یک بازیکن از استقلال و یک بازیکن از پرسپولیس عنوان جوانترین و مسن ترین بازیکنان تیم ملی در جام جهانی قطر را به خود اختصاص دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فصل گذشته و تا پیش از رفتن امیر قلعه‌نویی از گل‌گهر، این مربی با 59سال سن مسن‌ترین سرمربی حاضر در لیگ برتر ایران بود.
علی احمدی خطیر یکی از جوانترین مدیرانی است که هدایت باشگاه استقلال را در قالب سرپرستی برعهده گرفته است.
انتخاب جوانترین تیم منتخب فوتبال ایران در ادوار جام ملتهای آسیا کار چندان سختی نیست
پورعباس توضیح داد: یک داوطلب متولد سال ۱۳۸۸ جوان‌ترین و یک داوطلب متولد سال ۱۳۱۸ از شهر شیراز پیرترین داوطلب در آزمون این نوبت است.
بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران با رکوردشکنی مهاجمی همراه بود که توانست اسم خود را به عنوان جوانترین بازیکنی ثبت کند که در یک مسابقه سه گل به ثمر می رساند.
مدافع فولاد خوزستان لقب جوانترین و گرانترین بازیکن ترانسفر شده تاریخ فوتبال خوزستان را به خود گرفت.
پژوهشگران به تازگی دریافتند ارزیابی گرایی در میان جوان ترین نسل که بالاترین سطح تحصیلات را نیز داشتند رویه غالب بوده است. سطوح پایین ‌تر آموزش رسمی و استفاده از رسانه‌ های اجتماعی سطوح بالاتری از تفکر مطلق‌ گرا و سطوح پایین ‌تری از ارزیابی‌ گرایی را در افراد مورد مطالعه به ویژه در میان بزرگسالان نشان داد.
رکورد جوانترین بازیکن تاریخ بارسا شکسته شد و از دست آنسو فاتی درآمد، اما شماره 10 بارسلونا واکنش ویژه‌ای به این اتفاق نشان داد.
جلال مداحی و محمدحسین اسلامی جوانترین بازیکنان دیدار استقلال - ذوب‌آهن محسوب می‌شوند.
خرید جدید آلومینیوم در دیدار مقابل مس رفسنجان در ترکیب این تیم قرار گرفت.
جوانترین بازیکن ایران در رده‌بندی جهانی تنیس روی میز که اخیرا صعودی تاریخی را تجربه کرده، امیدوار است که تا یک سال آینده به جمع صد بازیکن برتر دنیا برسد.
سرمربی باشگاه رنس آنقدر شیفته بازی فوتبال منیجر بود که بالاخره رویای خود در سرمربیگری را تعبیر کرد.
عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش در حاشیه بازدید از حوزه آزمون سراسری گفت: در کنکور سراسری نوبت دی ۴ داوطلب ۱۳ ساله جوان‌ترین و یک فرد ۷۸ ساله مسن‌ترین شرکت کنندگان در این دوره از کنکور سراسری هستند.
جوانترین بازیکن تیم ملی هندبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان لهستان معتقد است بها دادن به جوانان و کسب تجربه حضور در مسابقات جهانی آینده خوبی را برای وی و تیم هندبال رقم خواهد زد.
جوانترین بازیکن تیم ملی هندبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان لهستان معتقد است بها دادن به جوانان و کسب تجربه حضور در مسابقات جهانی آینده خوبی را برای وی و تیم هندبال رقم خواهد زد.
جوان ترین بازیکن تیم ملی در نهایت در بازی با آمریکا فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و تجربه بازی در جام جهانی 2022 در کارنامه او ثبت شد.
بازیکنان اسپانیا و انگلیس عنوان جوان‌ترین بازیکنان جام جهانی قطر را به نام خود ثبت کردند.
در این مقاله به تعداد بازیکنانِ حاضر در جام جهانی از هر لیگِ اروپایی و همچنین مسن ترین و جوان ترین بازیکنانِ حاضر در قطر می پردازیم.
سرمربی تیم والیبال زنان مس رفسنجان گفت: میانگین سنی بازیکنان ۱۹ سال است و جزء جوان‌ترین تیم‌های لیگ برتر بانوان هستیم.
دو بازیکن دهه هشتادی با حضور در لیست تیم ملی فوتبال امیدوار به جلب نظر کارلوس کی‌روش و رفتن به جام جهانی هستند.
بین مسن‌ترین و جوان‌ترین بازیکنانی که در ترکیب یازده‌نفره تیم‌ها در هفته اول حضور داشتند، هجده سال و پنج ماه فاصله وجود دارد.
پیکان با تک مهاجم و کاپیتانی سامان فلاح به مصاف ملوان خواهد رفت
دو ملی‌پوش ایران در صدر برترین‌های مسابقات قهرمانی جهان تا این مرحله قرار گرفتند.
بیشتر مربیان خارجی حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران جزو سنین بالای نیمکت ها هستند و مربیان ایرانی زیادی از نسل جوان به نیمکت ها راه یافته‌اند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ