدر جدول لیگ برتر انگلیس رفت.
ویدیویی منتشر شده که نشان می‌دهد کلاهبرداران در بسته‌های زعفران براده آهن می‌ریزند تا سنگین‌تر شود و آن را گران‌تر بفروشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ