شاید ایران برای انتخاب سرمربی خود نیاز به زمان بیشتری داشته باشد تا ماجراها و کابوس ویلموتس دوباره بر روی فوتبال ملی ایران سایه نیندازد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی و مربی تیم فوتبال گل‌گهر در پایان دیدار برابر پیکان به تمجید از عملکرد این تیم پرداختند.
16 تیم حاضر در لیگ برتر بیست و سوم سرمربی خود را انتخاب کردند و حالا تیم‌ها برای آماده سازی هرچه‌ بهتر کارشان را شروع می‌کنند.
بهروز عطایی بعد از پایان هفته دوم لیگ ملت‌ها مصاحبه مفصلی انجام داده است
به نظر می‌رسد محمد ربیعی با مس رفسنجان به پایان راه رسیده و او بعد از 4 سال فعالیت در این باشگاه جای خود را به مربی دیگری می‌دهد.
در جریان دیدار برگزار شده در لیگ دسته سوم ایران در روز گذشته، سرمربی تیم مردان پاشا به شکلی عجیب در دروازه تیم حریف حاضر شد و بطری آب را روی خط خالی کرد. در ادامه در حالی که در بطری را بسته است، تمارض به خوردن آب کرده تا همه چیز را عادی جلوه دهد!
قهرمان فصل گذشته جام حذفی فوتبال کشور با تغییر سرمربی هم نتوانست مسیر ایده آلی در فصل جاری فوتبال ایران داشته باشد و با جایگاهی نزدیک به قعر جدول به کار خود پایان داد.
قرارداد 8 سرمربی لیگ برتری به پایان رسیده و به نظر می‌رسد جابه‌جایی‌های متعددی روی نیمکت تیم‌ها اتفاق بیفتد.
فدراسیون فوتبال در پایان مسابقات لیگ برتر نام سرمربی تیم امید را اعلام خواهد کرد.
سرمربی تیم شمس‌آذر قزوین زمان پایان همکاری خود با این باشگاه را اعلام کرد.
میرل رادوی، سرمربی رومانیایی الطایی معتقد است الهلال با تساوی برابر این تیم از کورس قهرمانی خارج شده است.
دین اسمیت هدایت لسترسیتی را تا پایان فصل بر عهده گرفت.
پس از شکست سه بر صفر چوکا در شیراز مقابل شاگردان مهدی رجب زاده، سرمربی تالشی‌ها با تصمیم مدیران باشگاه کنار گذاشته شد.
سرمربی تیم استقلال برنامه تمرینی بازیکنانش را برای شروع دوباره لیگ مشخص کرد.
سرمربی باتجربه خیبر خرم‌آباد معتقد است روند قضاوت ها در لیگ یک به سود برخی تیم‌ها شده و از کمیته داوران خواست قاضی‌های باتجربه را انتخاب کنند.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان که تیمش مرحله مقدماتی لیگ برتر را با صدرنشینی به پایان رساند، می گوید این جایگاه در این مرحله از رقابت ها اتفاق خاصی به حساب نمی آید.
باشگاه صنعت نفت آبادان تا پایان هفته شانزدهم لیگ برتر، ۳ مدیرعامل و‌ ۳ سرمربی را بالای سر خود دیده است.
سرمربی تیم تنیس روی میز پالایش نفت آبادان با اشاره به بالا بودن سطح کیفی لیگ برتر که با قهرمانی این تیم به پایان رسید، گفت: اینکه ما برخی از ملی پوش را در اختیار داشتیم دلیلی بر مسجل شدن قهرمانی ما از ابتدای مسابقات نبود.
سرمربی منچستریونایتد از لیساندرو مارتینز خواست تا با پایان دادن به جشن‌های خود، به انگلیس بازگردد.
قهرمانی استقلال در سوپر جام و حضور در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر تا پایان هفته یازدهم تنها به خاطر حضور بازیکنان با کیفیت در جمع آبی ها نیست.
سرمربی تیم لبنیات هراز آمل می‌گوید سازمان لیگ والیبال بدون مشورت با تیم‌ها سه هفته زودتر از موعد، پایان نیم‌فصل لیگ برتر را اعلام کرده است و باید در این زمینه جلسه‌ای برگزار شود.
مدیر تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه از پایان همکاری با محسن بیاتی‌نیا خبر داد که در آستانه شروع بازی‌های لیگ دسته اول جایگزین مهدی پاشازاده شده بود.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می گوید تیمش نتایج خوبی تا پایان هفته چهارم کسب کرده است.
نکونام، سرمربی فولاد خوزستان در مورد جایگاه تیمش می‌گوید تازه چهار هفته از لیگ گذشته و تا پایان لیگ هزار اتفاق مختلف رخ خواهد داد.
نکونام، سرمربی فولاد خوزستان در مورد جایگاه تیمش می‌گوید تازه چهار هفته از لیگ گذشته و تا پایان لیگ هزار اتفاق مختلف رخ خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ