مراسم قرعه کشی مرحله سوم جام حذفی چهارشنبه برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دور جدید تمرینات اردوی تیم ملی کاراته کشورمان از صبح فردا (چهارشنبه - 18 مرداد ماه) در آکادمی ملی المپیک آغاز می‌شود.
دور جدید تمرینات تیم ملی کاراته آقایان‌ از صبح فردا در آکادمی ملی المپیک آغاز می‌شود.
دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاتا جودو از فردا( پنج شنبه۲۲ تیرماه) به میزبانی استان زنجان آغاز خواهد شد.
متقاضیان مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو فردا (۲۴ خرداد) با اطلاع از زمان واگذاری خودرو می‌توانند ۱۰۰ میلیون تومان مسدودی خود را برداشت کنند.
تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان برای حضور در مرحله سوم مسابقات کاپ آسیایی، فردا راهی سنگاپور می‌شود.
متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم عرضه خودرو از سامانه یکپارچه فروش خودرو تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۹ اردیبهشت مهلت دارند حساب وکالتی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به نام سازمان حمایت افتتاح کنند.
همچنین مرحله شفاهی این آزمون در روزهای پایانی خرداد ماه یعنی روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهاذشنبه ۲۹، ۳۰ و ۳۱ آخرین ماه از فصل بهار برگزار می‌شود.
سردار امیری گفت: از ابتدای شروع طرح ۲هزار و ۲۸۰ فقره پیامک برای افراد ارسال و ۳۲ دستگاه خودرو به صورت سیستمی توقیف شده‌اند و در این مرحله ابتدا برای فرد از طریق پلیس یک پیامک ارسال می‌شود و چنانچه در همان خودرو برای بار دوم کشف حجاب مشاهده شود خودرو برای ۱۵ روز توقیف سیستمی می‌شود و در مرحله سوم به مدت یک هفته توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد.
مرحله جدید اردوی تیم ملی تفنگ از فردا (یکشنبه) در تهران آغاز می‌شود.
دور برگشت و مرحله پایانی رقابت‌های لیگ برتر ووشو بانوان فردا (8 اسفند) برگزار می‎شود.
مرحله سوم عرضه گواهی سپرده ربع سکه بهار آزادی از روز چهارشنبه مورخ 19 بهمن ماه در بورس کالا آغاز می شود.
مرحله سوم و پایانی سی‌و‌یکمین دوره مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز آقایان باشگاه‌های کشور از فردا برگزار در آکادمی انقلاب خواهد شد.
مرحله سوم و پایانی سی و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز از فردا آغاز می‌شود.
فردا اولین مرحله سود سهام عدالت واریز می‌شود و امسال این سود در دو مرحله انجام خواهد شد.
حسین جلالی گفت: امکان دارد در قالب تذکری از طریق پیامک به افراد بی‌حجاب اعلام شود که شما حجاب رعایت نکردید و سعی کنید به قانون احترام بگذارید. بعد از تذکر، وارد مرحله اخطار می‌شویم بعد هشدار و در مرحله سوم ممکن است حساب بانکی فرد بی‌حجاب مسدود شود.
نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در توضیح اینکه منظور از تغییر روش دعوت به حجاب چیست؟ تصریح کرد: منظور از تغییر روش این است که امکان دارد در قالب تذکری از طریق پیامک به افراد بی‌حجاب اعلام شود که شما حجاب رعایت نکردید و سعی کنید به قانون احترام بگذارید. بعد از تذکر، وارد مرحله اخطار می‌شویم بعد هشدار و در مرحله سوم ممکن است حساب بانکی فرد بی‌حجاب مسدود شود.
چک الکترونیکی آخرین مرحله از اجرای اصلاح قانون چک است و با پیاده سازی و اجرای سامانه چکاد، امکان صدور چک الکترونیکی نیز فرآهم خواهد شد.
رئیس سازمان سنجش و آموزش گفت: امسال آزمون سراسری برابر مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی دوبار در سال برگزار می‌شود. نوبت اول در ۲۹ و ۳۰ دی و نوبت دوم ۱۴ و ۱۵ تیر نوبت دوم خواهد بود. با توجه به اینکه مسائل کرونا حل شده، آزمون صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود.
مرحله نهایی رزمایش جنگ الکترونیک «سپر آسمان ولایت ۱۴۰۱» با حضور یگان های راهبردی جنگ الکترونیک ارتش جمهوری اسلامی ایران، فردا در منطقه عمومی اصفهان برگزار می شود.
صائب حجتی با بیان اینکه مرحله دوم مزایده خودروهای خارجی از فردا سه شنبه آغاز می شود، گفت: ۷۱ خودرو به صورت قطعی در مرحله دوم مزایده خودروهای خارجی حضور دارند.
با برگزاری مرحله نهایی رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان، ترکیب این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان فردا شنبه مشخص می شود.
با برگزاری مرحله نهایی رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان، ترکیب این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان فردا شنبه مشخص می شود.
آخرین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های جهانی از فردا در خانه کشتی برگزار می‌شود.
مرحله نهایی لیگ دسته اول کشتی آزاد و فرنگی فردا (جمعه) به میزبانی تاکستان برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ