مرحله سوم و پایانی سی و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز از فردا آغاز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دور جدید تمرینات اردوی تیم ملی کاراته کشورمان از صبح فردا (چهارشنبه - 18 مرداد ماه) در آکادمی ملی المپیک آغاز می‌شود.
دور جدید تمرینات تیم ملی کاراته آقایان‌ از صبح فردا در آکادمی ملی المپیک آغاز می‌شود.
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از آغاز مرحله دوم طرح ساماندهی مشاوران املاک در شهر تهران و همزمان در سراسر کشور از ابتدای صبح امروز خبر داد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از آغاز مرحله دوم ثبت‌نام و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان سازمان تأمین‌اجتماعی خبر داد.
دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاتا جودو از فردا( پنج شنبه۲۲ تیرماه) به میزبانی استان زنجان آغاز خواهد شد.
مرحله ششم اردوی تیم ملی کوراش مردان اعزامی به بازی‌های آسیایی از امروز (سه‌شنبه) در آکادمی ملی المپیک آغاز می‌‎شود.
مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا با آغاز مرحله گروهی ۶ توپ پیگیری می‌شود؛ در این مرحله از مسابقات هشت نماینده ایران به مصاف حریفان‌شان می‌روند.
مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا با آغاز مرحله گروهی ۶ توپ پیگیری می‌شود؛ در این مرحله از مسابقات هشت نماینده ایران به مصاف حریفان‌شان می‌روند.
تحلیلگر مطرح جهان عرب به آغاز مرحله جدیدی از مقاومت نیروهای فلسطینی در برابر دشمن صهیونیستی که باعث افزایش مهاجرت معکوس میان شهرک نشینان صهیونیست شده، اشاره کرد.
مرحله پنجم اردوی تیم ملی کوراش مردان اعزامی به بازی‌های آسیایی از فردا در بجنورد آغاز می‌‎شود.
مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو از سوم خردادماه آغاز شد و تنها طی دو روز ۵۲۵هزار متقاضی در این طرح شرکت کردند. به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود تا دهم خرداد که زمان پایان ثبت‌نام اعلام شده است، حداقل نیم میلیون نفر دیگر اقدام به ثبت‌نام خودرو کنند. در فروش اول یکپارچه نیز ۹۵۰هزار خودرو پیش‌فروش شد. در این زمینه چندی پیش «دنیای‌اقتصاد» نسبت به گسل تعهدات هشدار داده بود؛ چرا که این حجم از پیش خرید‌ها در مقایسه با تولید سالانه خودروسازان به معنای «فروش مازاد بر ظرفیت» است.
تیم ملی جودو کشورمان برای حضور در دومین مرحله لیگ قاره ای روسیه بامداد روز جمعه راهی روسیه خواهد شد.
مرحله سوم اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو امروز سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد و ملی پوشان تا جمعه استراحت خواهند داشت.
مرحله سوم اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو امروز سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه به پایان می رسد و ملی پوشان تا جمعه استراحت خواهند داشت.
طحان نظیف گفت: سامانه جامع ارتباطات شورای نگهبان مسیر ارتباطی با مردم است که در سال آینده که سال انتخابات است بیشتر استفاده خواهد شد.
مرحله دوم رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز از روز دوشنبه با حضور ۱۷ بازیکن در تهران آغاز می‌شود.
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) گفت: این رزماش برای نمایش توانمندی فرزندان غیور کشور انجام خواهد گرفت و نیرو‌های مسلح نشان خواهند داد که آمادگی کامل برای دفاع از مراکز حساس و حیاتی کشور را خواهند داشت.
مرحله سوم عرضه گواهی سپرده ربع سکه بهار آزادی از روز چهارشنبه مورخ 19 بهمن ماه در بورس کالا آغاز می شود.
مرحله شکل‌گیری ارگان‌های جنین بعد از پایان هفته سوم و با شروع هفته چهارم آغاز خواهد شد و تا هفته چهاردهم، ادامه می‌یابد. این دوران برای خانم‌های باردار، بسیار حساس محسوب می‌شود و بیشترین خطر برای جنین در این دوران وجود دارد؛ اما بعد از هفته چهاردهم، این خطرات به حداقل خواهد رسید و انجام تصویربرداری با رعایت اصول ایمنی، امکان‌پذیر است. البته برای انجام این کار باید حتما در ناحیه رحم و لگن، برای محافظت از پوشش سربی استفاده شود.
مرحله سوم و پایانی سی‌و‌یکمین دوره مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز آقایان باشگاه‌های کشور از فردا برگزار در آکادمی انقلاب خواهد شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، اجرای مرحله سوم انحراف ترافیک در تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید یارجانی (نواب) با بزرگراه شهید تندگویان را زمینه ساز آغاز عملیات احداث زیرگذر تقاطع دانست.
رشت- رئیس اداره حفاظت و احیای تالاب‌های اداره کل محیط زیست گیلان با اشاره به آغاز مرحله سوم پاکسازی تالاب انزلی از «سنبل آبی» گفت: بر اساس پیش بینی ها ۷۰ هکتار پاکسازی می شود.
شهردار منطقه ۱۹ از آغاز مرحله سوم عملیات میدانی مقابله با زمین‌خواری خبر داد و گفت: ۷۵۰ هزار متر مربع از اراضی تصرف شده غیرقانونی آزادسازی و رفع تصرف شد.
هفته سوم لیگ برتر تفنگ و تپانچه آقایان و مرحله چهارم مسابقات آزاد تراپ از 2 تا 4 شهریور ماه برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ