یک منبع آگاه گفت: مولوی عبدالعزیز عمرزهی یکی از اتباع بیگانه تاثیرگذار در اغتشاشات و نا امنی‌های سیستان و بلوچستان بازداشت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روابط عمومی دادگستری استان سیستان و بلوچستان در خصوص بازداشت مولوی فتحی محمد نقشبندی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
روزنامه جوان درباره مولوی عبدالحمید نوشت: آن خطبه‌ها فضای خشونت و بی‌منطقی و دشمن‌تراشی را پروار کرد و حالا چطور می‌توان یک محکومیت همراه با چندین احتیاط و، اما و اگر را باور کرد.
مولوی عبدالحمید امام جماعت مسجد مکی زاهدان حمله تروریستی صبح امروزشنبه به کلانتری ۱۶ این شهرستان را محکوم کرد
عبدالنصیر شه‌بخش نوه مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جماعت مسجد مکی زاهدان دستگیر شده است.
عبدالنصیر شه‌بخش نوه مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جماعت مسجد مکی زاهدان دستگیر شده است.
کیهان درباره مولوی عبدالحمید نوشت: او در زمینه زنان سابقه خوبی ندارد و در حالی‌که تا مدت‌ها اجازه حضور زنان در محیط‌های مذهبی را نمی‌داد اکنون از زنان سر برهنه و فعال در نقشه‌های سرویس‌های بیگانه در مساجد میزبانی می‌کند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: آتش انبار مولوی کاملاً خاموش شده است و کماکان لکه گیری ادامه دارد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور درباره محدودیت‌های ترافیکی میدان رازی و خیابان مولوی توضیحاتی ارائه داد.
یک منبع آگاه گفت: مولوی عبدالعزیز عمرزهی یکی از اتباع بیگانه تاثیرگذار در اغتشاشات و نا امنی های سیستان و بلوچستان بازداشت شد.
اظهارات این هفته مولوی عبدالحمید علاوه بر اینکه از نظر دینی بر آن اشکال وارد است و باید دید آیا وی فتوای جدیدی دراین‌باره دارد یا خیر، خلاف امنیت ملی کشور نیز بود.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: مولوی عبدالواحد ریگی همواره در پیشبرد آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی در تلاش بود و در این راه، تهدیدها و رنج‌ها را به جان خرید.
فیلمی از گفت‌وگوی مولوی عبدالواحد ریگی با رئیس هیئت اعزامی رهبر انقلاب را مشاهده کنید.
شورای تامین سیستان و بلوچستان در خصوص شهادت مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین(ع) شهرستان خاش بیانیه‌ای صادر کرد.
مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی خطیب مسجد مکی زاهدان که با ایراد سخنان حساسیت برانگیز همچنان مورد استقبال رسانه‌های بیگانه قرار می‌گیرد، در آخرین ادعای خود که در توئیتر منتشر کرد، مدعی شد: «اخباری مبنی بر تعرض جنسی به زندانیان زن در رسانه‌ها بازتاب یافته و روایت برخی از زندانیان مؤید این امر است.»
امام جمعه مسجد مکی درباره واقعه ۸ مهرماه زاهدان، گفت: هیچ کس از ما نمی‌دانست و آمادگی هم نداشت که حادثه و اتفاقی پیش می‌آید ما نماز خواندیم و صحبت‌های ما هم در آرامش انجام شد و بعد از اتمام نماز معمولا اینجا اهل سنت نوافلی می‌خوانند و برخی در چهار رکعت اول بوده و برخی چهار رکعت را تمام کرده بودند که صدای تیراندازی به صورت مسلسل شنیده شد و ادامه پیدا کرد و مردم سراسیمه شده بودند.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین مهدوی مهر و حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین لطفیان شب گذشته با استقبال نماینده ولی‌ فقیه در سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان وارد استان شدند.
مولوی عبدالحمید در نماز جمعه این هفته گفت: «ما دشمن نیستیم. ما خیرخواه همه هستیم. متاسفانه به حرف‌ها توجه نشده است که این مشکلات وجود دارد.»
مولوی عبدالحمید گفت: اگر این مردم معترض هستند، به خاطر ضعف خود شماست. این‌ها را به گردن تحریک دشمن نیندازید. دشمن کارش تحریک است. ضعف‌های خودمان را باید ببینیم که در اجرای عدالت و خدمت‌رسانی به مردم و حل مشکلاتشان چه کوتاهی‌هایی کرده‌ایم.
این مولوی اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: شهید حجت الاسلام شهرکی فردی خیرخواه بود، حتی در ایام کرونا به اکثر بیماران کرونایی خدمت و برایشان دارو، سوپ و غذا درست و بین خانواده ها و بیماران توزیع می کرد.
عبدالحمید افزود: از عوامل نیرو‌های امنیتی و انتظامی استان درخواست می‌کنیم که با عوامل اغتشاشات امروز با قاطعیت برخورد کنند.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی عملکرد دولت ها بیانگر این است که ما در اجرای عدالت واقعی اما و اگرهای فراوان داریم.
وزارت دفاع افغانستان با صدور بیانیه ای از کشته شدن «مولوی مهدی» از رهبران جداشده از طالبان در ولایت هرات، خبر داد.
وزارت دفاع افغانستان با صدور بیانیه ای از کشته شدن «مولوی مهدی» از رهبران جداشده از طالبان در ولایت هرات، خبر داد.
فعالان بازار ارز در آخرین روز هفته شاهد تداوم روند افزایشی شاخص ارزی بودند. این در حالی است که نرخ دلار در بازار متشکل ارزی به کانال بالاتر صعود کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ