مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی علت آتش سوزی در حوضچه ارتباطی شرکت مخابرات منطقه ۸ هستند و به زودی اعلام خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعتراضات گسترده در اراضی اشغالی که از روز گذشته با عنوان روز اختلال عمومی آغاز شده بود، امروز چهارشنبه نیز با پیوستن پزشکان و کادر درمان به صف معترضان ادامه پیدا کرد.
اعتراضات گسترده در اراضی اشغالی که از روز گذشته با عنوان روز اختلال عمومی آغاز شده بود، امروز چهارشنبه نیز با پیوستن پزشکان و کادر درمان به صف معترضان ادامه پیدا کرد.
عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات که امروز (۸ تیر) برای بار دوم به نمایشگاه الکامپ رفته بود در پاسخ به خبرنگاران در مورد کندی اینترنت گفته که «شرایط اینترنت رو به بهبود است». او در ادامه به پروژه فیبر نوری و «سرعت‌های چند صد مگابیتی» اشاره کرده است.
این مقام انتظامی در ادامه اظهار کرد: سرانجام با تلاش مستمر پلیس و تحقیقات و بررسی های صورت گرفته درکمتر از ۴۸ ساعت، محل اسارت این گروگان شناسایی و جوان ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری طی یک عملیات غافلگیرانه، قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند.
این مربی دوچرخه سواری در ادامه گفت: بهتر است کودکان روزانه بیش از یک ساعت دوچرخه سواری مستمر و مداوم نداشته باشند، چرا که در رشد آنها اختلال ایجاد می کند، اما اگر حین دوچرخه سواری مدام استراحت می کنند، تا چندساعت هم مشکلی نیست.
بازیکن سابق در ادامه تاکید کرد: استقلال باید در جام حذفی جبران و با کسب قهرمانی در جام حذفی دل هواداران را شاد کند و این جام را به دست آورد. اگر استقلالی‌ها مثل بازی با تراکتور در جام حذفی به میدان بروند کسب قهرمانی جام حذفی برای آنها کار سختی نیست.
شرکت ارتباطات زیر ساخت کشور طی یک اطلاعیه ای اعلام کرد: مشکل ایجاد شده در شبکه تامین برق، باعث از دسترس خارج شدن برخی از پیام رسان ها به صورت موقت گردید که این قطعی برق برطرف شده و فرآیند فنی برای ادامه خدمت رسانی در حال انجام است.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی اظهار کرد: در ادامه مبازره قاطع دستگاه قضایی استان با سوء جریانات و فساد‌های مالی، با اعلام ضابط خاص مبنی بر وقوع تخلفات سازمان یافته فساد مالی ۵۰۰ میلیارد ریالی توسط یکی از اعضای شهرداری پیرانشهر به دادستانی این شهرستان، موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.
سرمربی بارسا تاکید کرد که با خوش شانسی و درخشش ترشتگن دروازه تیمش مقابل کادیز بسته ماند.
با توجه به انتشار اخباری در خصوص ایجاد اختلال و توقف در روند صادرات از کشورمان به عراق، رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق ضمن تکذیب اینگونه اخبار از تداوم صادرات به عراق خبر داد.
گل به خودی فولاد برای ادامه صدرنشینی و پیروزی های متوالی سپاهان اصفهان کافی بود.
بررسی‌ها نشان می‌دهد از شب گذشته اختلالی در ترافیک داخل کشور رخ داده و همچنان ادامه دارد.
اداره پست انگلیس از اختلال در ارسال مرسولات درپی حمله سایبری خبر داد.
وزیر اطلاعات گفت: روند برخورد با کسانی که در بازار ارز اخلال می‌کنند ادامه خواهد داشت.
فکر می‌کنید پاندمی کرونا اتفاق خیلی بزرگی بود؟ مطمئنا بود. علاوه بر مرگ چند میلیون نفر، تقریبا همه کسب وکار‌ها را تحت‌تاثیر قرار داد، در زنجیره‌های تامین اختلال ایجاد کرد، به اقتصاد‌ها ضربه زد و کیفیت تحصیل تعداد بی‌شماری از دانش آموزان را در سراسر دنیا پایین آورد. این لیست همچنان ادامه دارد و از خیلی جهات، اثر آن در بقیه عمر ما ماندگار خواهد بود. برای آینده چه حدسی می‌زنید؟ نمی‌خواهیم دلسردتان کنیم، اما واقعیت این است که یک بحران دیگر، می‌تواند همین الان در کمین باشد. پس آیا منطقی نیست که همواره در برابر بحران‌های احتمالی آماده باشیم؟ البته که هست.
کریم بنزما اگر دیدیه دشان با تیم ملی فرانسه ادامه دهد، دیگر شانسی برای بازگشت به این تیم نخواهد داشت.
علی مطهری نوشت: فیلترینگ واتساپ و اینستاگرام موجب اختلال در کسب و کار مردم شده است. ادامه آن ممکن است افرادی را به سمت معترضان سوق دهد.
رئیس اورژانس یبمارستان مسیح دانشوری گفت: اختلال بویایی و چشایی و از دست دادن بویایی بیشتر در کرونا دیده می‌شود؛ تب‌های ناشی از ابتلا به آنفلوانزا معمولاً تا ۴۸ ساعت ادامه پیدا می‌کند و بسیار سریع و حاد شروع می‌شود، اما در کرونا تب بیشتر در عصر و شب دیده می‌شود و عموماً بیش از ۴۸ ساعت طول می‌کشد.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های بیشتر بتوانند به روند خوب‌شان ادامه بدهند.
مدیرعامل باشگاه استقلال از ادامه تغییرات در این باشگاه با جابجایی چند عضو هیات مدیره و اضافه شدن برخی مسئولان به باشگاه خبر داد و گفت: اتهاماتی که به آقای آجورلو وارد کرده‌اند درست نیست.
مدیرعامل باشگاه استقلال از ادامه تغییرات در این باشگاه با جابجایی چند عضو هیات مدیره و اضافه شدن برخی مسئولان به باشگاه خبر داد.
اینترنت کشور از تاریخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ با محدودیت‌هایی همراه شد که در امری کم‌سابقه این اختلال برای بیست و چهارمین روز متوالی همچنان ادامه دارد. این نابسامانی در حالی در مسیر خود در حال پیشروی است که در عصر کنونی بیش از هر زمان دیگری اینترنت به زندگی اقتصادی و معیشت ده‌ها میلیون ایرانی گره‌ خورده است، اما اینکه قطعی اینترنت تا چه حدی بر معاملات بازار سهام تاثیر گذاشته و در پی آن معیشت و سرمایه سرمایه‌گذاران حاضر در بازار یادشده را تحت‌الشعاع قرار داده است، موضوعی است که توجه بسیاری از فعالان بازار را به خود جلب کرده است.
یک نماینده اتحادیه کارگری کنفدراسیون عمومی کار CGT در فرانسه با اشاره به این که اعتصاب کارکنان پالایشگاه‌های شرکت توتال انرژی وارد هفتمین روز خود شد، هشدار داد که این امر باعث اختلال در عرضه سوخت شده و ممکن است این اعتصابات ادامه یابد.
تلاش سرخیو راموس برای آشتی دادن نیمار و کیلیان امباپه در پایان بازی با مون‌پولیه نتیجه نداشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ