رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: با اجرای قانون مالیات بر پایانه های فروشگاهی نظام مالیاتی ایران به یک نظام مالیاتی مترقی در تراز جهانی تبدیل خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوشادی با بیان اینکه باید ظرفیت‌های سرشار سازندگان و پیمانکاران داخلی با حمایت دولت وارد عرصه بین‌الملل شود، گفت: باید به سمت تعریف کار و طرح در فراسوی مرزها حرکت کنیم.
یکی از دلایل حوادث سال قبل و مهمتر از آن، استمرار اعتراضات، فقدان ساز و کار مشخص و شفاف برای نظارت بر رفتار ماموران و ضابطان قضایی بوده است. حالا و در شرایطی که دولت و مجلس به دنبال اجرای قانون حجاب هستند، بازگشت گشت پلیس از همان ابتدا مسئله نظارت بر رفتار ماموران و نحوه اجرای قانون را به مسئله‌ای میان دولت و قوه قضایی تبدیل کرده است.
اظهاراتی که به فاصله حدود یک سال و نیم از کلنگ خوردن پروژه و اجرای عملیات فنس کشی در دو نوبت بیان می‌شود و بی توجهی مجری به آن می‌تواند پیامد‌های ناخوشایندی به دنبال داشته باشد؛ اینکه به دیگران این پیام را می‌دهد که در صورت اجرای پروژه‌هایی از این دست، سازمان حفاظت محیط زیست جز ابراز نگرانی، یادآوری برخی مفاد قانونی و توصیه به توقف، کار دیگری انجام نمی‌دهد، حتی اگر بحث تالاب و ذخیرگاه منحصر به فردی مانند میانکاله در میان باشد...
بر اساس قانونی که دولت انگلیس به دنبال اجرایی کردن آن است، این کشور می‌خواهد مبنای قضایی ضبط دارایی‌های روسیه را فراهم کند.
به دنبال تصویب عدم تغییر ساعت رسمی، دولت اعلام کرده که کارمندان می بایست از ۶ صبح سر کارهای خود حاضر شوند، اتفاقی که موجب انتقادات بسیاری شده است. بعلاوه، مشخص نیست این قانون با چه منطق و ارزیابی اجرا شده است، زیرا نه کارمندان توانایی اجرا وظایفشان را در ۶ صبح دارند و نه ارباب رجوع‌ها ۶ صبح به راحتی می‌توانند به ادارات رجوع کنند.
سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان گفت: دشمن به دنبال آندلس‌سازی، عادی سازی و در نهایت براندازی است. وی افزود: ترویج گناه از نظر شرعی و عقلی ممنوع است و باید بدانیم قانونی موفق است که موجب نگرانی در دل افرادی شود که منکر را انجام دهد، ولی اینکه قانون بخواهد با همه مرتکبین برخورد کند مطلبی است که قابل اجرا نیست و در مرحله اجرا برخی عمل نمی‌کنند.
به دنبال نامه هیات پیگیری اجرای قانون اساسی و آموزش و پرورش، دولت ۵۵ درصد افزایش هزینه چاپ کتاب‌های درسی را تقبل کرد.
حجاب امری لازم الاجراست و شایسته است پیش از آنکه حاکمیت به عنوان یک وظیفه قانونی آن را دنبال کند آحاد جامعه آن را رعایت کنند و دچار حرام شرعی نشوند، ولی اگر کسی یا کسانی متوجه حرام شرعی که انجام می‌دهند نیستند این وظیفه حاکمیت است که از تبدیل «حرام شرعی» به «حرام سیاسی» جلوگیری کند
یکی از منابع آگاه دولت درخصوص روندی که نهایتا منجر به استعفای وزیر آموزش و پرورش شد، می‌گوید: «پس از مشخص شدن سوءمدیریت‌های گسترده در آموزش و پرورش در اجرای قانون رتبه‌بندی و عدم واریز حقوق اسفند ماه، برخی مقامات در دولت تلاش کردند، وزیر را مجاب به استعفا کنند. این رایزنی‌ها از جمعه ۱۱ فروردین ماه به صورت جدی‌تر دنبال شد تا اینکه گفتگو‌ها نهایتا ظهر دوشنبه ۱۴ فروردین منجر به نتیجه شد.»
رئیس فراکسیون زنان مجلس گفت: باید به نحوه مشارکت مردم در اقتصاد توجه جدی داشته باشیم و درباره تجربیات خصوصی‌سازی آسیب‌شناسی کنیم؛ قطعا مردمی‌سازی اقتصاد را تا اجرای کارآمد آن دنبال می‌کنیم.
عبدی نوشت: سکوت مطلق؛ به یاری آن می‌رود تا هر گونه که خواستند بِبُرند و بدوزند و در فضایی غیرشفاف، اموال و دارایی‌های عمومی مردم فقیر را به بخش‌های خصولتی و خصوصی ویژه و تحت عناوین گوناگون واگذار کنند. کارنامه این مجلس از این جهات بسیار برجسته است. ولی اگر هم طرح آنان تصویب نشود، جای نگرانی نباید داشته باشند، چون همان‌طور که طرح صیانت تصویب نشد ولی در عمل بدتر از آن به اجرا در آمد، این نیز در همان مسیر قرار خواهد گرفت. آیا هنوز دنبال تعریف فساد نظام‌مند هستید؟
رئیس جمهور با بیان اینکه ایران اجرای کامل توافقات با روسیه را دنبال می‌کند، گفت: ظرفیت‌های دو طرف می‌تواند مکمل یکدیگر باشد و بهره‌گیری از آن می‌تواند منافع منطقه‌ای نیز ایجاد کند.
رئیس جمهور با بیان اینکه ایران اجرای کامل توافقات با روسیه را دنبال می‌کند، گفت: ظرفیت‌های دو طرف می‌تواند مکمل یکدیگر باشد و بهره‌گیری از آن می‌تواند منافع منطقه‌ای نیز ایجاد کند.
آنچه در مجلس تصویب شد، مربوط به توزیع کالا‌های اساسی به قیمت شهریورماه سال ۱۴۰۰ بود که همان مسیر درستی بود که باید دنبال می‌شد، اما در اجرای قانون، نقص وجود دارد، البته دولت در تلاش است تا سبد کالا را به همان شکل توزیع کند و مردم بتوانند بین یارانه نقدی و سبد کالا انتخاب کنند، اما اگر سبد کالا داده می‌شد، حتما مردم در حوزه معیشتی راضی‌تر بودند.
قالیباف: رئیس‌جمهور مرتب ساخت 4 میلیون مسکن را پیگیری می‌کند، ولی این قانون از بُعد کارشناسی و اینکه امکان اجرا دارد، باید بگوییم که قابلیت اجرا دارد، اما باید با جدیت بیشتری دنبال شود، در قانون برای متخلفین هم پیش بینی‌هایی شده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اجرای با سرعت پروژه فیبر نوری گفت: تنظیم مقررات خدمات و سکوهای فضای مجازی سرلوحه اقدامات رگولاتوری قرار بگیرد.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: کمیسیون اقتصادی و کمیسیون ویژه جهش تولید باید با قدرت بیشتری اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار را دنبال کنند.
روحانی مشهور گفت: دشمن با رواج بی ادبی و اجرای صرف قانون به دنبال حرمت شکنی نسبت به ولی خدا در جامعه است.
علم الهدی گفت: مساله حجاب از روز نخست انقلاب در کشور وجود داشته، اما مورد توجه لازم قرار نگرفته است و برخی دولت‌ها در مساله حجاب غفلت کردند و آن طور که باید به وظیفه خود عمل نکردند مثلا قانون حجاب در سال ۸۵ به تصویب رسید و ۲۰دستگاه و نهاد وظیفه اجرای آن را بر عهده گرفتند، اما هم اینک که ۱۷ سال از تصویب آن می‌گذرد دستگاه‌های مسوول چنان که باید به وظیفه خود در این زمینه عمل نکرده اند.
معاون اول رئیس جمهور، پیگیری و اجرای مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور را ضروری برشمرد و از استاندار آذربایجان شرقی خواست تا وضعیت پیشرفت طرح‌های مصوب را گزارش دهد.
معاون سیاستگذاری اقتصادی وزیر اقتصاد در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک اقتصادی مبنی بر اینکه چرا دولت به دنبال ارائه لایحه اصلاحی قانون بودجه در خصوص حذف شرط قیمت گذاری شهریورماه ۱۴۰۰ برای کالابرگ است؟ اظهار داشت: در خصوص جزئیات این لایحه بایستی سازمان برنامه و بودجه پاسخ دهد اما آن چیزی که الان مد نظر دولت است، همان قانون بودجه است.
معاون سیاستگذاری اقتصادی وزیر اقتصاد در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک اقتصادی مبنی بر اینکه چرا دولت به دنبال ارائه لایحه اصلاحی قانون بودجه در خصوص حذف شرط قیمت گذاری شهریورماه ۱۴۰۰ برای کالابرگ است؟ اظهار داشت: در خصوص جزئیات این لایحه بایستی سازمان برنامه و بودجه پاسخ دهد اما آن چیزی که الان مد نظر دولت است، همان قانون بودجه است.
یکی از مقامات اف‌بی‌آی توضیح داد اف ‌بی ‌آی در اجرای حکم تفتیش، طبق دستور دادگاهها، مراحل تفتیش و توقیف را دنبال می‌کند و سپس اقلامی را که نیازی به نگهداری برای اجرای قانون ندارد، بازمی‌گرداند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت دختری با پوشش مردانه!/ پایان خونین جشن تولد در باغ/ فرار به ترکیه بعد از قتل در عروسی/ پیگیری یک جنایت، پلیس را به باند سرقت رساند/ دستگیری قاتل ۲ طلبه اهل سنت گنبدی/ قاتل در دادگاه: می‌خواستم پسرم را بترسانم/ پسرعمو‌های قاتل باند سرقت تشکیل دادند/ جنون سوء ظن!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ