امباپه با حرکت لاک‌پشتی به رئال نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود و در همین حال پاریس منتظر یک پیشنهاد توهین‌آمیز از رئال مادرید است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امباپه با حرکت لاک‌پشتی به رئال نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود و در همین حال پاریس منتظر یک پیشنهاد توهین‌آمیز از رئال مادرید است.
پوسته پوزه‌عقابی منبع اصلی ماده تورتویزشل است که برای تزیین استفاده می‌شود. علاوه بر کاربرد‌های تزیینی، کاربرد خوراکی هم برای گوشت پوزه‌عقابی وجود دارد که از زمان پیش از میلاد در چین به‌عنوان نوعی غذای لذیذ استفاده می‌شده. سایتس صید و تجارت لاک‌پشت دریایی پوزه‌عقابی و محصولات نشأت‌گرفته از آن را غیرقانونی اعلام کرده‌است.
مردمان کلوویس دست‌کم ۱۴۰۰۰ سال قبل در نیومکزیکوی کنونی میان علفزار‌های سرسبز پر از ماموت، گاومیش کوهان دار غول پیکر، گرگ‌های وحشتناک، لاک‌پشت‌های غول‌پیکر و همچنین ببر شمشیر دندان زندگی می‌کردند.
مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان بوشهر مدتی پیش از آغاز پایش این لاک‌پشت‌های پوزه عقابی با مشارکت کارشناسان این سازمان خبر داد و گفت: سال 1400 حدود 350 لاک‌پشت منقار عقابی علامت‌گذاری شد که پیش‌بینی می‌شود امسال همین تعداد پایش شود.
گرد و غبار و ضایعات حاصل از این انفجار بر سر ساکنین پورت ایزابل تگزاس (شهری در ۱۰ کیلومتری سکوی پرتاب)، و در سراسر سواحل بوکا چیکا که محل لانه‌سازی حیوانات در حال انقراضی مانند برخی پرندگان و لاک‌پشت‌های دریایی است، بارید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ