وزارت دفاع انگلیس امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که مسکو با ادغام پهپادهای شناسایی دوربرد خود با حمله موشکی علیه اوکراین، به تغییر راهبردش پرداخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به دنبال تهدید هواداران منچسترسیتی، اتحادیه فوتبال انگلیس ناچار شد زمان برگزاری سوپرجام انگلیس را 90 دقیقه زودتر تعیین کند.
یک رسانه انگلیسی بر کشیده شدن مقاومت فلسطین به کرانه باختری و افزایش مقاومت مسلحانه در برابر ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی برای رویارویی با این روند، تاکید کرد.
بررسی برگزاری مراسم تاج گذاری پادشاه انگلیس در سایه اعتراضات مردم این کشور و هم چنین سنگ اندازی آمریکا در مسیر صلح یمن از محورهایی است که روزنامه‌های جهان عرب به آنها پرداخته‌اند.
ترکیب منچسترسیتی و لیدز یونایتد برای دیدار حساس هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس مشخص شد.
به نظر می رسد که با وجود ناکامی در جام جهانی شانس گرت ساوتگیت برای ادامه کار در تیم ملی انگلیس افزایش پیدا کرده است.
واحد اطلاعات نظامی وزارت دفاع انگلیس از تغییر در سیستم برخی موشک های کروز روسیه خبر داد.
گرت ساوت‌گیت بدون تغییر در ترکیب تیمش نفرات بازی مقابل آمریکا را مشخص کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ولز گفت: ایران مقابل انگلیس ترکیبش را تغییر داد و باید ببینیم مقابل ولز از چه ترکیبی استفاده می‌کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ولز گفت: ایران مقابل انگلیس ترکیبش را تغییر داد و باید ببینیم مقابل ولز از چه ترکیبی استفاده می‌کند.
میلاد محمدی پس از نمایش نه چندان خوب مقابل انگلیس، امیدوار است در برابر ولز هم به میدان برود.
تیم ملی فوتبال ایران بعد از شکست 6 بر 2 در برابر انگلیس حالا باید مهیای دیدار با ولز شود. این بازی جمعه هفته جاری برگزار می شود.
اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست سنگین این تیم برابر انگلیس و تساوی تیم های ولز و آمریکا نشست ویژه ای برگزار کردند تا برای دو دیدار باقی مانده تدابیر بهتری اتخاذ کنند.
کی‌روش امروز با یک انتخاب در میانه زمین قصد دارد راه‌های حمله انگلیس را قبل از رسیدن به دفاع ببندد.
نفرات حاضر در فهرست نهایی تیم ملی انگلیس نکات جالب توجهی در دل خود دارد.
برخلاف سال‌های گذشته اینطور به نظر می‌آید که در مصاف با انگلیس شاهد زوج جدیدی در قلب خط دفاعی تیم ملی فوتبال ایران باشیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: انتظاراتمان برای صعود به مرحله دوم جام جهانی است؛ هیچ چیز تغییر نکرده است و ما با همان باور و همان جاه طلبی در جام جهانی خواهیم بود.
وزارت دفاع انگلیس مدعی تغییر فرماندهی بزرگترین منطقه نظامی روسیه شد.
با تغییر دولت در انگلیس، رئیس خزانه این کشور بار دیگر در این منصب باقی ماند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: یه خاطر مسائل لجستیکی و گرمای هوا زمان تمرین و مصاحبه تغییر کرد که من عذرخواهی می کنم.
رویترز با اشاره به نظرسنجی‌های اخیر گزارش داد که بیشتر کانادایی‌ها پادشاهی و سلطنت انگلیس را منسوخ و قدیمی می‌دانند، اما اراده‌ سیاسی برای تغییر قانون اساسی این کشور وجود ندارد.
تغییر سیستم «سلطنت به جمهوریت» همواره یکی از مطالبات بخشی از مردم به ویژه جوانان انگلیس بوده و در ادوار مختلف تاری این مطالبه از سوی گروههای سیاسی و اجتماعی پیگیری شده است.
کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: نظام پادشاهی بسیار سنتی بر انگلیس حاکم است و با مرگ ملکه و تغییر حاکمیت در این کشور تفاوت ماهوی در روابط و مناسبات ایران با انگلیس ایجاد نشده است.
فیفا قصد دارد تاریخ شروع رقابت های جام جهانی را به یک روز زودتر تغییر دهد تا قطر بتواند بازی افتتاحیه را برگزار کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ