گلی که کیلیان امباپه در دیدار امشب پی‌اس‌جی مقابل لوریان به ثمر رساند با اعتراض شدید تیم مهمان مواجه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتشار برخی اخبار منفی از بحبوحه مذاکرات احیای برجام کافی است تا شاهد موج‌سواری برخی فرصت‌طلبان و ذی‌نفعان در فضای مجازی و متعاقب آن بالارفتن قیمت ارز و سکه و ماشین باشیم. اخباری که در واقعیت خود نه پایه علمی و نه تعیین‌کنندگی قابل‌توجهی در روند گفت‌وگوهایی دارند که ماهیت آن پیچیده، طولانی و فرسایشی بودن است و بنابراین بن‌بست‌های مقطعی امری محتمل در این روند به شمار می‌رود.
فدراسیون فوتبال برزیل قصد دارد کارلو آنچلوتی را به عنوان سرمربی جدید سلسائو معرفی کند.
شاید اگر عارف رستمی با دقت‌تر و فرصت‌طلبی بیشتر طی دو هفته اخیر داشت، اکنون صدر جدول گلزنان را در اختیار داشت اما مهاجم نارنجی‌پوشان امیدوار است برابر آلومینیوم بار دیگر در جمع مدعیان حاضر شود.
مهاجم محبوب آبی‌های پایتخت با یک فرصت‌طلبی در مقابل دروازه نساجی گل اول تیمش را به ثمر رساند.
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به حادثه سفارت آذربایجان گفت که جریانات سوء‌استفاده‌گر و فرصت‌طلب بدانند که به اهداف‌شان در ماجرای سفارت آذربایجان در ایران نخواهند رسید.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اظهار داشت: جریاناتی که به دنبال سوء‌استفاده از اتفاق رخ داده برای سفارت آذربایجان هستند و می‌خواهند از این آب گل‌آلود برای خود ماهی بگیرند، بدانند که مقامات جمهوری اسلامی ایران بسیار عاقل‌تر و هوشمندتر از این حرف‌ها هستند که بخواهند در بازی این جریانات سوء‌استفاده‌گر و فرصت‌طلب قرار گیرند.
شهداب یزد با پیروزی مقابل راه یاب ملل مریوان جای پیکان را در رده دوم جدول گرفت.
امام‌جمعه مشهد با انتقاد از برخی سودجویی‌های اقتصادی و سیاسی در جریان برودت کم‌سابقه هوا در روز‌های اخیر اظهار کرد: این‌ها خیال می‌کنند که به منافع اقتصادی رسیدند درحالی‌که اگر شما از استیصال و نیاز مردم به دنبال نفع فردی باشید، این پول‌های حرام، بنای زندگی سودجویان فرصت‌طلب را به آتش می‌کشد. علاوه بر این، خناسان سیاسی هم آن‌هایی بودند که قلم‌ها را به دست گرفتند و چه در فضای مجازی و چه فضای حقیقی، علیه مجاهدان خدمت به مردم و عناصر مخلص و فداکار به ملت، دست به کار شدند. این‌ها با این بدگویی‌ها و تمسخر‌ها سعی داشتند تا از نظام انتقام بگیرند، اما بدانند که آن‌ها جز عاملان استکبار جهانی، چیز دیگری نیستند.
نمین- جنگل فندقلوی نمین در سایه بی توجهی مسئولان و سوء استفاده برخی فرصت‌طلبان در حال تخریب و از بین رفتن پوشش‌های گیاهی و گونه‌های نادر طبیعی است.
مسیر حوادثی که اکنون در جریان است، به هر طرفی که منعطف شد و به هر شرایطی که همگرا شد، این مجموعه بزرگ انسانی باید با دقت توجه کنند که زمینه به دست افراد خشونت‌ورز بی‌منطق، خردستیز، فرصت‌طلب و کاسه‌لیس نیفتد که به اصطلاح ضرب‌المثل عوام تغاری را بشکنند، ماستی بریزد تا جهان به کامشان شود.
ملی‌پوش ایرانی پورتو پنج دقیقه پس از سوت شروع بازی با اتلتیکو مادرید گلزنی کرد.
از مهدی قایدی تا پایان هفته یازدهم ۵۴۸ دقیقه حسرت گلزنی باقی مانده است. او بعد از نمایش درخشان مقابل ملوان دیگر در ترکیب استقلال ندرخشید و به رغم آنکه ساپینتو او را بار‌ها به ترکیب تیمش فرستاد و حتی ۶ بار در ترکیب اصلی بود، اما نتوانست آن تکنیک ناب و فرصت‌طلبی دوران اوج خود را دوباره روی پرده نمایش لیگ بیاورد.
در اطلاعیه شورای تامین سیستان و بلوچستان درباره اتفاقات امروز در زاهدان آمده است: متاسفانه عده‌ای افراد فرصت‌طلب برای ایجاد اغتشاش و ناامنی وارد خیابان‌های اطراف شده که در این میان با شلیک افراد ناشناس، تعدادی از شهروندان و نیرو‌های حافظ امنیت مجروح شدند.
پرسپولیس یکی از ضعیف‌ترین تیمهای لیگ برتر از نظر شوتزنی بوده است.
وینگر سپاهان در حضور تعویضی مقابل صنعت نفت موفق به گلزنی شد.
کیهان نوشت: این یک فرصت برای صداوسیما هست که در چنین هنگامه‌ای، با شناخت ماهیت فرصت‌طلب برخی افراد معلوم‌الحال، نسبت به گزینش و همکاری با آن‌ها تجدید نظر کند.
منبع آگاه: ضمن تکرار توصیه به هموطنان عزیز و به‌خصوص جوانان برای هوشیاری در مقابل فرصت‌طلبی عناصر بدسابقه در بهره‌گیری از اعتراض و تبدیل آن به اقدامات آشوبگرانه، تأکید می‌کنیم که با آشوبگران قاطعانه مواجهه خواهد شد.
سپاهان برنده دوئل حساس و بزرگ مدعیان قهرمانی لیگ بیست و دوم بود و رکورد تاریخی استقلال و مجیدی در همان هفته اول شکسته شد.
سپاهان برنده دوئل حساس و بزرگ مدعیان قهرمانی لیگ بیست و دوم بود و رکورد تاریخی استقلال و مجیدی در همان هفته اول شکسته شد.
استقلال و سپاهان در حالی نیمه دوم را آغاز کرده اند که 45 دقیقه نخست بجز یک صحنه، اتفاق خاصی را در پی نداشت.
هافبک جدید مس رفسنجان در دیدار تدارکاتی این تیم موفق به گلزنی در حضور کوتاه مدت خود در زمین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ