مدیرعامل راه آهن گفت: حوزه حمل و نقل ریلی برنامه ویژه ای در زمان اربعین دارد و نسبت به برنامه سفرهای تابستان افزایش سه برابری ظرفیت سفر ریلی به مقصد خرمشهر و کرمانشاه را خواهیم داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا بیت‌کوین می‌تواند به ۱۰۰ هزار دلار برسد که برابر با افزایش بیش از سه برابری است؟ تحلیل‌گران ارز مجازی می‌گویند مطمئناً این امکان وجود دارد که باارزش‌ترین ارز دیجیتال جهان بتواند شش‌رقمی شود.
مدیر مرکز راهبری شبکه گاز ایران از افزایش سه و نیم برابری گازرسانی به نیروگاههای کشور نسبت به سال گذشته خبر داد.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان از افزایش پنج برابری صلح و سازش در پرونده‌های قصاص نفس این استان در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.
اهواز- مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش مجازی در پنج سال گذشته سه برابر توسعه یافته و زمان آموزش نیز بسیار افزایش یافته است.
با شکست الاتحاد برابر التعاون، حالا فاصله این تیم با النصر به سه امتیاز کاهش یافت و یاران رونالدو به ادامه فصل امیدوار شدند.
جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، از افزایش چشمگیر مبالغ اختصاص یافته به جام جهانی زنان که در تابستان آینده در استرالیا و نیوزلند برگزار می‌شود، خبر داد.
وزیر دفاع گفت: وزارت دفاع در مجموع نسبت به کارهایی که تا کنون انجام داده رشد قابل توجهی در همه ابعاد داشته و حدوداً ۳ برابر افزایش تولید نسبت به سال ۱۴۰۰ داشته‌ایم.
تیم محققین دانشگاه کمبریج از ۸۰ داوطلب بین ۱۸ تا ۳۵ سال نوار مغز گرفتند و توانستند با شبیه‌سازی سناریو‌های مختلف، فرکانس اصلی مغز هر فرد را تعیین کنند. مغز هر انسان در این فرکانس‌ها به بالاترین کارآیی خود می‌رسد. در نهایت با ایجاد مربع‌های چشمک زن اختصاصی ۱.۵ ثانیه‌ای، تواسنتند به نتایج مهمی برسند. بر همین اساس، پالس‌های نوری مذکور می‌توانند قدرت یادگیری مغز را تحت تاثیر قرار دهند. این آزمایشات ۸۰۰ بار انجام شدند.
ضربه به سر با بسیاری از مشکلات سلامتی مزمن مرتبط است، اما یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که ممکن است خطر مرگ زودهنگام را دو یا حتی سه برابر کند.
رییس کمیته ملی المپیک اعلام کرد که کمک هزینه المپین‌ها از سال آینده افزایش سه برابری خواهد داشت.
وقتی ما سرعت غلبه سویه BA۵ را در اروپا را رصد می‌کنیم، می‌بینیم با شیوع سویه BQ۱ سرعت انتقال این بیماری افزایش یافته است، در حالی که از زمان آخرین تزریق واکسن عمومی کرونا زمان زیادی گذشته و جمعیت چشمگیری از مردم کشورمان نیز دوز سوم و چهارم کرونا را تزریق کرده اند و پیش بینی می‌شود، در یک تا یک و نیم ماه آینده دچار پیک جدید کرونا خواهیم شد و به اوج خود می‌رسد.
تایباد ـ مدیرکل گمرک دوغارون تایباد گفت: در سه ماه اخیر ترانزیت کالا از گمرک دوغارون به افغانستان افزایش یک و نیم برابری یافت.
یکی از اعضای ارشد چارچوب هماهنگی شیعیان عراق با اشاره به سه برابر شدن سرقت نفت سوریه توسط نیروهای آمریکایی گفت که کاخ سفید از منابع حاصل از این نفت دزدی برای نا امنی عراق استفاده می کند.
ناگفته پیداست که تصویر منتشره، مستند خوبی برای پی بردن به واقعیت نیست و باید راستی آزمایی شود؛ تلاشی که راه به جایی نبرد تا بازار تفسیر و تعبیر همه چیز داغ شود و برخی تاکید کنند که این افزایش ها، نوعی تنبیه اعمال شده برای دانشجویان است که به تازگی موجب التهاب آفرینی در برخی دانشگاه‌ها و به دنبال آن، بعضی شهر‌های کشور شده اند.
ناگفته پیداست که تصور منتشر شده، مستند خوبی برای پی بردن به واقعیت نیست و می‌بایست مورد راستی آزمایی قرار گیرد. تلاشی که راه به جایی نبرد تا بازار تفسیر و تعبیر همه چیز داغ شود و برخی تاکید کنند که این افزایش ها، نوعی تنبیه اعمال شده برای دانشجویان است که اخیرا موجب التهاب آفرینی در برخی دانشگاه‌ها و به تبع آن، بعضی شهر‌های کشور شده اند.
در شرایطی که نرخ ارز در روز‌های اخیر بنا به دلایلی افزایش داشته و در بازار غیررسمی به کانال ۳۶ هزار تومانی رسیده است، بازارساز تصمیم به تغییر سهمیه خرید ارز در بازار توافقی گرفته است.
در حالی که آمریکا و سه کشور اروپایی با صدور قطعنامه‌ای در شورای حکام تلاش داشتند امتیازاتی را از ایران در برخی مسایل فنی و سیاسی بگیرند، اقدام متقابل ایران، این فشار و تهدید را به فرصتی برای افزایش توان فنی و امنیتی او تبدیل کرد.
قیمت نفت روز سه شنبه تحت تاثیر افزایش موارد ابتلا به کووید ۱۹ در چین که نگرانی‌ها نسبت به مصرف کمتر سوخت در بزرگترین واردکننده نفت جهان را برانگیخت و تنزل برآورد اوپک از میزان رشد تقاضای جهانی، کاهش پیدا کرد.
اصفهان- سرکنسول روسیه در ایران گفت: حجم مبادلات تجاری استان اصفهان با روسیه در نیمه نخست امسال بیش از سه برابر رشد داشته و صادرات نیز سه و نیم برابر افزایش یافته است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، پیش بینی بورس امروز/ رشد بازار سرمایه ادامه‌دار خواهد بود؟، تحلیل زاگرس امروز ۲۳ مهر ۱۴۰۱ | زاگرس صعودی می شود؟، اخبار مهم کدال چیست؟، اخباری که می تواند بر روند بورس تاثیر بگذارد، جدیدترین لیست افزایش سرمایه‌ها، دلیل توقف نماد سپرده چیست؟، افشای اطلاعات باعث توقف این نماد شد، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امسال سطح صادرات تجهیزات دفاعی ما نسبت به سال گذاشته با افزایش سه برابری روبرو بوده است.
جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امسال سطح صادرات تجهیزات دفاعی ما نسبت به سال گذاشته با افزایش سه برابری روبرو بوده است.
اهواز - معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از افزایش سه برابری کار تمدید گذرنامه خبر داد.
استخدام نیروی خارجی در اقیانوس آرام به آمریکا در رقابت با چین کمک می‌کند. کاخ سفید در نظر دارد سفارتخانه‌هایی را در تونگا و کیریباتی افتتاح کرده و فرستاده‌ای را به مجمع جزایر اقیانوس آرام اعزام کرده کمک‌های سه برابری برای انعطاف پذیری دریانوردی را افزایش داده و سپاه صلح را در فیجی، تونگا، ساموآ و وانواتو مستقر نماید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ