معاون مرکز روسی آشتی سوریه با انتشار بیانیه اعلام کرد که حمله اخیر جنگنده های رژیم صهیونیستی به فرودگاه های دمشق و دیماسف تلفات جانی نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه تاجیکستان حمله اخیر به‌حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شهر شیراز را محکوم کرد.
گروه تروریستی داعش با صدور بیانیه‌ای مسئولیت حمله اخیر به پایگاه ارتش سوریه در حومه شهر المیادین را پذیرفت.
سیدضیاء مرتضوی درباره یادداشت سید محمد خاتمی نوشت: با تأسف و تأثر، به جای استقبال از این اقدام دین‌مدارانه و خیرخواهانه که می‌تواند کمکی به برون‌رفت از معضل کنونی به شمار رود، یا حتی به جای نقد منصفانه آن، شاهدیم که از سوی برخی رسانه‌ها، رفتاری هتاکانه و فرسنگ‌ها دور از اخلاق و شرع و انسانیت پیش گرفته می‌شود.
پلیس «باجور» در ایالت خیبرپختونخواه پاکستان اعلام کرد که تحقیقات اولیه حاکی از آن است که شاخه منطقه‌ای داعش مسئول حمله تروریستی دیروز در این کشور است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره‌ی تهمیدات این وزارتخانه برای جلوگیری از اتفاقات مشابه آنچه اخیرا در کنسرت گرشا رضایی رخ داد، گفت که «بنای دولت، وزارت کشور و وزارت ارشاد این است که با تمهیداتی که اندیشیده می‌شود، حوزه فرهنگ و هنر با آرامش کار خود را دنبال کند.»
همزمان با وقوع خشونت‌های روزهای اخیر در فرانسه، یک دستگاه اتوبوس حامل ۴۱ تبعه چینی شهر مارسی فرانسه مورد حمله قرار گرفت.
طی چند روز اخیر فیلمی در فضای مجازی از حمله فردی به امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) منطقه هاشمیه مشهد منتشر شده است. براساس پیگیری‌ها در این حمله فرد ضارب با تیغ موکتبری برشی برگردن امام جماعت مسجد زده که خوشبختانه تیغ با شاهرگ برخوردی نداشته است.
کاظم صدیقی درباره حمله‌های اخیر به روحانیون گفت: عموما این کار‌ها را آدم‌های مرفه می‌کنند. شرایط اقتصادی مردم را به زحمت انداخته است، اما همین مردم که در زحمت هستند ۱۳ آبان به صحنه آمدند، ۲۲ بهمن به صحنه آمدند، روز قدس به صحنه آمدند؛ این‌ها همین پابرهنه‌ها هستند که قدرت خرید ندارند. پس مشکل، مشکل حرام‌خوری است، مشکل عیاشی است.
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برای دومین بار در بیست‌وچهار ساعت اخیر به خاک سوریه حمله کرده و مواضعی را در دمشق هدف قرار دادند.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در عملیات گروه مقاومتی عرین الاسود علیه یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی، دو نظامی این رژیم زخمی شده اند.
در اغتشاشات اخیر در حالی که سرویس‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل و انگلیس همه مزدوران خود و رسانه‌های وابسته را به صف کرده و دستور جنایت، شرارت، ترور و حتی اقدامات تجزیه‌طلبانه را صادر کرده بودند، خاتمی و موسوی و برخی افراطیون مدعی اصلاحات، اغتشاشگران اجاره‌ای را معترض جا زده و خواستار مدارا با آن‌ها شدند. ضمن این که خاتمی به اعتبار سوء عملکرد دولت ائتلافی روحانی، متهم اصلی در فریب انتخاباتی مردم و نارضایتی بعدی مردم از شرایط اقتصادی است.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد عملیات شهادت‌طلبان جوان فلسطینی در قلب قدس اشغالی، بدترین حمله‌ علیه این رژیم در سال‌های اخیر بوده است.
اظهارنظر اخیر فرهاد مشیری مالک ایرانی باشگاه اورتون درباره احتمال اخراج «فرانک لمپارد» سرمربی این تیم به سوژه‌ای برای انتقاد دو اسطوره اورتون تبدیل شد.
اظهارنظر اخیر فرهاد مشیری مالک ایرانی باشگاه اورتون درباره احتمال اخراج «فرانک لمپارد» سرمربی این تیم به سوژه‌ای برای انتقاد دو اسطوره اورتون تبدیل شد.
دیدار اخیر رئیس‌جمهور آلمان با علی کریمی، نه نشان‌دهنده اهمیت علی کریمی بلکه بالعکس نشان‌دهنده ناآگاهی و جهل عجیب رئیس‌جمهور آلمان از معادلات و مناسبات ایران است.
فرمانده سنتکام در بیانیه‌ای دور جدید حملات سپاه پاسداران به مقر تروریست‌ها در اقلیم شمال عراق را «غیرقانونی» تلقی کرده و آن را محکوم کرد.
روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از "منابع آگاه" در فلسطین اشغالی مدعی شد که «حمله هوایی به یک کاروان خودرویی در منطقه البوکمال واقع در مرز عراق و سوریه کار اسرائیل بود».
در روزهای اخیر فیلمی مبنی بر حمله ماموران یگان ویژه به یک مغازه در فضای مجازی منتشر شد که در این مطلب واقعیت این فیلم بررسی می شود.
توضیحات حجت الاسلام کارخانه از جانبازان اغتشاشات اخیر در تهران را در خصوص حمله آشوبگران به خودش را مشاهده می‌کنید.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری شش نفر از عوامل حمله به پلیس استان در اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: برخی از دستگیرشدگان سابقه دار هستند.
علی باقری در مذاکرات اخیر دستاورد‌های بیشتری نسبت به برجام و حتی پیش‌نویس دولت قبل بدست آورده است که مدعیان سابق زبان دنیا در بدست آوردن آن عاجز بوده‌اند.
روزنامه صهیونیستی معاریو، حجم خسارات وارده به رژیم صهیونیستی در نتیجه درگیری‌های ۳ روزه اخیر ارتش با مقاومت فلسطین در نوار غزه را اعلام کرد.
پایگاه خبری "میدل ایست آی" در گزارشی می نویسد: «حملات اخیر اسرائیل علیه نوار غزه و جنبش جهاد اسلامی فلسطین، بخشی از راهبردی است که بر اساس آن ایجاد اصطکاک و تفرقه میان گروه های مبارز فلسطینی و همچنین تضعیف متحدان ایران در منطقه دنبال می‌شود.»
شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که در نبرد اخیر با رژیم صهیونیستی ۱۲ رزمنده جهاد اسلامی به شهادت رسیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ