هر چه شیر بیشتری بنوشید، احتمال بروز آکنه در شما بیشتر می شود به خصوص اگر شیر بدون چربی باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر بتوانید گرما را تحمل و عرق کنید، غذاهای تند فواید زیادی برای سلامتی دارند. طبق نتایج مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۱ که در نشریه Physiology & Behavior منتشر شد، افزودن فلفل قرمز به غذا می‌تواند میزان کالری سوزی در روز را افزایش دهد.
ایجاد یک رژیم سالم و متعادل خوردن انواع غذا‌ها باعث می‌شود که وعده‌های غذایی ما جذاب و خوش طعم باشد. همچنین کلید یک رژیم غذایی سالم و متعادل است، زیرا هر غذا دارای ترکیب منحصر به فردی از مواد مغذی است، هم درشت مغذی‌ها (کربوهیدرات، پروتئین و چربی) و هم ریز مغذی‌ها (ویتأمین‌ها و مواد معدنی). بشقاب غذای سالم کودک طرحی را ارائه می‌دهد که به ما کمک می‌کند بهترین انتخاب‌های غذایی را داشته باشیم.
خربزه و طالبی را با مواد غذایی چرب، سنگین و یا فست فود مصرف نکنید. در این صورت، حجم معده شما پر شده و باعث اختلالات گوارشی می‌شود. غذاهای چرب، دیر هضم بوده و ترکیب آن با این دو میوه چندان مناسب نیست.
استرس می‌تواند به طرق گوناگون سبب افزایش وزن شود که یکی از آن‌ها «پرخوری» است. زمانی که دچار استرس مزمن هستیم، میل به غذا خوردن در ما بیشتر می‌شود، به ویژه تمایل به خوردن غذا‌هایی با کربوهیدرات بالا که باعث می‌شود اشتهای بیشتری پیدا کنیم و به خوردن ادامه دهیم
از آنجا که فرهنگ مردم ارمنستان با فرهنگ مردم ایران شباهت‌های زیادی دارد آداب و رسوم آشپزی و حتی چیدمان میز غذا نیز در ارمنستان با آداب و رسوم ایرانی‌ها تفاوت زیادی ندارد.
پروبیوتیک‌ها باکتری‌های مفیدی مانند لاکتوباسیلوس و بیفیدوباکتریوم هستند که به هضم منظم غذا کمک کرده و باعث کاهش نفخ می‌شوند. پروبیوتیک از در غذاهای تخمیر شده‌ای مانند کلم ترش و ماست یافت می‎شود.
دریافت کالری کم همیشه به معنای کمتر غذا خوردن نیست؛ غذا‌های کم‌کالری بسیاری وجود دارند که مصرف منظم آن‌ها باعث مدیریت اشتها و کاهش وزن می‌شود. غذا‌هایی که نه تنها حاوی مواد مغذی هستند، بلکه سیرکننده نیز هستند و حتی وسوسه پرخوری را کاهش می‌دهند.
غذاهایی که ابتلا به سرطان سینه را کاهش می‌دهد
با استرس مزمن، سطوح بالا کورتیزول ممکن است باعث هوس، به ویژه برای غذاهای سرشار از قند، چربی و کالری شود که ممکن است منجر به افزایش وزن شود.
کارشناسان معتقدند آکریل آمید(acrylamide) که یک ماده شیمیایی است که هنگام سرخ کردن و پختن غذاهای نشاسته‌دار مانند سیب زمینی در دمای بالا ایجاد می‌شود؛ ممکن است با التهاب در مغز مرتبط باشد.
همانگونه که رژیم غذایی نامناسب باعث چاقی، دیابت و بیماری قلبی می‌شود، تغذیه مناسب هم روی سلامت و زیبایی پوست اثر دارد. افزودن غذاهای مغذی به رژیم غذایی به شما کمک می‌کند که حتی با افزایش سن، یک پوست سالم و شاداب داشته باشید.
در طول سفر ممکن است غذاهایی، چون فست فود، همبرگر، چیپس و... توجه شما را به خود جلب کند، اما این غذا‌ها یکی از بدترین انتخاب‌ها برای سفر باشند، زیرا با روغن ناسالم و زیادی تهیه می‌شوند و در طول سفر ممکن است سبب درد‌های معده و شکمی شوند. همچنین خوردن غذا‌های چرب و نمکی می‌تواند باعث کم‌آبی و تشنگی‌تان در طول سفر شود.
قوی‌ترین مرد جهان با حضور در یک برنامه تلویزیونی سه غذای اصلی را که به طور مداوم در برنامه روزانه خود می‌گذارد، نام برد.
در اینفوگرافیک زیر به نقش تغذیه در پیشگیری از سرطان پرداخته شده است.
محققان اخیرا دریافته‌اند که رعایت یک رژیم غذایی سالم مبتنی بر ۴ الگوی مشخص، تا جای ممکن عمر ما را طولانی‌تر می‌کند.
غذاهای غنی از فیبر مثل میوه ها، سبزیجات و غلات کامل و سبوس دار همگی به بهبود کارکرد روده کمک می‌کنند. اگر روده حساسی دارید، از خوردن میوه‌هایی با فروکتوز بالا مثل سیب، گلابی و هندوانه پرهیز کنید که می‌توانند باعث نفخ شوند.
پوست مستقیما با دستگاه گوارش در ارتباط است. اگر چیزی بخوریم که نتوانیم هضم کنیم و یا در گوارشش مشکل داشته باشیم بدن برای سم زدایی کردن، از پوست استفاده می‌کند. به همین دلیل است که بعد از خوردن غذا‌هایی خاص جوش می‌زنیم.
فشار خون در اغلب موارد نشانه خاصی ندارد، ‌اما در صورتی که درمان نشود، به عروق و اعضای حیاتی بدن آسیب می‌زند؛ بنابراین باید سبک زندگی و عادات غذایی‌ را به گونه‌ای تنظیم کنید تا از این بیماری خاموش در امان بمانید.
علیرضا یارقلی، متخصص طب سنتی گفت: در روز‌های آلودگی هوا، از خوردن غذا‌هایی مانند ماکارونی، فست فود، بادمجان، گوشت گاو و گوساله پرهیز کنید چرا که این قبیل غذا‌ها باعث می‌شود غلظت خون بدن بالا برود.
چه غذاهایی برای درمان آنفلوانزا مفید است؟
غذا‌هایی که پروتئین بالایی دارد، می‌تواند به متابولیسم بدن کمک کند تا سریع‌تر کار کند؛ بنابراین این موضوع باعث افزایش سوزاندن کالری می‌شود.
جردن باروز چه غذاهایی می‌خورد؟
نتیجه مطالعه‌ای تازه نشان می‌دهد که خوردن وعده‌های غذایی یخ زده و غذا‌های سرد خطر ابتلا به سرطان و مرگ زودرس را افزایش می‌دهد.
مطالعات نشان داده‌اند که رژیم‌های غذایی غنی از پروتئین باعث کاهش تولید هورمون گرسنگی گرلین می‌شود. غذاهای با پروتئین بالا شامل تخم مرغ، گوشت بدون چربی و مرغ، ماهی، لبنیات، سویا، حبوبات، آجیل و دانه‌ها هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ