نماینده مردم تهران در مجلس گفت: امروز حتی در کلانشهری مثل تهران انتخابات به یک قمار تبدیل شده است و بر این اساس لازم است انتخابات تناسبی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد مهاجری نوشت: این روز‌ها هیچ خبری در باره انتخابات مجلس خبرگان که قرار است همزمان با انتخابات مجلس دوازدهم برگزار شود از سوی مقامات رسمی منتشر نمی‌شود. با این حال اتفاقاتی در سکوت خبری در دست انجام است و جریان خالص‌ساز سرگرم تهیه لیست‌های انتخاباتی خود است.
اصلاحات قانون انتخابات با واکنش‌های بسیاری روبه‌رو بود و تنها بندی که مورد استقبال فعالان و کارشناسان قرار گرفت و از آن به‌عنوان تنها نکته مثبت این اصلاحات نام بردند، برگزاری انتخابات تناسبی بود. چراکه باعث می‌شد تمام جریانات نسبت به رای‌ای که در جامعه دارند، به مجلس راه پیدا کنند. حالا ماده ۵۳ در خصوص برگزاری انتخابات تناسبی در حوزه انتخابیه تهران که مبتنی بر دموکراسی بود، در مجلس انقلابی حذف شده است.
توکلی زاده گفت: قرار است قبل از شروع ماه محرم بزرگترین دوشنبه ورزشی در شهر برگزار شود و برای این کار باید بهترین مکان‌های شهر تهران را انتخاب کرد. در فضا‌هایی مانند میدان آزادی، پل طبیعت و دریاچه شهدای خلیج فارس در یک زمان مشخص این رویداد برگزار شود.
مدیر مسئول روزنامه ابتکار و نماینده اصلاح طلب مجلس دهم گفت: در تهران اگر بنا باشد یک جریان گفتمانی نزدیک به اصلاحات وارد انتخابات شود، چنین لیستی احتمالا به سرلیستی آقای جهانگیری شکل خواهد گرفت و بعضی از وزرای دولت سابق و بعضی از جوانان مثل آذری جهرمی و تعدادی از بانوان در این لیست قرار خواهند گرفت.
‌خیابان کریم‌خان زند حدفاصل میدان هفت تیر تا میدان، ولی عصر (عج)، پل روگذری هم دارد به همین نام؛ پل کریم‌خان. این پل در تقاطع خیابان کریم‌خان زند و خیابان شهید سپهبد قرنی قرار دارد و همین راسته است که به دلیل داشتن کتابفروشی‌های مختلف معروف است و شده پاتوق عشق کتاب‌هایی که برای همنشینی و انس با کتاب این خیابان خاطره‌انگیز را انتخاب می‌کنند.
ابراهیم متقی، استاد دانشگاه تهران به عنوان نخستین سخنران نشستی درباره برجام در پاسخ به اینکه آیا می‌توان با قطعیت از آغاز مذاکرات سخن گفت، توضیح داد: «مذاکرات هیچ گاه متوقف نشد که امروز بخواهد شروع شود و هیچ‌گاه به نتیجه قطعی نرسید که در وضعیت توقف قرار بگیرد. دیپلماسی در ارتباط با موضوعات راهبردی بسیار پیچیده است و علت این است که یک نقطه تعادلی در انتظارات و دستورکار ایران، اروپا و آمریکا وجود ندارد. نگاهی که آمریکایی‌‌‌ها داشتند و دارند این است که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد، سیاست و جامعه ایران تاثیرگذار بوده است. وقتی که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد تاثیرگذار باشد طبیعی است که بحران‌هایی شکل بگیرد. تورم یک بحران خیلی آرام است که آثار و پیامدهای خاص خود را دارد. این شاخص‌‌‌ها توسط تحلیلگران اقتصادی جهان غرب بررسی می‌شود و طبعا این انگاره وجود دارد که وقتی کشوری در فضای محدودیت و ضعف بیشتری قرار داشته باشد با این کشور به توافق قطعی نمی‌‌‌رسند.»
با توجه به نگاهی که رئیس دانشگاه تهران به مقوله حکمرانی در ورزش دارد، به قرار معلوم باید عده‌ای از بازیکنان و مربیان بعد از عبور از فیلتر برای حضور در تیم ملی انتخاب شوند و بعد یکی از مربیانِ از فیلتر عبور‌کرده از بین بازیکنانی که مجددا از فیلتر عبور کرده‌اند، برای تیم ملی بازیکن انتخاب کند. ممکن است چنین نقد‌هایی برداشت بد از مطالب مذکور تلقی شود؛ ولی اگر این رویه که بخشی از آن در حوزه سیاست به‌ویژه در زمان انتخابات اجرا می‌شود و صلاحیت کاندیدا‌ها را ارزیابی می‌کند، وارد حوزه‌های دیگر به‌ویژه فوتبال هم شود، شاید نتیجه‌اش اوضاع فعلی شود که بسیاری تصور می‌کردند با دولت و مجلس یکدست، همه‌جا گلستان می‌شود.
صادق درودگر یکی از کسانی که در انتخابات هیات فوتبال استان تهران ثبت نام کرده بود، به دلیل حضور در راس کادر مدیرتی باشگاه نساجی از حضور در این انتخابات انصراف می دهد.
اواخر دهه ۳۰ بود که اراضی سعادت‌آباد برای سکونت کارمندان کارخانجات ونک و فرحزاد انتخاب می‌شوند. وقتی شهرک مسکونی کوی مکانیر ساخته می‌شود، مجسمه بزرگی از محمدرضاشاه در پارک محله و ساختمان‌های دو طبقه با پس‌زمینه کوه‌هایی که هنوز به راحتی دیده می‌شدند. در بافت نسبتا شطرنجی شمال میدان کاج (تهرانی مقدم کنونی) قرار می‌گیرند و این یعنی اولین روایت‌های مدرن سعادت‌آباد...
در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس هر داوطلب تعیین صلاحیت شده می‌تواند به صورت منفرد یا به عنوان عضوی از صرفاً یک فهرست نامزد شرکت در انتخابات شود.
دکترین نوعثمانی‌گرایی در سال‌های گذشته نه تنها در راستای منافع و نفوذ منطقه‌ای ایران نبوده، بلکه زمینه‌ای برای اصطکاک تهران و آنکارا در منطقه بوده است. منافع ملی ایران به هیچ‌عنوان در هم‌خوانی با نئوعثمانی‌گرایی قرار ندارد. در قاموس این دکترین، ترکیه به عنوان نقطه ثقل و اردوغان به عنوان رهبر سیاسی – مذهبی مسلمانان تعریف می‌شود. همچنین، آنکارا سرزمین‌های سابق امپراتوری عثمانی را کانون‌های نفوذ مستمر خود می‌پندارد و حتی نیم‌نگاهی به الحاق بخش‌هایی از خاک ایران به ترکیه دارد
امام جمعه موقت تهران گفت: با آنکه آرای مردم در شکل گیری نهاد‌های سیاسی در نظام دینی نقش تعیین کننده‌ای دارد و از همین منظر رهبری نظام برای افزایش اقتدار ملی و سیاسی تاکید کردند که انتخابات سال ۱۴۰۲ باید با ارتقای امنیت، سلامت و افزایش سطح رقابت با هدف افزایش سطح مشارکت مردم برگزار شود، اما آنگاه آرای مردم مورد امضای خدا قرار می‌گیرد که شخصیت‌هایی انتخاب شوند که شایسته باشند.
محسن پاک‌آیین معتقد است که انتخابات پیش روی ترکیه اثرچندانی بر موضع جمهوری آذربایجان در قبال ایران نخواهد داشت. وی می‌گوید: «بعید است که نتیجه انتخابات ترکیه اثری بر مواضع الهام علی‌اف، رییس‌جمهور آذربایجان داشته‌باشد. مواضع آقای علی‌اف از اختلافات جمهوری آذربایجان با جمهوری ارمنستان منبعث می‌شود. جنگ اصلی بین آذربایجان و ارمنستان است، کشور‌ها و بازگیران دیگر می‌توانند نقشی داشته‌باشند، اما تا باکو و ایروان نخواهند مسائل خودشان را حل کنند، به‌طور طبیعی کشور‌های پیرامونی هم تحت تاثیر اختلافات آن‌ها قرار می‌گیرند.»
حبیب‌الله شیرازی پس از ۱۵ سال سکان‌داری فوتبال پایتخت و پس از تحمل سال‌ها و به‌طور ویژه‌تر ماه‌ها انتقادات فراوان به عملکرد خود و اطرافیانش از صبح امروز به‌طور بی‌سابقه‌ای تحت شدیدترین فشارها بابت واگذاری مسئولیتش قرار گرفته است.
فارغ از قوت گرفتن خیز لاریجانی به سمت پاستور؛ برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که او نیم نگاهی نیز به انتخابات ۱۴۰۲ مجلس داشته و قرار است در تقسیم کار تیم سیاسی راست میانه نقش پررنگی داشته باشد و همراه با چهره هایی، چون آذری جهرمی، سورنا ستاری و عبدالناصر همتی فهرست تهران را تشکیل دهند.
مهندسی انتخابات کشتی تهران بنفع رئیس دفتر دبیر؟
ماجرای این پرونده از چندی پیش آغاز شد. زمانی که شکایت‌های سریالی از دزدان موبایل‌قاپ پیش‌روی ماموران پلیس پایتخت قرار گرفت، رسیدگی به این پرونده را شروع کردند. طبق اظهارات شاکیان، موبایل‌قاپ‌ها با یک موتورسیکلت، در تاریکی هوا نزدیک آن‌ها می‌شدند و گوشی‌هایشان را سرقت می‌کردند. این افراد بیشتر در مناطق شمال و شمال‌غرب تهران پرسه می‌زدند و طعمه‌های خود را انتخاب می‌کردند.
زمان برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی استان تهران بعد از تایید صلاحیت کاندیداهای احراز پست ریاست مشخص خواهد شد.
زمان برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی استان تهران بعد از تایید صلاحیت کاندیداهای احراز پست ریاست مشخص خواهد شد.
با پیگیری فدراسیون کشتی دستور موقت دیوان عدالت اداری در مورد هیئت کشتی تهران لغو و به نفع فدراسیون صادر شد و انتخابات این هیئت به‌زودی برگزار می‌شود.
با پیگیری فدراسیون کشتی دستور موقت دیوان عدالت اداری در مورد هیات کشتی تهران لغو و به نفع فدراسیون صادر شد و انتخابات این هیات به زودی برگزار می‌شود.
با پیگیری فدراسیون کشتی دستور موقت دیوان عدالت اداری در مورد هیات کشتی تهران لغو و به نفع فدراسیون صادر شد و انتخابات این هیات به زودی برگزار می‌شود.
«قدرت گیری جمهوریخواهان در کنگره آمریکا، سیاست دو خطی دولت بایدن در رابط با ایران که هم بر دستیابی به توافق با تهران و هم اعمال فشار بر آن تاکید دارد را کاملا تحت تاثیر قرار می‌دهد. در این راستا، جمهوریخواهان از قدرت خود در کنگره و اثرگذاریِ این نهاد قانونی بر سیاست خارجی دولت مستقر استفاده خواهند کرد و زمینه را جهت تقویت آن بُعد از سیاست خارجی دولت بایدن در قبال ایران که بر تشدید فشار‌ها علیه این کشور تاکید دارد، بیش از پیش فراهم می‌کنند و البته در مسیر تعامل با ایران، چالش‌های گسترده‌ای را ایجاد خواهند کرد.»
تیم ملی بدون سرپرست و مربی ایرانی راهی اتریش شد و قرار است در بازگشت تیم ملی به تهران این دو نفر انتخاب شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ