با اعلام رسمی کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، تعداد ۱۳۱ پلاک ثبتی واقع در شهرک مسلمین، از طرح کمربند فضای سبز خارج و مجوز ساخت و ساز در آنها پس از چهار دهه وقفه صادر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماموران نادو با حضور در اردوی تیم‌های ملی کشتی تست دوپینگ گرفتند.
اسلامشهر- فرمانده انتظامی اسلامشهر با بیان این که سریال « نیسان آبی ۲» مجوز ضبط در اسلامشهر نداشت، از اخذ تعهد از مدیرتولید این سریال خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ثبت شرکت‌های اعتبارسنجی را منوط به دریافت موافقت اصولی از شورا و اخذ مجوز تاسیس از دبیرخانه شورا کردند.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: موافقت صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان دستگاه متولی منطقه ویژه اقتصادی در شوش اخذ شده و این موافقت نامه به‌طور کتبی به نهادهای مربوطه اعلام شود.
مدیر صدور مجوز حرفه ای باشگاه خاتون بم گفت: باشگاه فوتبال زنان خاتون بم، به عنوان اولین باشگاه حرفه ای فوتبال زنان در کشور موفق به اخذ مجوز حرفه ای باشگاهی AFC و ملی (N۱) شده است.
سمنان- رئیس سازمان محیط زیست بابیان اینکه تجهیز بدنه محیط زیست به فناوری‌های نوین در دستور کار است، گفت: مجوز خرید ۱۰۰ دستگاه خودروی خارجی برای پاسگاه‌های محیط‌بانی گرفته شد.
سمنان- رئیس سازمان محیط زیست بابیان اینکه تجهیز بدنه محیط زیست به فناوری‌های نوین در دستور کار است، گفت: مجوز خرید ۱۰۰ دستگاه خودروی خارجی برای پاسگاه‌های محیط‌بانی گرفته شد.
طبق اعلام وزارت اقتصاد، اخذ هر گونه وجه بابت صدور گواهی آموزش احکام کسب و کار صادره توسط اتحادیه صنفی تا زمان تصویب کاربرگ مربوطه غیرقانونی است.
در حالی که از روز گذشته بحث زیادی در مورد برگزاری همزمان مسابقات لیگ برتر از هفته ۲۸ شنیده می‌شد، اما در نهایت موافقت نهادهای مربوطه اخذ نشد.
نمایندگان مجلس با اصلاح لایحه پروتکل اصلاحی موافقتنامه میان ایران و عراق به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و تبادل اطلاعات در مورد مالیات های بردرآمد و سرمایه موافقت کردند.
اهواز- استاندار خوزستان از موافقت دولت برای اخذ یک میلیارد دلار فاینانس برای بخش کشاورزی استان خبر داد و گفت: این امر در راستای رونق بیشتر کشاورزی استان است.
سخنگوی دستگاه قضا از اخذ توضیح سازمان بازرسی کل کشور از وزیر ورزش و جوانان پیرامون پرداخت پاداش ارزی به بازیکنان پس از جام جهانی قطر خبر داد.
شهردار منطقه ۱۲ تهران از اخذ مجوز ساخت ۹ طبقه در محله هرندی از کمیسیون ماده ۵ خبر داد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: مجلس مصوبه‌ای داشت مبنی بر اینکه خانه‌های بالای ۲۰ میلیارد تومان باید مالیات دهند که این موضوع در شورای نگهبان بررسی و خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.
اخذ شهریه ثابت ترم‌های باقیمانده دانشجویان انصرافی شعب خودگردان، تکمیلی و مازاد ظرفیت با رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، ممنوع شد.
اولین شتابدهنده شناختی در کشور تاییدیه دانش‌بنیان از معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری را دریافت کرد.
نمایندگان مجلس در جریان بررسی طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی با ماده ۱۵ این طرح با ۱۵۸ رأی موافق، ۱۹ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۶ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.
رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی با اشاره به مشارکت قابل توجه شهروندان در در جشنواره تجلیل از شهروندان مشارکت‌جو گفت: این موضوع نشان از اعتماد خوب شهروندان به مدیریت شهری دارد.
معاون حقوق عامه دادستانی کل کشور با بیان اینکه گفته می‌شود خدمات ارائه شده توسط پزشکان با تعرفه‌های تعیین شده تناسب ندارد، گفت: اخذ وجوه مازاد بر تعرفه با حقوق اولیه بیماران در تضاد است.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: انتظار این است که در ادامه مسیر هوشمندسازی نظام مالیاتی، تا پایان سال جاری سامانه مالیات بر مشاغل خودرو به صورت مودی محور تهیه و راه اندازی شود.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از اخذ سند برای ۳هزار و ۷۵۰ هکتار از اراضی در اختیار دستگاه‌های دولتی در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن با همکاری سازمان ثبت اسناد کشور خبر داد.
یک تهیه‌کننده سینما با انتقاد از اینکه صدور پروانه ساخت برای فیلم‌هایی که انتقادی به عملکرد یک نهاد یا دستگاه دارند،به موافقت آن نهاد منوط شده است، می‌گوید: اگر در فیلم‌های سیاسی - اجتماعی بخشی از حرف‌های مردم گفته شود، شاید در شرایط جامعه تاثیر داشته باشد و نباید گذاشت حرف‌ها تلنبار شود.
موسوی درباره بازشماری چندین بار آرای اخذ شده گفت: باز شماری مجدد صورت نگرفت و فرقی در آراء به وجود نیامده است. ملاک رای موافق نصف به اضافه حاضرین است.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی مدعی لزوم دسترسی بیشتر بازرسان این آژانس به تاسیسات هسته ای ایران شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ