اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای اینکه سرعت کاهش وزن خود را افزایش دهید بهتر است از میو‌هایی مانند سیب، انگور قرمز، بلوبری، موز و گریپ‌فروت و سبزیجاتی اعم از کرفس، کلم بروکلی، قارچ، اسفناج، سیب‌زمینی، سرکه سیب و حبوبات استفاده کنید. خوردن غذا‌هایی پروتئینی مثل آجیل و خشک‌بار، تخم‌مرغ، گوشت بدون چربی، ماهی، برنج قهوه‌ای، شکلات تلخ و چای سبز نیز اثرگذاری بالایی در کاهش وزن افراد دارند.
ایجاد یک رژیم سالم و متعادل خوردن انواع غذا‌ها باعث می‌شود که وعده‌های غذایی ما جذاب و خوش طعم باشد. همچنین کلید یک رژیم غذایی سالم و متعادل است، زیرا هر غذا دارای ترکیب منحصر به فردی از مواد مغذی است، هم درشت مغذی‌ها (کربوهیدرات، پروتئین و چربی) و هم ریز مغذی‌ها (ویتأمین‌ها و مواد معدنی). بشقاب غذای سالم کودک طرحی را ارائه می‌دهد که به ما کمک می‌کند بهترین انتخاب‌های غذایی را داشته باشیم.
وقتی سیگار را ترک می‌کنید، میل شما به میان‌وعده‌ها بیشتر می‌شود، عمدتاً به این دلیل که دیگر نمی‌توانید دست و دهان خود را با سیگار درگیر کنید. اگر برای دفع میل به سیگارکشیدن نیاز دارید چیزی را در دهان خود بگذارید، ذرت بو داده را امتحان کنید.
از آنجا که فرهنگ مردم ارمنستان با فرهنگ مردم ایران شباهت‌های زیادی دارد آداب و رسوم آشپزی و حتی چیدمان میز غذا نیز در ارمنستان با آداب و رسوم ایرانی‌ها تفاوت زیادی ندارد.
هر چه شیر بیشتری بنوشید، احتمال بروز آکنه در شما بیشتر می شود به خصوص اگر شیر بدون چربی باشد.
رژیم غذایی غنی از گوشت و پروتئین ها نیز برای استخوان ها ضرر دارد. در جریان هضم مواد غذایی ، پروتئین های حیوانی اسیدهایی همچون اسید فسفریک، سولفوریک و غیره آزاد می کنند که PH بدن را تغییر می دهد. هر چه PH بدن اسیدی تر باشد، مواد معدنی بیشتری در استخوان ها از دست می رود.
یک متخصص تغذیه با توجه به شروع ماه رمضان و با اشاره به اهمیت تغذیه سالم به معرفی مواد غذایی که مصرف آن‌ها به هنگام روزه داری سبب بروز مشکلات گوارشی می‌شود، پرداخت.
ریچارد برانسون، بنیانگذار شرکت ویرجین، تخمین می‌زند که روزانه ۲۰ فنجان چای می‌نوشد. او در سال ۲۰۱۶ به دیلی میل گفت: من مطمئن نیستم که چگونه بدون چای صبحانه انگلیسی زنده بمانم. برانسون روز خود را با سالاد میوه و موسلی برای صبحانه آغاز می‌کند.
در بهار، چه میوه و غذاهایی را نباید بخوریم؟
قوی‌ترین مرد جهان با حضور در یک برنامه تلویزیونی سه غذای اصلی را که به طور مداوم در برنامه روزانه خود می‌گذارد، نام برد.
یک کارشناس طب سنتی غذا‌های مناسب برای قلب را ذکر کرده است. قلب برخی افراد ممکن است ضعیف شده باشد و نیاز داشته باشند تا از خوردن غذا‌های سنگین خودداری کنند. در ویدئوی زیر یک کارشناس طب سنتی درباره غذا‌های مناسب برای قلب صحبت کرده است.
بعضی از غذا‌ها حتی اسمشان هم هیجان انگیز است چه برسد به طعم و مزه آنها. لبوپلو از آن غذا‌هایی است که جان می‌دهد برای مهمانی‌ها البته اگر مهمانتان لبو دوست داشته باشد.
لیست طرز تهیه ی انواع غذا با کشک به شما کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان چند غذای متنوع و خوشمزه‌ را با آن آماده کنید. آیا می‌دانید با کشک چه غذاهایی را می‌توان درست کرد؟
درحالیکه آنتی بیوتیک‌ها در تلاش برای مقابله با هجوم باکتریایی هستند، اما می‌توانند موجب عفونت مخمر هم شود چراکه با تغییر در محیط میکروبیوم‌های روده منجر به ناراحتی‌های گوارشی می‌شوند. حتی در زنان می‌توانند منجر به عفونت واژینال شوند. همچنین میزان ویتامین B بدن را کاهش می‌دهند. از اینرو داشتن یک رژیم غذایی سالم و متعادل با وجود میوه و سبزیجات زیاد می‌تواند به بدن در مقابله با عوارض جانبی مصرف دارو کمک کند.
محققان اخیرا دریافته‌اند که رعایت یک رژیم غذایی سالم مبتنی بر ۴ الگوی مشخص، تا جای ممکن عمر ما را طولانی‌تر می‌کند.
تغذیه سالم یکی از مهم‌ترین عواملی است که به حفظ سلامت تمام بخش‌های بدن کمک می‌کند، از جمله حفظ سلامت ریه، در این مطلب به غذا‌هایی اشاره می‌کنیم که به داشتن ریه سالم کمک زیادی می‌کنند.
در فصل زمستان چه غذا‌هایی بخوریم؟ در این فصل غذا‌هایی با طبع گرم بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرند.
فشار خون در اغلب موارد نشانه خاصی ندارد، ‌اما در صورتی که درمان نشود، به عروق و اعضای حیاتی بدن آسیب می‌زند؛ بنابراین باید سبک زندگی و عادات غذایی‌ را به گونه‌ای تنظیم کنید تا از این بیماری خاموش در امان بمانید.
آن چه می‌خورید و می‌نوشید می‌تواند بر میزان تعریق تاثیر بگذارد. غذا‌هایی مانند چیلی یا فلفل تند می‌توانند تعریق را افزایش دهند. همان طور که بدن غذا‌ها و نوشیدنی‌های تند را پردازش می‌کند، به همان اندازه ضربان قلب می‌تواند افزایش یابد، که دمای داخلی بدن را افزایش می‌دهد و سبب تعریق می‌شود.
علیرضا یارقلی، متخصص طب سنتی گفت: در روز‌های آلودگی هوا، از خوردن غذا‌هایی مانند ماکارونی، فست فود، بادمجان، گوشت گاو و گوساله پرهیز کنید چرا که این قبیل غذا‌ها باعث می‌شود غلظت خون بدن بالا برود.
این مقام مسوول در وزارت بهداشت به مبتلایان آنفلوآنزا توصیه کرد از مصرف مود غذایی پر چربی و شور بپرهیزند و بیشتر غذاهای آبکی حاوی سبزیجات و صیفی جات مصرف کنند.
گرچه خوراکی‌های سرخ‌شده طعم دلچسبی دارند، اما طی این فرایند پخت، ترکیباتی در آنها تولید می‌شوند که برای سلامت بدن مضر هستند. همچنین حرارت بالا در ساختار مولکول‌های چربی نیز تغییر ایجاد می‌کند که با بروز عوارضی همراه است.
برخی غذا‌ها و نوشیدنی‌ها مانند غذا‌های تند، غذا‌های پرچرب و قند بالاتر محرک‌های رایج برای تپش قلب در بیمارانی است که به تپش قلب مبتلا هستند و باید از آن اجتناب و یا حداقل مصرف‌شان را محدود کرد؛ محرک‌های رایج شامل کافئین بیش از حد، قند، الکل و غذا‌های غنی از خانواده کربوهیدرات‌هاست.
جردن باروز چه غذاهایی می‌خورد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ