حرکت زشت کیلیان امباپه در واکنش به درخواست بازیکن اوسر، انتقادات زیادی را متوجه ستاره فرانسوی کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امباپه با حرکت لاک‌پشتی به رئال نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود و در همین حال پاریس منتظر یک پیشنهاد توهین‌آمیز از رئال مادرید است.
امباپه با حرکت لاک‌پشتی به رئال نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود و در همین حال پاریس منتظر یک پیشنهاد توهین‌آمیز از رئال مادرید است.
مارکا نوشت که پی اس جی نتوانسته به مدرکی علیه رئال و کیلیان امباپه دست پیدا کند و به همین دلیل به یوفا شکایت نکرده است.
کیلیان امباپه قرار ملاقات با ناصر الخلیفی را رد کرده و حاضر به دیدار با رئیس پاری سن ژرمن نشده است.
پاری سن ژرمن از حمایت مدافعش مارکینیوش از کیلیان امباپه عصبانی است و به همین علت تصمیم به فروش این ستاره برزیلی گرفته است.
پاریس که از عدم تمدید فوق ستاره به خشم آمده، قصد دارد تا او را همین تابستان بفروشد. به همین دلیل پیشنهاد دیوانه کننده الهلال نیز مورد پذیرش آن‌ها قرار گرفته و اکنون همه چیز به نظر امباپه بستگی دارد که یا تمدید کند، یا راهی عربستان شود و یا کل فصل را روی سکو‌ها بنشیند.
کیلیان امباپه تا همین هفته قبل فکر هم نمی کرد که روزی مجبور شود کنار بازیکنان مازاد پی اس جی تمرین کند اما این اتفاق دیروز و امروز رخ داد.
پی اس جی کامیونیتی بار دیگر تاکید کرد که کیلیان امباپه همین تابستان به رئال می پیوندد و اعلام رسمی قبل از عزیمت پی اس جی به تور آسیایی (31 تیر) خواهد بود.
امباپه هم مستقیم و غیرمستقیم آشکارا اعلام کرده که تمایلی به تمدید نداشته و قصد دارد سال آینده به عنوان بازیکن آزاد پاریس را ترک کند؛ تصمیمی که پی‌اس‌جی هیچ تمایلی به پذیرفتن آن ندارد.
زین‌الدین زیدان گفت ممکن است یک روز مربی کیلیان امباپه شود و همین مساله بار دیگر شایعات پیرامون مربی فرانسوی را تقویت کرد.
پی اس جی مهلتی 10 روزه برای کیلیان امباپه تعیین کرده و او باید مشخص کند که بند تمدیدش را فعال خواهد کرد یا اینکه همین تابستان باید به تیمی دیگر برود.
پی اس جی مهلتی 10 روزه برای کیلیان امباپه تعیین کرده و او باید مشخص کند که بند تمدیدش را فعال خواهد کرد یا اینکه همین تابستان باید به تیمی دیگر برود.
کیلیان امباپه قصد تمدید قرارداد با پی اس جی را ندارد و باشگاه نیز به او اعلام کرده همین تابستان باید برود اما ستاره فرانسوی به یک شرط تن به خواسته باشگاه خواهد داد.
برخی رسانه‌های فرانسوی مدعی هستند امیر قطر در اولتیماتومی به کیلیان امباپه به او اعلام کرده در صورتیکه همین حالا قراردادش با پی‌اس‌جی را تمدید نکند پیش از شروع پیش‌فصل فروخته خواهد شد.
نشریه لوپاریزین امروز نوشت که کیلیان امباپه بی‌تاب پیوستن به رئال است و باشگاه نیز در مقابل او مقاومت نخواهد کرد.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، از چند هفته قبل با رئال مادرید در تماس بوده و امیدوار است که همین تابستان به این باشگاه ملحق شود.
ناچو گفت اگر انتخاب با او بود، همین تابستان امباپه را برای رئال مادرید می‌خرید. او همچنین کین را مناسب سبک بازی رئال دانست.
آلوارو بنیتو، بازیکن سابق رئال مادرید، معتقد است صبر کردن برای کیلیان امباپه و ارلینگ هالند منطقی نیست و رئال همین امسال باید یک مهاجم بزرگ بخرد.
کیلیان امباپه، ملی‌پوش فرانسوی باشگاه پی‌اس‌جی، معتقد است که تیمش مقابل بایرن با وجود به کارگیری حداکثر تلاش خود در کسب برد ناکام ماند.
مسی و امباپه طوری همدیگر را در آغوش می‌فشارند که انگار نه انگار همین چند ماه پیش مهم‌ترین رقابت ورزشی جهان را در اوج دشمنی انجام داده‌اند.
رافائل نادال، اسطوره دنیای تنیس، که طرفدار سرسخت رئال است، اعلام کرد که اگر می‌توانست، همین فردا کیلیان امباپه را برای باشگاه محبوبش می‌خرید.
از نظر گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، این باشگاه هرگز نباید درهای خود را روی فوق ستاره ای چون کیلیان امباپه ببندد و خیلی زود باید دوباره پروسه جذبش را شروع کند.
فرانسه این بار و در شرایطی که از ایتالیا پیش افتاده بود، در نهایت و در ضربات پنالتی بازی را به این تیم واگذار گرد. تنها گل این تیم را زین الدین زیدان در دقایق ابتدایی و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و در نهایت همین بازیکن بود که با اخراج در اوقات اضافی، اصلی ترین عامل شکست فرانسه در ضربات پنالتی لقب گرفت.
امباپه با وجود گلزنی چندان خوشحال به نظر نمی‌رسید. به همین دلیل برخی بازیکنان تیم پاریسی نظیر مارکینیوش، وراتی، راموس و اشرف حکیمی به شکل خشونت باری به سمتش رفتند تا این بازیکن را خوشحال کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ