دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاتا جودو از فردا( پنج شنبه۲۲ تیرماه) به میزبانی استان زنجان آغاز خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از استقبال بی‌نظیر مشتریان از اولین طرح فروش کامیونت آرنا پلاس در اسفندماه سال گذشته و تحویل نخستین سری این محصول در موعد مقرر و تیرماه امسال، ایران خودرو دیزل مرحله دوم فروش این کامیونت را از چهارم شهریورماه آغاز می‌کند.
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از آغاز مرحله دوم طرح ساماندهی مشاوران املاک در شهر تهران و همزمان در سراسر کشور از ابتدای صبح امروز خبر داد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از آغاز مرحله دوم ثبت‌نام و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان سازمان تأمین‌اجتماعی خبر داد.
شهباز حسن پور گفت: با توجه به آغاز مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو بسیاری سعی دارند با فروش سهام خود نسبت به ثبت‌نام خرید خودرو اقدام کنند.
عملیات اجرایی مرحله دوم توسعه لایه‌های نفتی پارس جنوبی با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران آغاز شد.
اصفهان - رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نائین از آغاز مرحله دوم عملیات مرمت خانه تاریخی فاطمی در این شهر خبر داد.
همزمان با آغاز مرحله دوم طرح عرضه یکپارچه خودروهای داخلی، امکان وکالتی کردن حساب‌های مشتریان بانک رفاه کارگران برای شرکت در این طرح فراهم شده است.
مرحله دوم ثبت نام طرح یکپارچه خودرو آغاز شد.
تیم ملی جودو کشورمان برای حضور در دومین مرحله لیگ قاره ای روسیه بامداد روز جمعه راهی روسیه خواهد شد.
وزیر صمت از آغاز انعقاد قرارداد تحویل خودروهای ثبت نام شده خبر داد و گفت: ۱۶ اردیبهشت مرحله دوم ثبت نام در سامانه یکپارچه آغاز می‌شود و علاوه بر آن در نیمه دوم سال فروش قسطی نیز خواهیم داشت.
مرحله دوم تمرینات تیم ملی تکواندو برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان با حضور ۱۶ تکواندوکار آغاز می‌شود.
مرحله دوم تمرینات تیم ملی تکواندو برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان با حضور ۱۶ تکواندوکار آغاز می‌شود.
طحان نظیف گفت: سامانه جامع ارتباطات شورای نگهبان مسیر ارتباطی با مردم است که در سال آینده که سال انتخابات است بیشتر استفاده خواهد شد.
دور برگشت از مرحله دوم مقدماتی لیگ بسکتبال با انجام چهار دیدار آغاز شد که طی آن‌ نمایندگان گرگان، مازندران، اراک و کرمان صاحب برتری شدند.
مرحله دوم رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز از روز دوشنبه با حضور ۱۷ بازیکن در تهران آغاز می‌شود.
فروش مجدد ربع سکه در بورس کالا در هفته جاری آغاز خواهد شد. در این مرحله ۴۵۰ هزار قطعه ربع سکه عرضه خواهد شد. جزییات و شرایط خرید ربع سکه چگونه است؟
مرحله دوم پرداخت تسهیلات سرمایه درگردش، به دامداران و مرغداران آغاز شد.
مرحله یک سی و دوم رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور امروز آغاز و فردا با برگزاری چند دیدار دیگر پایان می یابد.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از آغاز مرحله دوم عملیات لایروبی، مرمت و احیا قنات سلیمانیه توسط اداره مسیل‌ها و قنوات معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه خبر داد.
رئیس سازمان سنجش و آموزش گفت: امسال آزمون سراسری برابر مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی دوبار در سال برگزار می‌شود. نوبت اول در ۲۹ و ۳۰ دی و نوبت دوم ۱۴ و ۱۵ تیر نوبت دوم خواهد بود. با توجه به اینکه مسائل کرونا حل شده، آزمون صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود.
صائب حجتی با بیان اینکه مرحله دوم مزایده خودروهای خارجی از فردا سه شنبه آغاز می شود، گفت: ۷۱ خودرو به صورت قطعی در مرحله دوم مزایده خودروهای خارجی حضور دارند.
دومین مرحله تمرینات تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و امید دختران کاراته برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در رده‌های پایه از یکشنبه آغاز خواهد شد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در آغاز مرحله دوم رقابت‌های جام کنفدراسیون مردان آسیا نتیجه را به تیم ملی بحرین واگذار کرد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در آغاز مرحله دوم رقابت‌های جام کنفدراسیون مردان آسیا نتیجه را به تیم ملی بحرین واگذار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ