بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران با رکوردشکنی مهاجمی همراه بود که توانست اسم خود را به عنوان جوانترین بازیکنی ثبت کند که در یک مسابقه سه گل به ثمر می رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی کفاشیان در زمانی که رئیس فدراسیون فوتبال بود، بنا به بعضی دلایل بازداشت شد. او در گفتگو با خبرآنلاین درباره این ماجرا توضیح داد.
این پلو شبیه رشته پلوی خودمان با کوفته قلقلی است، ولی در ترکیه به پلو علی پاشا معروف شده و شما می‌توانید برای تنوع در غذا‌های خود این پلوی خوشمزه و ساده را به راحتی تهیه کنید.
این پلو که شبیه رشته پلوی خودمان با کوفته قلقلی می باشد، ولی در ترکیه به پلو علی پاشا معروف است و شما می‌توانید برای تنوع در غذا‌های خود این پلوی خوشمزه و ساده را به راحتی تهیه کنید و مطمئن باشید عاشق طعم و مزه این پلو خواهید شد و تبدیل به غذا‌های پای ثابت سفره‌های شود می‌شود.
علی دایی سال ۱۹۹۹ در آستانه قهرمانی اروپا بود.
مناظره علی علیزاده و صادق زیباکلام امشب ساعت ۲۱ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.
اتفاقات عجیب دیگری هم رخ داده که متوجه علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل کنونی باشگاه استقلال است. او که قریب به شش ماه پیش با وعده خریدن مسی، تست گرفتن از رونالدو و البته ستاره سوم روی پیراهن استقلال به این باشگاه آمد و گفت که فقط ۱۰ روز زمان نیاز دارد تا مشکلات را حل کند، همین یکی، دو روز پیش با اتفاقی که بیشتر شبیه به نمایش بود، با نوشتن متنی که با جمله «من آن گلبرگ مغرورم که می‌میرم ز بی‌آبی.» شروع شده بود، استعفایش را نوشت و در صفحه مجازی‌اش منتشر کرد
میرسلیم در گفتگو با شبکه اینترنتی دانشگاه تهران درباره اینستاگرام گفته که با فیلترینگ این شبکه «صد درصد» موافق است و «کاری به نظر مردم ندارم.»!
علی دایی افتخار فوتبال ایران است و هر کسی مقابلش باشد، قالب تهی می‌کند اما من به عنوان یک جوان ۱۶ ساله پنالتی ایشان را مهار کردم تا یک شبه زندگی فوتبالی‌ام تغییر کند...
امیرحسین حاجی‌نصیری، جانباز مدافع‌ حرم، پس از واکنش‌های تند به صحبت‌های اخیرش در شبکه افق، طی سخنرانی تازه‌ای بر صحبت‌های قبلی خود تاکید کرد.
طارمی شبیه به کاری که پیش‌تر علی دایی برای فوتبال ایران انجام داده و نام ایران را در اروپا بر زبان انداخته است، مشغول هنرنمایی است، ولی با وجود چنین افتخاراتی که به دست آورده هنوز در ایران نگاه مهربانانه‌ای به او نمی‌شود
در پی توهین اخیر به علی دایی در یک برنامه تلویزیونی شبکه افق صداوسیمای ایران، صفحه کنفدراسیون فوتبال آسیا به زبان فارسی با انتشار ویدئویی از چند گل خاطره‌انگیز شماره ۱۰ ایران، او را اسطوره و نماد فوتبال قاره آسیا معرفی کرد
مشکل، اما اینجاست که توهین به امثال علی دایی در صداوسیمای انحصاری رخ می‌دهد؛ رسانه‌ای که داعیه «ملی» دارد و به‌طور مستقیم با بودجه‌ای که از جیب مردم می‌گیرد اداره می‌شود. بدیهی است که چنین رسانه‌ای باید بیش از هر چیز دیگری بازتاب‌دهنده عقاید و سلایق افکار عمومی و صاحبان هزینه باشد. آیا واقعا نظر مردم در مورد علی دایی همانی است که کارشناس شبکه افق گفت؟
از روز گذشته فیلم حرف‌های جنجالی کارشناس شبکه افق درباره علی دایی دست به دست می‌چرخد.
مهدی طارمی به بی احترامی شبکه افق به علی دایی واکنش نشان داد.
کارشناس شبکه افق درباره علی دایی: بگذارید این‌ها بروند تا کشور تطهیر شود
در بخشی از مستند به بهانه آزادی گزارشی از عادل فردوسی‌پور درباره علی کریمی از شبکه سه پخش شد.
امیرحسین ثابتی، مجری شبکه افق صداوسیما پس از پلمب مغازه‌های علی دایی حمله تندی به این اسطوره فوتبال کشورمان کرد.
امیرحسین ثابتی، مجری شبکه افق صداوسیما پس از پلمب مغازه‌های علی دایی حمله تندی به این اسطوره فوتبال کشورمان کرد.
خبرگزاری فارس نوشت:‌ آقای دایی شما شبیه دیگرانی نیستید که مانند کف روی آب خود را از دریای ملت ایران جدا کردند و خود را شریک خون‌های ریخته شده در این اغتشاشات کردند. مردم ایران برای شما احترام قائلند و شما را قهرمان ملی خود می‌دانند اما فراموش نکنید قهرمان ملی دروغ نمی‌گوید.
خدا علی پروین را حفظ کند. او می‌گفت پرسپولیس دهه 60 وقتی بازی شروع نشده، 3 بر صفر از رقبا جلوست. الان نیز همین شرایط برای تیم ملی فوتسال هم صدق می‌کند و همه تیم‌ها قبل از شروع مسابقه 3 بر صفر عقب هستند.
علی دایی با سابقه بازی در استقلال اردبیل، در تهران رنگ قرمز را انتخاب کرد تا مرد اول فوتبال ایران در جهان یک پرسپولیسی باشد.
علی دایی با سابقه بازی در استقلال اردبیل، در تهران رنگ قرمز را انتخاب کرد تا مرد اول فوتبال ایران در جهان یک پرسپولیسی باشد.
آقای ریناس علی، مجری برنامه سیاسی شبکه العهد عراق در حین اجرای برنامه زنده از هوش رفت.
در شبی که علی کریمی از زمین بازی اخراج شد، بشیکتاش با یک گل کایسری اسپور را شکست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ