سرمربی خارجی تیم هندبال فولاد سپاهان بعد از باخت در اولین بازی جام باشگاه‌های آسیا گفت: تیم الریان قطر از ابتدا بهتر از ما بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: مشکلاتی وجود دارد ولی باید به‌گونه‌ای فکر کنیم که این موضوعات زیاد روی تمرکزمان تاثیر نگذارد.
سرمربی خارجی تیم هندبال فولاد سپاهان بعد از باخت در اولین بازی جام باشگاه‌های آسیا گفت: تیم الریان قطر از ابتدا بهتر از ما بود.
او درباره احتمال جدایی محبی و قایدی گفت: شایعات هر روز وجود دارند. این حرف رسانه‌هاست و من چه می‌توانم بگویم. اکنون ما می‌خواهیم نساجی را شکست دهیم و همه تمرکزمان روی این بازی است.
مهاجم جوان پرسپوليس از تمرکز تیمش برای دستیابی به دومین عنوان قهرمانی در این فصل خبر می‌دهد.
مهاجم تیم استقلال با بیان اینکه با اتفاقاتی که در طول فصل برای ما افتاد نتوانستیم لیگ را با قهرمانی به پایان برسانیم گفت: تمام تمرکزمان بر روی جام حذفی است.
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از قهرمانی در لیگ، تمرکزمان روی جام حذفی است.
دیگو سیمئونه، مربی اتلتیکو مادرید، در آستانه بازی با الچه گفت، او و بازیکنانش به فراتر از این مسابقه فکر نمی‌کنند و تمام تمرکزشان روی این بازی در لالیگا است.
آقای گل کرمانی‌ها از انگیزه‌اش برای باز کردن دروازه پرسپوليس در دیدار فردا می‌گوید.
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: سال پرترافیکی را پیش رو داریم که در مرحله نخست تمرکزمان روی مسابقات قهرمانی آسیاست تا نشان دهیم بهترین تیم آسیا هستیم.
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: سال پرترافیکی را پیش رو داریم که در مرحله نخست تمرکزمان روی مسابقات قهرمانی آسیاست تا نشان دهیم بهترین تیم آسیا هستیم.
سرمربی پیکان می گوید فعلا به فصل آینده فکر نمی کنند و‌ تمرکزشان روی صنعت نفت است.
مهدی تارتار می‌گوید برنامه گرفتن از مربیان ایرانی اقدام خوبی بوده است.
جواد نکونام می‌گوید بازیکنان فولاد از نظر روحی و روانی کاملا آماده تقابل با الفیصلی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند.
سرمربی استقلال خوزستان در آستانه دیدار مقابل پیکان از انگیزه شاگردانش برای نمایشی موفق در این جدال خبر داد.
ژوائو فلیکس در نشست خبری بازی با مراکش حاضر نشد به سوالات در مورد نیمکت‌نشینی رونالدو و نیز آینده‌اش در اتلتیکو پاسخ دهد.
دیه‌گو آلونسو، مربی اروگوئه، می گوید که برای رقم زدن یک جام جهانی خوب پیروزی در اولین بازی اهمیت زیادی دارد.
بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از بچگی عاشق پوشیدن پیراهن تیم ملی بوده‌ایم و تمام تمرکزمان روی بازی با انگلیس است تا بهترین عملکردمان را داشته باشیم.
رابرت مالی؛ نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت: تمرکز ما توافقی نیست که پیشروی نمی‌کند بلکه روی چیزی است که در ایران رخ می‌دهد. همچنین بخش دیگری از تمرکز ما روی فروش پهپاد توسط ایران به روسیه و آزادکردن گروگان‌هایمان است.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فقط امروز را برای خوشحالی برد پرسپولیس وقت داریم و از فردا باید تمرکزمان را روی بازی‌های تیم ملی بگذاریم.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به قضایای اخیر، اغتشاش‌های پراکنده را طراحی انفعالی و ناشیانه دشمن در مقابل پیشرفت‌ها و حرکت‌های ابتکاری و بزرگ ملت ایران خواندند و تأکید کردند: تا هنگامی که ملت در مسیر نظام اسلامی و ارزش‌های دینی قرار دارد، این دشمنی‌ها ادامه خواهد داشت و تنها راه علاج آن ایستادگی است و مسئولان کشور نیز مراقب باشند اینگونه مسائل آن‌ها را از مسئولیت‌ها و وظایف اصلی در عرصه داخلی و خارجی باز ندارد.
هافبک مس کرمان مدعی است با پایان تعطیلات آنها به بهترین شکل در مدار کسب نتیجه قرار خواهند گرفت و در راستای اهداف باشگاه و کادرفنی کار را دنبال خواهند کرد.
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: اگر می خواهیم روند نزولی نداشته باشیم بازیکنان باید با اراده بیشتری کار کنند و تمرکزمان روی تیم خودمان باشد.
«برای گرفتن فالوور اینجا نیستم؛ به ایران آمده‌ام تا فوتبال بازی کنم» این پاسخ یورگن لوکادیا به یکی از کاربران پرسپولیسی اینستاگرام است که نسبت به فعالیت زیاد او در شبکه‌های اجتماعی اعتراض کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ