فصل گذشته و تا پیش از رفتن امیر قلعه‌نویی از گل‌گهر، این مربی با 59سال سن مسن‌ترین سرمربی حاضر در لیگ برتر ایران بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه برای بررسی این دیدار حساس می‌توان جنبه‌های مختلف را زیر ذره‌بین برد، ولی شاید تازه‌ترین و تا حدودی، جذاب‌ترین آن‌ها مربوط به تقابل هم‌تیمی‌های سابق است. تراکتور به‌عنوان میزبان این مسابقه که روز بدی را در هفته نخست سپری کرده پنج بازیکن در ترکیب دارد که همگی سابقه حضور در پرسپولیس را داشته و هرکدام با سناریویی منحصربه‌فرد از جمع سرخ‌پوشان تهرانی جدا شده‌اند
ارشیا سرشوق می‌گوید توجه ژوزه مورایس به آکادمی سپاهان باعث شده تا بازیکنان بیشتری به بزرگسالان این تیم راه پیدا کنند.
"شمس آذر این فصل به دنبال این خواهد بود تا با نوع فوتبال و فلسفه خود لیگ را تحت تاثیر نامش قرار دهد"؛ مدیرعامل قزوینی‌ها با بیان این جمله از آمادگی این تیم برای یک رویاپردازی بزرگ خبر می‌دهد.
مسئولان باغ وحش پس از تولد نوزاد سالی، طی بیانیه‌ای گفتند که تشخیص جنسیت گوریل‌های جوان‌تر سخت است. تا حدود ۸ سالگی، نر و ماده تقریباً یک اندازه هستند و اندام‌های جنسی برجسته‌ای ندارند. با افزایش سن، گوریل‌ها از نظر جنسی دو شکل می‌شوند، به این معنی که نر‌ها و ماده‌ها بسیار متفاوت از یکدیگر به نظر می‌رسند. اما با این حال، تشخیص نر‌ها تا سن ۱۲ سالگی دشوار است.
با جدایی کمال کامیابی‌نیا و سیامک نعمتی ترکیب کاپیتان‌های اول تا چهارم این تیم تغییر کرد.
رویکرد جدید در معکوس کردن روند پیری، رویکردی نوین است که می‌تواند با پیری و بیماری‌های مرتبط با افزایش سن مقابله کند. این مطالعه به روشی شیمیایی دست پیدا کرده که می‌تواند سلول‌ها را جوان کند و آن‌ها را به وضعیتی جوان‌تر برساند. تا قبل ازاین تحقیق فقط درمان ژن‌تراپی قوی می‌توانست به چنین موفقیتی برسد.
پورعباس توضیح داد: یک داوطلب متولد سال ۱۳۸۸ جوان‌ترین و یک داوطلب متولد سال ۱۳۱۸ از شهر شیراز پیرترین داوطلب در آزمون این نوبت است.
سرمربی استقلال دست روی بازیکنی گذاشته که در لیگ نوزدهم به عنوان جوان‌ترین بازیکن پرسپولیس جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برد.
باشگاه الشمال قطر شب گذشته از عقد قرارداد با پویا اسبقی خبر داد تا این سرمربی ایرانی هدایت این تیم در فصل آینده را بر عهده داشته باشد.
یحیی گل‌محمدی از ثانیه‌های ابتدایی دربی صدم تا زمانی که پیام حیدری سوت پایان را بزند آرام و قرار نداشت.
من دادیار کیفری بودم و ۷۰۰ زندانی داشتم. من در فضای قضاوت با زندگی انسان‌ها سر و کار دارم. قضاوت برای من فقط یک شغل نیست. مثلا اگر مراجعینم زن و شوهری باشند که دچار مشکلات عاطفی شده باشند، سعی می‌کنم تا جایی که قانون اجازه می‌دهند به آن‌ها کمک کنم که مشکلشان حل شود. این خیلی برای من لذت‌بخش است.
عادل فردوسی‌پور بخش اول گفت‌وگوی جذاب خود با علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی و بازیکن باشگاه فاینورد هلند رو عصر دوشنبه منتشر کرد تا جای خالی برنامه محبوب و تعطیل شده نود را برای این هفته پر کرده باشد. در این مصاحبه پاسخ‌های صریح جهانبخش به طرح سوالات ماهرانه فردوسی‌پور، یکی از جذاب‌ترین گفت‌وگوهای چندسال اخیر ورزشی را رقم زد.
علاوه بر رژیم غذایی گیاهی و کاهش مصرف الکل سینکلر می‌گوید روزانه یک تا دو لیوان چای ماچا می‌نوشد و مکمل‌های حاوی رسوراترول (مکمل غذایی با پایه گیاهی است که عمدتا در انگور، بادام زمینی، بلوبری، و توت سفید یافت می‌شود) را مصرف می‌کند.
حساس‌ترین بازی این هفته اروپا در آنفیلد برگزار خواهد شد تا دو غول فوتبال جزیره زورآزمایی کنند.
جوانترین بازیکن ایران در رده‌بندی جهانی تنیس روی میز که اخیرا صعودی تاریخی را تجربه کرده، امیدوار است که تا یک سال آینده به جمع صد بازیکن برتر دنیا برسد.
جوانترین بازیکن ایران در رده‌بندی جهانی تنیس روی میز که اخیرا صعودی تاریخی را تجربه کرده، امیدوار است که تا یک سال آینده به جمع صد بازیکن برتر دنیا برسد.
عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش در حاشیه بازدید از حوزه آزمون سراسری گفت: در کنکور سراسری نوبت دی ۴ داوطلب ۱۳ ساله جوان‌ترین و یک فرد ۷۸ ساله مسن‌ترین شرکت کنندگان در این دوره از کنکور سراسری هستند.
جوان‌ترین داور شاغل در لیگ برتر در تست های جسمانی با آمادگی بالایی حضور پیدا کرد.
تیم ملی امریکا با جوان‌ترین تیمی که تا کنون در جام جهانی قطر به میدان رفته مقابل ایران حضور یافت.
جوان‌ترین عضو تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 ابوالفضل جلالی با 24 سال سن است.
هفده‌سال قبل، حضور چهار لژیونر فوتبال ایران در آلمان بوندسلیگا را به جذاب‌ترین لیگ اروپا برای فوتبال‌دوستان کشورمان تبدیل کرده بود.
پله رکورد جوان‌ترین بازیکنی که در فینال جام جهانی مردان گل زده است را نیز در اختیار دارد. اسطوره برزیلی در پیروزی ۵ بر ۲ برزیل مقابل سوئد در فینال سال ۱۹۵۸ دو گل زد آن هم زمانی که ۱۷ سال و ۲۴۹ روز سن داشت.
بین مسن‌ترین و جوان‌ترین بازیکنانی که در ترکیب یازده‌نفره تیم‌ها در هفته اول حضور داشتند، هجده سال و پنج ماه فاصله وجود دارد.
امین شریعتی در دوران دفاع مقدس، مسئولیت‌های مهمی در قرارگاه قدس، نجف و ... بر عهده داشت و پس از شهادت شهید مهدی باکری، مجددا به عنوان فرمانده لشکر عاشورا منصوب شد و تا پایان جنگ در این مسئولیت انجام وظیفه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ