عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: کمیسیون اقتصادی و کمیسیون ویژه جهش تولید باید با قدرت بیشتری اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار را دنبال کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیت‌الله طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان و عضو مجلس خبرگان رهبری به جماران گفت: به نظر من گشت ارشاد حتما بدون هیچ واهمه‌ای از خارج و یا از گفته‌های دیگران، باید کارش را شروع بکند. مسائل حل می‌شوند بدون اینکه جریمه مالی بخواهند بکنند. کسبه‌ها مجوزشان دست دولت است. ادارات وجودشان وابسته به دولت است و اگر حرفی بهشان بزنند باید اطاعت بکنند و الا کنارشون بگذارند و مجوزشان را لغو بکنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اقامه دین، شرط توفیق و سعادت است، گفت: مردم عاقل‌تر از این هستند که دنبال هر شعار عاری از دین راه بیفتند. قیام ۳۰ تیر این حقیقت را بر ما ثابت کرد. در مسئولیت‌های کشور و موقعیت‌های مختلف هم تا زمانی که پرچم دین برافراشته باشد، دشمن بر ما مسلط نمی‌شود، خدا پشتیبان شماست، شما را هدایت می‌کند و به‌پیش می‌روید، اما اگر شما دین را رها کردید، اولین نقطه سقوط و شکست فرامی‌رسد بنابراین باید به این نکته توجه داشت که افراد در زاویه با دین و ولایت در عرصه‌های نظام قدرت ظهور نداشته باشند.
رئیس مجلس با بیان اینکه از عملکرد مجلس راضی هستیم اما قانع نیستیم، تاکید کرد: باید تلاش بیشتری شود که در سال آخر مجلس بخشی از لوایح و کارها را با قدرت پیش ببریم.
رئیس مجلس با بیان اینکه از عملکرد مجلس راضی هستیم اما قانع نیستیم، تاکید کرد: باید تلاش بیشتری شود که در سال آخر مجلس بخشی از لوایح و کارها را با قدرت پیش ببریم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه مردم را از همه عرصه‌ها کنار گذاشته‌ایم درحالیکه جوهره و قدرت جمهوری اسلامی در مردمی بودن آن است و باید باور داشته باشیم قوت و قدرت اصلی ما قلب مردم است.
قالیباف درمورد حقوق پایین کارکنان فولاد بیان کرد: با کارگران صحبت کردیم از پیمانکاری و رسمی گله‌مندی داشتند و حق هم میدهم. حقوق نسبت به دو سال قبل افزایش پیدا کرده، اما چون روند تورم سرعت بالایی دارد و قدرت خرید کاهش یافته، از موضوعاتی است که دولت و مجموعه مجلس باید پیگیری کند و بر تورم غلبه پیدا کنیم.
جدیدترین تغییرات شاخص قیمت مصرف کننده به تفکیک استان نشان می‌دهد در پایان بهمن ماه، در حالی که نرخ تورم سالانه به رقم ۴۷.۷ درصد رسیده است، نرخ تورم سالانه ۱۱ استان کمتر از تورم سالانه کل کشور است.
رئیس مجلس نوشت: نوگرایی بر مبنای «عقلانیت- عدالت- معنویت» یک ضرورت برای تداوم انقلاب است و استمرار مسیر انقلاب را باید با نگاهی تحولی برای افزایش سرمایه اجتماعی و تولید قدرت نرم پیش ببریم.
نماینده مردم کاشمر در واکنش به مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت گفت: اگر قدرت قانونگذاری از مجلس گرفته شود، باید فاتحه مجلس را خواند.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن بیانیه مشترک اخیر چین و عربستان گفت: دستگاه دیپلماسی باید با قدرت و قاطعیت جواب این بیانیه را دهد که دیکته شده اسرائیل و آمریکا به نوکرشان یعنی عربستان است.
به دلیل فضای رسانه ای، افکار عمومی فکر می‌کند هرکس بعد از انقلاب یک دوره نماینده، وزیر، استاندار یا امام جمعه بوده بار و بنه خود را بسته و رفته‌اند؛ متاسفانه افکار عمومی به قدری تخریب شده که می‌گویند هر کس بعد از انقلاب مسئول بوده اینگونه است و ما باید ثابت کنیم که جزو دزد‌ها نیستیم.
معین‌الدین سعیدی، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس با اشاره به اینکه برخی معتقدند هدف این هزینه، استفاده از فرصت جام‌جهانی برای توسعه انقلاب بوده گفت: «اگر هدف این بوده حداقل کسانی می‌رفتند که الفبای انگلیسی را بلد باشند تا اگر می‌خواهند در انتقال مفاهیم انقلاب همکاری کنند، قدرت برقرار کردن ارتباط را داشته باشند. انتخاب افراد بر چه اساسی صورت گرفته است؟ کمیسیون اصل ۹۰ و کمیسیون فرهنگی مجلس باید این سفر را بررسی کنند تا مشخص شود افراد بر چه اساسی انتخاب شدند و چه ضرورتی داشته که در شرایط کنونی کشور به این افراد قطرگردی کنند؟»
نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: محافل بین‌المللی جایگاه خود را میان ملت‌ها از دست داده‌اند چراکه آلت دست صاحبان قدرت شده‌اند و نگاه سیاسی به مسائل دارند، درحالیکه باید تخصصی عمل کنند.
کرمان - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ساختار بودجه کشور باید به نحوی اصلاح و برنامه ریزی شود که کسری نداشته باشد.
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: نسل جوان ما باید در صحنه سیزدهم آبان حاضر باشد و دانشجویان و دانش‌آموزان ما باید در این صحنه حضور داشته باشند.
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: نسل جوان ما باید در صحنه سیزدهم آبان حاضر باشد و دانشجویان و دانش‌آموزان ما باید در این صحنه حضور داشته باشند.
نماینده تبریز در مجلس گفت: قدم اول حل مشکلات این است که وحدت و انسجام داخلی را کلید بزنیم اما نمی دانم این کار امکان پذیر است یا نه زیرا افرادی که الان در قدرت هستند باید بپذیرند مشارکت همگانی را ایجاد کنند نه حذف همگانی.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مبنای مسائل اجتماعی و رفاهی باید شاخص قدرت خرید باشد که این شاخص متاثر از تورم است لذا دولت همزمان با افزایش حقوق، تورم را نیز مدیریت کند.
رئیس مجلس گفت: بر اساس ماده ۸ قانون هوای پاک یک موتور سیکلت ۲۰ ساله باید اسقاط شود، اما امروز مردم توان اسقاط و قدرت خرید یک موتور سیکلت ۴۰ میلیون تومانی را ندارند.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس گفت: باید بدانیم بسیاری از نارضایتی‌ها در میان اقشار با قدرت اقتصادی و معیشتی پایین ناشی از بی توجهی‌ها و ناکارآمدی‌ها در سطوحی از حاکمیت و مدیریت کشور است و از همین منظر باید تلاش شود ریشه‌های فقر، فساد و تبعیض خشکانده شود.
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دعوت رئیس جمهوری اسلامی ایران از دنیا به روی آوردن به چند جانبه گرایی و ایجاد نظام عادلانه بین‌المللی در جریان مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: چندجانبه‌گرایی شاید اشاره به همین باشد که در واقع امروز تنها یک قدرت واحد نظیر آمریکا در دنیا وجود ندارد، بلکه قدرت‌های متعددی در جهان هستند که این‌ها می‌توانند همدیگر را پشتیبانی کنند و با یکدیگر در تعامل باشند؛ بنابراین چندجانبه‌گرایی در جهت نفی قدرت واحد است.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: مالیات هایی که برای تولیدکندگان وضع کردیم بسیار سنگین تر از قبل است و از سوی دیگر قدرت خرید بازار کاهش پیدا کرده است و اعلام هم کردیم که باید حقوق کارمندان افزایش یابد! یعنی معادله ای را درست کردیم که نتیجه آن فرار نخبگان و سرمایه ها است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بر این باور هستم که راه تحول و قوی شدن ایران، فقط و فقط در دستان فعالان آموزش و پرورش است.
نمایندگان مجلس به درستی دریافته‌اند که مشکلات معیشتی فزاینده در جامعه و گرانی‌های افسارگسیخته و کاهش قدرت خرید دهک‌های میانی و محروم به گونه‌ای است که هر شخص و طیفی که نشانه‌ای از اثرگذاری در شکل‌گیری این فضا را بر تارک خود داشته باشد با رای منفی مردم مواجه خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ