دور جدید تمرینات اردوی تیم ملی کاراته کشورمان از صبح فردا (چهارشنبه - 18 مرداد ماه) در آکادمی ملی المپیک آغاز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دور جدید تمرینات تیم ملی کاراته آقایان‌ از صبح فردا در آکادمی ملی المپیک آغاز می‌شود.
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از آغاز مرحله دوم طرح ساماندهی مشاوران املاک در شهر تهران و همزمان در سراسر کشور از ابتدای صبح امروز خبر داد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از آغاز مرحله دوم ثبت‌نام و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان سازمان تأمین‌اجتماعی خبر داد.
دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاتا جودو از فردا( پنج شنبه۲۲ تیرماه) به میزبانی استان زنجان آغاز خواهد شد.
مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان روز سه شتبه در منامه بحرین آغاز و با هشت دیدار در روز نخست این مرحله پیگیری شد.
مرحله ششم اردوی تیم ملی کوراش مردان اعزامی به بازی‌های آسیایی از امروز (سه‌شنبه) در آکادمی ملی المپیک آغاز می‌‎شود.
مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا با آغاز مرحله گروهی ۶ توپ پیگیری می‌شود؛ در این مرحله از مسابقات هشت نماینده ایران به مصاف حریفان‌شان می‌روند.
مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا با آغاز مرحله گروهی ۶ توپ پیگیری می‌شود؛ در این مرحله از مسابقات هشت نماینده ایران به مصاف حریفان‌شان می‌روند.
تحلیلگر مطرح جهان عرب به آغاز مرحله جدیدی از مقاومت نیروهای فلسطینی در برابر دشمن صهیونیستی که باعث افزایش مهاجرت معکوس میان شهرک نشینان صهیونیست شده، اشاره کرد.
مرحله پنجم اردوی تیم ملی کوراش مردان اعزامی به بازی‌های آسیایی از فردا در بجنورد آغاز می‌‎شود.
تیم ملی والیبال زنان ایران مسابقات چلنجر کاپ آسیا را با پیروزی آغاز کرد و مقابل هنگ‌کنگ به برتری رسید تا صعودش به هشت تیم برتر قطعی شود.
با پایان رولن گاروس، فصل چمن در مسابقات تنیس از راه رسیده و امروز مرحله یک هشتم نهایی دو تورنمنت 250 امتیازی آغاز خواهد شد.
تیم ملی جودو کشورمان برای حضور در دومین مرحله لیگ قاره ای روسیه بامداد روز جمعه راهی روسیه خواهد شد.
نخستین مرحله اردوی تیم ملی جودو مردان در سال 1402 از هشتم فروردین ماه در مجموعه ورزشی آزادی آغاز خواهد شد.
منچسترسیتی رقابت خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپای این فصل را امشب با سفر به آلمان و نبرد با لایپزیگ در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها آغاز می‌کند.
مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال از روز یکشنبه و با حضور هشت تیم مدعی به طور متمرکز در سالن فدراسیون والیبال آغاز می‌شود تا چهره تیم‌های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شود.
مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان از روز یکشنبه ۳۰ بهمن به صورت متمرکز در سالن فدراسیون آغاز می‌شود تا هشت تیم مدعی در جدال با یکدیگر برای کسب جام سی‌وششم تلاش کنند.
قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال برگزار شد.
مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال،‌ امروز با برگزاری ۶ دیدار آغاز می‌شود.
رئیس سازمان داوطلبان از واریز مبلغ ۲۳۰ میلیارد ریال به حساب جمعیت هلال احمر استان‌ها در قالب مرحله هشتم خدمات حمایتی- درمانی خبر داد.
رئیس سازمان داوطلبان از واریز مبلغ ۲۳۰ میلیارد ریال به حساب جمعیت هلال احمر استان‌ها در قالب مرحله هشتم خدمات حمایتی- درمانی خبر داد.
دادگاه اصلی تجدیدنظر رسیدگی به پرونده «حمید نوری» ۱۱ ژانویه ۲۰۲۳ (چهارشنبه ۲۱ دی) آغاز خواهد شد که مرحله اولیه جلسه نزدیک به هشت روز طول خواهد کشید.
بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان به کاتوویتسه رسیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ