مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به عنوان سرمربی جدید تیم زرینسکی بوسنی و هرزگووین انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار عطایی در تیم ملی والیبال گفت: در چند روز مانده به مسابقات قهرمانی آسیا کاری از دستم برنمی‌آمد و بهترین تصمیم تشکیل تیم "ب" و سر و سامان گرفتن بازیکنان بود.
دستیار وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در امور راهبردی با بیان اینکه گرامیداشت ۲۶ مرداد به عنوان قدردانی از سربازان در عرصه دفاعی کشور است، گفت: ما همیشه حس مقابله با دشمن را حفظ کردیم، به همین علت است که امنیت را گدایی نمی‌کنیم‌.
دستیار وزیر خارجه ایران با دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کرونوسلاو رندولوویچ دستیار اول اسکوچیچ بود که حالا پس از جدایی توانسته به عنوان سرمربی اولین عنوان خود را در لیگ بوسنی و هرزگوین به دست بیاورد.
امیر قلعه‌نویی یکی از اعضای کادر فنی خود در تیم ملی را به دستیار سابق دراگان اسکوچیچ اختصاص داد.
بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی که با هدایت کارلوس کی‌روش با قرار گرفتن در رتبه سوم گروهش نتوانست به مرحله حذفی برود، مهدی محمدنبی، مدیر تیم ملی و مارکار آقاجانیان، دستیار کی‌روش روز گذشته صحبت‌هایی را درباره وضعیت تیم ملی در دوره مربیگری اسکوچیچ بیان کردند که این سرمربی کروات در پستی که در اینستاگرام و فیس‌بوک منتشر کرده بود، به آن‌ها پاسخ داد.
دستیار اسکوچیچ: جای تشکر اخراج شدیم!
دستیار اسکوچیچ معتقد است برخلاف خودش، سرمربی کروات سابق تیم ملی ناامیدی زیادی را پس از گرفتن رویای حضور در جام جهانی تجربه می‌کند.
دستیار دراگان اسکوچیچ درباره اخراج از تیم ملی ایران با کنایه عنوان کرد: "کارلوس کی‌روش پس از اینکه دیگران کار را برای او انجام دادند، شرایط راحتی خواهد داشت. "
در زمان اسکوچیچ ایراد قانونی به دو قرارداد همزمان باقری با پرسپولیس و تیم ملی وارد شد و در صورتی که نکونام بخواهد با این شرایط به تیم ملی برود باید راهکاری برای چنین اتفاقی اندیشیده شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه انتخاب اول و آخرش برای دستیار ایرانی جواد نکونام است، گفت: خدا را شکر که در جام جهانی با انگلیس بازی داریم.
مربی تیم ملی می‌گوید فوتبال ایران در قبال اسکوچیچ قدرنشناسی داشت.
جالب اینکه جواد نکونام همین دو ماه پیش یکی از گزینه های ایرانی سرمربیگری تیم ملی در صورت اخراج اسکوچیچ بعداز اردوی قطر بود
دستیار اسکوچیچ در مرحله مقدماتی جام جهانی تیم ملی را در اردوی اتریش همراهی خواهد کرد.
3 دستیار دراگان اسکوچیچ با حضور در ورزشگاه فولادشهر مسابقه سپاهان و فولاد را زیر ذره‌بین گرفتند.
سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: در قرارداد دراگان اسکوچیچ و دو دستیارش بحث ارزی و ریالی داریم.
دراگان اسکوچیچ در ورزشگاه انزلی و دستیارش در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان.
کرونوسلاو رندولویچ به رفسنجان سفر کرده تا دیدار مس و گل‌گهر را در ورزشگاه شهدای رفسنجان به تماشا بنشیند.
سرمربی تیم ملی فوتبال روز گذشته با همراهی دو دستیار خود به تماشای دیدار استقلال و سپاهان نشست.
سرمربی تیم ملی فوتبال روز گذشته با همراهی دو دستیار خود به تماشای دیدار استقلال و سپاهان نشست.
بیش از اینکه این مربی بتواند به تیم ملی کمک کند برای کسب اولین تجربه حضور در جام جهانی به تیم ایران پیوسته و بیشتر این ما هستیم که به رزومه او کمک می کنیم.
دستیار اسکوچیچ: از اول به دراگان بی‌اعتماد بودند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ