رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: اتباع بیگانه می‌توانند با مراجعه به مراجع قضایی و دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، نسبت به ثبت‌نام ثنا و به تبع آن ابلاغ الکترونیکی اقدام کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به حادثه تروریستی در شاهچراغ گفت: اتفاق افتاده در شیراز آن هم برای دومین بار در کمتر از یکسال نشان از عدم کنترل مرز‌های شرقی کشور دارد. یعنی این نیست ما فکر کنیم اگر حرم‌های مطهر را کنترل کنیم دیگر اتفاقی نمی‌افتد اگر اینگونه باشد، ولی همچنان در مرز‌های شرقی کشور بدون حساب و کتاب اتباع بیگانه وارد شوند احتمال رخ دادن چنین اتفاقاتی در اماکن عمومی دیگر بسیار زیاد است.
فلاحت‌پیشه گفت: امروز در قالب سیاست‌های امنیتی تمام ایرانیان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و امنیتی تحت رصد سیاست‌های کشور هستند اما بخش عمده‌ای از اتباع بیگانه که وارد کشور می‌شوند نه رصد امنیتی می‌شوند و نه رصد اجتماعی و اقتصادی. لذا اتفاق‌هایی رخ می‌دهد که باعث غافلگیری مسئولان می‌شود.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل زن جوان در میامی خبر داد و گفت: قاتل ۲۶ ساله ، برادر شوهر مقتول و از اتباع بیگانه است
در برخی از این خانه‌ها که متراژ آن بیش از ۴۰ تا ۵۰ متر هم نیست، حدود ۳۰ نفر سکونت دارند. اجاره‌نشینی اتباع بیگانه از مشکلات این منطقه در تهران بوده و ۵۰ درصد ساکنان اتباع بیگانه هستند.
در برخی از این خانه‌ها که متراژ آن بیش از ۴۰ تا ۵۰ متر هم نیست، حدود ۳۰ نفر سکونت دارند. اجاره‌نشینی اتباع بیگانه از مشکلات این منطقه در تهران بوده و ۵۰ درصد ساکنان اتباع بیگانه هستند.
حقیقی گفت: به کارگیری اتباع بیگانه فاقد پروانه کار و یا دارای پروانه کار منقضی شده ممنوع است و همچنین اتباع بیگانه نباید در کاری غیر از آنچه در پروانه کار آن‌ها قید شده مشغول به کار شوند.
یک منبع آگاه گفت: مولوی عبدالعزیز عمرزهی یکی از اتباع بیگانه تاثیرگذار در اغتشاشات و نا امنی های سیستان و بلوچستان بازداشت شد.
یک منبع آگاه گفت: مولوی عبدالعزیز عمرزهی یکی از اتباع بیگانه تاثیرگذار در اغتشاشات و نا امنی‌های سیستان و بلوچستان بازداشت شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۱۲۸ نفر از اتباع بیگانه که به صورت غیرمجاز وارد استان شده بودند، شناسایی، دستگیر و طرد شدند.
اردستان-فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از اجرای طرح دستگیری و طرد اتباع بیگانه غیر مجاز توسط مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان اردستان خبر داد.
عضو شورای شهر تهران نسبت به برخورد ناشایست با برخی از همسایگان شرقی کشور در تهران گلایه کرد.
اهواز- دادستان مرکز خوزستان از دستگیری ۷۵ نفر از متکدیان اتباع بیگانه غیرمجاز در اهواز خبر داد.
رضادوست مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در خصوص وضعیت اخراج اتباع خارجی توضیح می دهد.
در پی سلسله اقدامات اطلاعاتی و همکاری عملیاتی یگان‌های عمل‌کننده سپاه و فراجا، بیش از 100 نفر از اراذل اوباش و سارقان مسلح و اتباع بیگانه غیرمجاز در زاهدان دستگیر شدند.
سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی را در خصوص بازداشت اتباع بیگانه در جریان اغتشاشات اخیر ارائه داد.
وزارت اطلاعات از شناسایی و انهدام شبکه گسترده بین المللی توزیع مواد مخدر که از طریق بکارگیری اتباع بیگانه فعالیت کیلوگرم محموله های مواد مخدر را در کشور پخش می کرد، خبر داد.
در پی وقوع حادثه در جشن هالووین شب گذشته که برای اولین بار پس از همه‌گیری کرونا به صورت گسترده در سئول، پایتخت این کشور برگزار شد بیش از ۱۵۰ نفر جان خود را از دست دادند.
عضو کمیسیون شورا‌های مجلس گفت: اتباع باید دارای کارت شناسه ملی باشند که حاوی مشخصات بیومتریک از جمله اثر انگشت، چهره نگاری، شناسایی DNA، اثبات نسَب (رابطه فرزندی با پدر و مادر) است. سپس از آن‌ها مصاحبه به عمل می‌آید که باید منبع درآمد، محل زندگی، محل کار مشخص شود و در صورت تغییر به سازمان مربوطه اطلاع دهند.
اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به تشدید درگیری‌ها و افزایش ناامنی در اوکراین، به کلیه اتباع ایرانی موکداً توصیه می‌شود از سفر به این کشور خودداری کنند.
اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به تشدید درگیری‌ها و افزایش ناامنی در اوکراین، به کلیه اتباع ایرانی موکداً توصیه می‌شود از سفر به این کشور خودداری کنند.
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: در بستر این همکاری صورت گرفته توانستیم اتباع خارجی را بدون کوچک‌ترین حادثه از مرز عبور دهیم.
خنداب - فرمانده انتظامی شهرستان خنداب از شناسایی و دستگیری ۹ نفر از اتباع بیگانه در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.
حمایت از اشتغال اتباع ایرانی در مقابل پدیده اشتغال غیرمجاز اتباع خارجی یکی از عوامل دستیابی به استقلال اقتصادی و فرهنگی است و کنترل و ساماندهی اشتغال اتباع خارجی در داخل ایران علاوه بر کاهش معضلات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی موجب فراهم‌آوردن فرصت‌های شغلی بیشتر برای هم‌وطنان و جلوگیری از آثار سوء ناشی از بی‌کاری مانند اعتیاد، طلاق و دیگر آسیب‌های اجتماعی می‌شود.
بدینوسیله به اطلاع مؤدیان مالیاتی می‌رساند جهت دریافت شناسه اختصاصی اتباع خارجی به هیچ عنوان از سایت‌های غیرمجاز و سودجو که در قبال دریافت وجه اقدام به ارائه کد اختصاصی اتباع بیگانه می‌کنند، استفاده نکرده و جهت دریافت کد اختصاصی خود به دفاتر کفالت به آدرس kanoonnobat.ir مراجعه فرمایند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ