پس از آنکه روسیه که از آغاز جنگ در اوکراین تاکنون، تانک‌های زیادی را از دست داد و به ویژه بعد از نبرد شرق دونتسک که نزدیک ۱۳۰ تانک این کشور منهدم شد، این کشور الگوی تغییر تاکتیک را در استفاده از تانک‌ها نیز به کار برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شب گذشته در نمایشگاه هوایی «میشیگان» یک فروند میگ ۲۳ ساخت شوروی هنگام اجرای حرکات نمایشی سقوط کرد و خلبان و سرنشین توانستند با خروج اضطراری خود را نجات بدهند. گفته می‌شود این هواپیما روی یک پارکینگ سقوط کرده و به چند دستگاه خودرو آسیب زده اما کسی مجروح یا کشته نشده.
افزایش آمار سقوط از پشت بام و مرگ برخی مصدومان باعث ترافیک در بخش ارتوپدری بیمارستان‌ها شده بود. خبرنگار اطلاعات از والدین خواسته که حتما در مورد خوابیدن فرزندان خود روی پشت بام بیشتر حساس باشند.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین شب مرحله اول لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ به کوبا هم باخت و به رده چهاردهم فصل سقوط کرد. کوبا نیز با این برد سیزدهم شد. ایران با دو برد و ۱۰ باخت بدترین نتیجه تاریخ را در این مسابقات ثبت کرد
۹ ژوئن ۱۹۵۲، شهاب‌سنگ Abee ساعت ۱۱:۰۵ شب در آلبرتای کانادا سقوط کرد. شهاب‌سنگ Abee به‌عنوان کندریت انستاتیت با نوع پترولوژیک ۴ طبقه‌بندی می‌شود. این تنها نوع این شهاب‌سنگ خاص در جهان است که بر زمین سقوط کرده است.
تیم برشا در یک دیدار جنجالی و پرحادثه به تساوی مقابل کونزنزا رضایت داد تا به سری C سقوط کرد.
تیم برشا در یک دیدار جنجالی و پرحادثه به تساوی مقابل کونزنزا رضایت داد تا به سری C سقوط کرد.
عارف رستمی می‌گوید مسئولان استان کرمان عزمی برای بقای این تیم و تیم‌داری در لیگ برتر نداشتند.
یوونتوس با نتیجه 4-1 مغلوب میزبان خود امپولی شد تا در مکان هفتم سری A قرار بگیرد.
تورم یک پدیده رایج اقتصادی است که می تواند تاثیر بسزایی بر ثبات اقتصاد و ساختارهای اجتماعی یک کشور داشته باشد. این موضوع قطعا در مورد امپراتوری روم نیز صدق می کرد. آن امپراتوری در قرون منتهی به فروپاشی نهایی دوره ای از تورم افسارگسیخته را تجربه کرد.
مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد گفت: شب گذشته دو کودک هفت و هشت ساله از ترن هوایی در پارک شادی یزد سقوط کردند. یکی از کودکان مصدوم این حادثه از اورژانس مرخص شد و دومین مصدوم این حادثه در بخش مراقبت‌های ویژه ICU شهید رهنمون بستری است.
پونفرادینا علی‌رغم بهره‌مندی از گلر ایرانی خود شکست سنگینی مقابل آندورا متحمل شد.
در معاملات شب گذشته بورس آمریکا، ارزش سهام شرکت بوئینگ به خاطر افشای وجود برخی قطعات بی‌کیفیت و توقف تحویل بوئینگ‌های 737 مکس، 5.6 درصد منفی شد.
سرگرد احمدی: ریزش سنگ‌های ریز و درشت در محور کندوان از ادوار گذشته تا اکنون خسارت‌های مالی و جانی زیادی بر جا گذاشته است. در آخرین مورد این خسارت‌ها سقوط سنگ در سه شب شب هفته جاری به مرگ ۲ مسافر نوروزی و سه مصدوم از اعضای یک خانواده منجر شد.
بعد از متحمل شدن شکست یک بر صفر مقابل تیم قعرنشین لیگ برتر، هواداران خشمگین چلسی خواستار برکناری گراهام پاتر شدند.
تیم فوتسال پالما در شب پیروزی و گلزنی بازیکن ایرانی خود، در جدول رده بندی لیگ فوتسال اسپانیا یک پله سقوط کرد.
تیم فوتسال پالما در شب پیروزی و گلزنی بازیکن ایرانی خود، در جدول رده بندی لیگ فوتسال اسپانیا یک پله سقوط کرد.
دادگاه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی برگزار شد، متهم ردیف اول در این جلسه شب حادثه را روایت کرد.
یک فروند پهپاد جاسوسی آمریکا پنجشنبه شب در استان اربیل عراق سقوط کرد.
قیمت نفت در پی سقف قیمت پیشنهادی کشورهای گروه هفت برای نفت روسیه که بالاتر از سطح قیمت معاملات جاری است و رفع نگرانی‌ها نسبت به کمبود احتمالی عرضه، به ریزش شب گذشته ادامه داد و روز پنج شنبه کاهش بیشتری پیدا کرد.
در شب برد ایران؛ انگلیس باخت و سقوط کرد
همسر زن گفت: شب حادثه شام خوردیم و بعد فیلم دیدیم. همسرم حالش خوب بود و بعد خوابیدم، اما نیمه‌های شب با شنیدن صدای مهیبی از خواب پریدم و متوجه شدم که همسرم از بالکن به پایین پرتاب شده است.
تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز پس از سقوط به لیگ دسته اول تن به تساوی در نخستین بازی خود داد.
اهواز - فرماندار بهبهان، جزئیات بارندگی شدید سه شب در این شهرستان که منجر به خسارت‌هایی در بهبهان شد را تشریح کرد.
ساخته جورج کلونی روایتی از دوران سیاه مک‌کارتیسم در آمریکاست که یک تفتیش عقاید مدرن بوده است؛ برشی از این دوران که سقوط سناتور جوزف مک‌کارتی را از اریکه قدرت شامل می‌شود و یک روزنامه نگار مک‌کارتی را به پایان مسیر می‌رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ