با واریز ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به حساب کشاورزان گندمکار سراسر کشور، مجموع واریزی به حساب گندمکاران به ۶۰ هزار میلیارد تومان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با به پایان رسیدن سال مالی شرکت‌های بورسی که عمدتا سال مالی اکثر آن‌ها پایان اسفند ۱۴۰۱ بوده است، شرکت‌ها موظف به برگزاری مجمع عمومی خود بودند و در این مجامع ضمن تصویب صورت‌های مالی شرکت، سود نقدی به ازای هر سهم نیز مشخص گردید. در این مطلب به میزان سود ۶۰ نماد پرداخته ایم.
عباس عبدی نوشت: پس از دو سال معطلی، کار به جایی رسیده که پس از شش بار اعلام آزاد شدن منابع مالی ایران در کره‌جنوبی با یک میلیارد کمتر از رقم واقعی پذیرفته‌اید که در ازای آزادی چند زندانی دوتابعتی این پول‌ها در حسابی در قطر و برای خرید برخی کالا‌های بشردوستانه مثل مواد غذایی و دارویی واریز شود، ریشه این رفتار فقط یک چیز است؛ قدرت‌طلبی، قدرت‌طلبی و قدرت‌طلبی.
عباس عبدی نوشت: پس از دو سال معطلی، کار به جایی رسیده که پس از شش بار اعلام آزاد شدن منابع مالی ایران در کره‌جنوبی با یک میلیارد کمتر از رقم واقعی پذیرفته‌اید که در ازای آزادی چند زندانی دوتابعتی این پول‌ها در حسابی در قطر و برای خرید برخی کالا‌های بشردوستانه مثل مواد غذایی و دارویی واریز شود، ریشه این رفتار فقط یک چیز است؛ قدرت‌طلبی، قدرت‌طلبی و قدرت‌طلبی.
عضو انجمن صنایع همگن گفت: مجموع بدهی خودروسازان به قطعه‌سازان در حال حاضر به ۶۰ هزار میلیارد تومان رسیده است؛ در حالیکه این حجم از‬ مطالبات، می‌تواند هر صنعتی را زمین‏‌گیر کند.
معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران گفت: وصولی های گمرک در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ به میزان ۲۶۱ درصد افزایش یافت و در مجموع ۳۶۷ هزار میلیارد ریال درآمد از سوی گمرک به خزانه واریز شد.
بر اساس مصوبه دولت، منابع یارانه نقدی مشمول بند ی تبصره ۱۴ قانون بودجه از سازمان هدفمندی یارانه ها به حساب شرکت فارا از زیر مجموعه های وزارت رفاه واریز خواهد شد.
روز سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ روابط عمومی سازمان بورس اعلام کرد: با اصلاح اساسنامه ناشران ثبت شده نزد سازمان بورس، از این پس پرداخت کامل سود به صاحبان سهام باید حداکثر ظرف چهارماه پس از تصمیم مجمع عمومی راجع به تقسیم سود انجام پذیرد. آیا با این تصمیم واریز سود سهام عدالت امسال زودتر انجام خواهد شد؟
امروز مطالبی همچون  نرخ دلار در اولین روز هفته چقدر شد؟، منتظر واریز سود سهام عدالت باشیم؟، کدام نماد‌ها مجمع افزایش سرمایه برگزار خواهند کرد؟، میل بورسی‌ها به سمت سهام دلاری یا ریالی؟، خودروی ۷۴۵ میلیونی در بازار، خبر‌های مهم برای سهامداران برکت و وغدیر؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
براساس تازه‌ترین آمار و ارقام، هزینه نظامی جهان در سال ۲۰۲۲ به ۲.۲۴ تریلیون دلار رسید.
با توسعه زیرساخت‌های بازار سرمایه در سال گذشته و با الزام سازمان بورس به شرکت‌های بورسی و فرابورسی برای واریز سود از طریق سجام به‌طور خودکار و بدون نیاز به مراجعه حضوری، از مجموع ۸۴۱ هزار میلیارد تومان سود شرکت‌های بورسی و فرابورسی در سال مالی ۱۴۰۰، بالغ بر ۶۰۳ همت از مبلغ مذکور که در سال گذشته به عنوان سود نقدی در مجامع تقسیم شده بود، از طریق سجام به حساب سهامداران واریز شد.
پرداختی های بارسلونا به انریکز نگریا، نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، از سال 2001 شروع شده بود و در طی 17 سال در مجموع 6.6 میلیون یورو به حساب او واریز شد.
از نزدیکان به باشگاه استقلال و امور بین الملل این مجموعه خبر می‌رسد مدیر برنامه بازیکن سابق استقلال نسبت به اتفاقات اخیر در رابطه با آنچه ادعا کرده در واریز پول به حساب بازیکنش جعل صورت گرفته بی تفاوت نخواهد ماند.
امروز مطالبی همچون نرخ دلار و یورو توافقی افزایش یافت، زمان واریز سود «سهام عدالت» اعلام شد، افزایش سرمایه فایرا در چه مرحله‌ای است؟، مجمع سشرق ۱۴۰۱ | چه میزان سود تقسیم شد؟، تحلیل پشاهن امروز ۲۵ آبان ۱۴۰۱ | احتیاط در معامله پشاهن؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
از مجموع ۵ میلیون و ۹۳۰ هزار نفری که یارانه آن‌ها در اردیبهشت قطع شده بود، ۳ میلیون نفر مجدد مشمول یارانه شدند.
شستا با اتمام سال مالی منتهی به خرداد، زمان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کرد و علاوه بر برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به مجمع فوق العاده نیز می رود. همچنین زمان واریز سود سهامداران نیز مشخص گردید. به جزییات این خبر در این مطلب می پردازیم.
شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با نماد فارس و شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی با نماد شستا سهامداران خود را برای شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه فراخواندند، همچنین نماد فارس از زمان واریز سود سهامداران خبر داد.
قرارداد سه ساله جدید کیلیان امباپه با پاری‌سن‌ژرمن باعث شده او به صدر جدول پردرآمدترین فوتبالیست‌های سال جهان برسد. امباپه مجموعا ۱۱۰ میلیون دلار دستمزد و پاداش امضای قرارداد از پی‌اس‌جی دریافت می‌کند و ۱۸ میلیون دلار نیز از شرکای ثابتش چون نایکی، دیور و هابلوت به حسابش واریز می‌شود تا درآمد سالانه‌اش به ۱۲۸ میلیون دلار برسد.
رئیس اداره توسعه انجمن‌های اولیا و مربیان در پاسخ به این پرسش که آیا مبالغ اضافه دریافت شده بابت سرویس مدارس به خانواده‌ها برگردانده شده است؟ گفت: مبالغ اضافه دریافت نشده است به این دلیل که خانواده با شروع سال تحصیلی یعنی اول مهر طبق خواست خود ۱۰ تا ۴۰ درصد هزینه سرویس را به حساب مدرسه و باقیمانده را تا پایان بهمن واریز می‌کند بنابراین آنچه خانواده تاکنون پرداخت کرده کمتر از مجموع هزینه اصلاح شده است.
در مورد زمان واریز سود سهام عدالت ۱۴۰۱ نیز مدیران سازمان بورس و اوراق بهادار هنوز زمان مشخصی را اعلام نکرده اند. آن‌ها گفته اند که شرکت‌ها باید سود‌هایی که در مجمع مصوب کرده‌اند را به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی منتقل کنند. سپس  شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، سود‌ها را بر اساس مصوبه شورای عالی بورس  را حساب سهامداران واریز می‌کند.
در مورد میزان یارانه واریزی مرداد ماه ۱۴۰۱ دولت همچنان قرار است یارانه نقدی را مطابق مراحل پیشین پرداخت کند؛ بنابراین افراد حاضر در دهک اول تا سوم در مرداد ماه به ازای هر نفر ۴۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند. این میزان برای افراد حاضر در دهک چهارم تا نهم به ۳۰۰ هزار تومان می‌رسد. اما اگر وام کرونا را در سال ۹۹ دریافت کرده اید، از مجموع دریافتی تان ۳۵ هزار تومان کاسته می‌شود.
اشکان خورشیدی یکی از داوران باتجربه ای است که در تست آمادکی جسمانی پیش از فصل نمره قبولی نگرفت و شانس قضاوت در دیدارهای نیم فصل نخست را از دست داد.
رییس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت درباره سبد واکسیناسیون کرونا در ایران، اظهار کرد: سه واکسن با پلتفرم ویروس غیرفعال شده شامل واکسن‌های برکت، فخرا و سینوفارم است. همچنین چهار واکسن با پلتفرم پروتئین نوترکیب شامل واکسن پاستوکووک، کووپارس، اسپایکوژن و نورا در سبد واکسیناسیون ایران قرار دارند. در واقع به طور کلی ۷ نوع واکسن در مراکز در اختیار مردم است.
به گزارش سازمان هواشناسی در جنوب سیستان و بلوچستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال و شرق خوزستان، غرب و جنوب فارس، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پیش بینی می شود.
به گفته رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس؛ تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت یکی از اقدامات کوتاه مدت در نیمه دوم امسال خواهد بود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ