نشریه فرانسوی اکیپ می‌گوید باشگاه پاری سن ژرمن در پرداخت دستمزد کیلیان امباپه تاخیری قابل توجه داشته و این باعث عصبانیت ستاره فرانسوی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیچ یک از اعضای کادر فنی پورتو در مصاحبه پس از بازی با اسپورت تی وی شرکت نکردند.
گوتی، اسطوره رئال مادرید، کیلیان امباپه را به پول‌پرستی متهم کرد و به او هشدار داد در صورت تمدید قراردادش با پی‌اس‌جی رئال مادرید به دنبال ارلینگ هالند رفته و او را فراموش خواهد کرد.
کیلیان امباپه با وجود اینکه پاریسی‌ها قصد کوتاه آمدن از مواضع خود را ندارند هیچ تلاشی برای پیوستن زودهنگام به رئال مادرید انجام نداده است.
شب گذشته مهلت فعال شدن بند تمدید امباپه به اتمام رسید و او حاضر به تمدید نشد. اتفاقی که در قطر باعث خشم فراوانی شده است.
اروینگ لوزانو، ستاره مکزیکی ناپولی، به سرنوشتی مشابه کیلیان امباپه دچار شده و عدم تمایلش به تمدید قرارداد خشم باشگاه را به همراه داشته است.
در فرانسه گفته می‌شود مدیران پاری سن ژرمن از رئال مادرید برای کیلیان امباپه پیشنهادی دریافت کرده‌اند که آن را توهین‌آمیز می‌دانند.
دنی کارواخال، مدافع رئال مادرید، از خبرنگاران خواست که دست از سوال پرسیدن درباره کیلیان امباپه بردارند.
پاریس که از عدم تمدید فوق ستاره به خشم آمده، قصد دارد تا او را همین تابستان بفروشد. به همین دلیل پیشنهاد دیوانه کننده الهلال نیز مورد پذیرش آن‌ها قرار گرفته و اکنون همه چیز به نظر امباپه بستگی دارد که یا تمدید کند، یا راهی عربستان شود و یا کل فصل را روی سکو‌ها بنشیند.
امباپه هم مستقیم و غیرمستقیم آشکارا اعلام کرده که تمایلی به تمدید نداشته و قصد دارد سال آینده به عنوان بازیکن آزاد پاریس را ترک کند؛ تصمیمی که پی‌اس‌جی هیچ تمایلی به پذیرفتن آن ندارد.
حرف‌های امروز امباپه در مصاحبه با فرانس فوتبال، خشم شدید مدیریت و برخی بازیکنان پی اس جی را به همراه داشت.
حرف های امروز امباپه در مصاحبه با فرانس فوتبال، خشم شدید مدیریت و برخی بازیکنان پی اس جی را به همراه داشت.
ناصر الخلیفی، در مصاحبه اختصاصی با لوپاریزین، گفت کیلیان امباپه فقط 2 هفته برای تمدید قراردادش وقت دارد و بعد از آن درهای خروج به روی او باز است.
خوانما رودریگز، کارشناس رئالی برنامه ال‌چیرینگیتو، دیشب صبر و تحملش را از دست داد و گفت از شنیدن اخبار کیلیان امباپه به ستوه آمده است.
خوانما رودریگز، کارشناس رئالی برنامه ال‌چیرینگیتو، دیشب صبر و تحملش را از دست داد و گفت از شنیدن اخبار کیلیان امباپه به ستوه آمده است.
مدیران پاری سن ژرمن از انتشار نامه کیلیان امباپه در رسانه‌ها بسیار عصبانی هستند و او را مقصر می‌دانند.
گلی که کیلیان امباپه در دیدار امشب پی‌اس‌جی مقابل لوریان به ثمر رساند با اعتراض شدید تیم مهمان مواجه شد.
آنتوان گریزمان، مهاجم تیم ملی فرانسه، از تصمیم احتمالی دیدیه دشان برای اهدای بازوبند کاپیتانی به کیلیان امباپه بسیار عصبانی است.
حضور لوئیز کامپوس، مدیر پاری سن ژرمن، در کنار این تیم باعث شده که حواشی بسیاری درباره دخالت او در کار کادر فنی پی اس جی به گوش برسد.
پرسنل کیمپمبه، مدافع پاری سن ژرمن، به شدت از این که کیلیان امباپه به جای او کاپیتان دوم این تیم شده عصبانی است.
خیانت امباپه به رئال و خشم هواداران این باشگاه از ستاره فرانسوی انکارنشدنی است اما فلورنتینو پرز نه تنها درهای باشگاه را به روی او نبسته بلکه به انتقال یک میلیاردی او فکر می‌کند.
کیلیان امباپه در عرض دو دقیقه ورق را برای تیم ملی فرانسه برگرداندند و این برای مسی از هر کسی تلخ تر بود.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، پس از پیروزی برابر مارسی از مطرح شدن سوال‌ها درباره کیلیان امباپه عصبانی شد.
کریستوف گالتیه در نشست خبری بازی پی اس جی و مارسی از مطرح شدن سوالات در مورد شایعات جدایی کیلیان امباپه عصبانی بود و گفت که امباپه با درخشش برابر بنفیکا پاسخ همه را داد.
مدیران رئال مادرید از این که کیلیان امباپه و ارلینگ هالند در چند ماه اخیر بارها از نام این باشگاه استفاده کرده‌اند ناراضی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ