در بین صد‌ها سازه تبلیغاتی این مجموعه، تنها سه سازه به دلیل ایراد و نقص در طراحی بلافاصله پس از اخذ گزارش کمتر از چند ساعت اصلاح شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون دوومیدانی نسبت به انتقادهای یک ملی پوش دوومیدانی واکنش نشان داد.
لئون گورتسکا، ستاره بایرن مونیخ، به موج انتقادها در آلمان علیه جاشوا کیمیش انتقاد کرد و گفت هیچکس نباید به کیفیت هم‌تیمی‌اش در بایرن مونیخ شک داشته باشد.
رئیس فدراسیون هندبال در واکنش به انتقادهای علیرضا دبیر خود را به «ندانستن» زد.
پدر آرات حسینی در واکنش به انتقاد‌ها در فضای مجازی نوشت: ایران بامردمانی نفرین شده که تا یک حرفی برامون ساخته می‌شه عقده‌هاشون رو می‌نویسند! این جماعت لیاقت آرات من را نخواهند داشت تو اولین فرصت دیگر خواهیم رفت.
گزارش همشهری در حمایت از سردار رادان و کم کاری دیگر نهادهاست.
توماس توخل در آستانه بازی دوباره با فرایبورگ بعد از شکست مقابل این تیم در جام حذفی سعی کرد در مقابل موج انتقادها ایستادگی کرده و فضا را برای بازیکنانش تلطیف کند.
گوگوش با انتشار یک استوری اینستاگرامی به انتقاد‌ها پاسخ داده و اعلام کرد که این بیلبورد تبلیغاتی به او ارتباطی ندارد و از همه ابزار‌های قانونی برای شفاف سازی و پاسخگو کردن عاملان این اقدام غیراخلاقی استفاده خواهد کرد.
پس از انتشار ویدیویی از زایمان یک مادر ۱۴ ساله، پزشک او به انتقاد‌ها واکنش نشان داده است
معاون پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی گفت: آنقدر میزان سرانه پایین است که اصلا نمی‌توانیم هزینه غربالگری را به صورت جداگانه پرداخت کنیم ما با سرانه ۴۲ هزار تومان در تامین یک وعده غذا برای این افراد مانده ایم و عدد سرانه بسیار پایین است.
اریک تن‌هاخ به انتقادها از او بابت استفاده از ووت وخهورست در خط حمله یونایتد واکنش نشان داد و گفت علت اصلی بازی کردن مهاجم هلندی قدرت بدنی و آمادگی جسمانی بالای او است.
بعد از انتقادهای زلاتان ابراهیموویچ از بازیکنان آرژانتینی و شادی آنها بعد از فتح جام جهانی، سرخیو آگوئرو به ستاره سوئدی میلان پاسخ تندی داد.
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به بعضی از انتقاد‌ها از کنگره بین‌المللی «بانوان تاثیرگذار» واکنش نشان داد.
محمد مهاجری در واکنش به انتصاب سردار رادان به فرماندهی انتظامی ناجا نوشت: یاد برنامه تلویزیونی ۱۵سال پیش کوله پشتی و فرزاد حسنی می‌افتم. برنامه‌ای که سردار رادان با تهور و شجاعتی غیرقابل انتظار پاسخ انتقاد‌های تند مجری را داد.
سایت دولت در واکنش به انتقادها در مورد تیک آبی پیج اینستاگرام رئیس جمهور نوشت: از ماه ها قبل اقداماتی به منظور تشخیص اصالت انجام دادیم که اخیرا یکی از شبکه های اجتماعی به آن ترتیب اثر داد.
ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی طالبان، جمعه‌شب، در رشته‌توییت‌هایی نوشته که اظهارات سخنگوی کمیشنری سازمان ملل متحد و نماینده‌گان کشور‌های غربی در پیوند به شلاق زده شدن زنان در افغانستان غیرانسانی، ظالمانه و توهین به دین اسلام است.
مانوئل نویر، دروازه‌بان تیم ملی آلمان، به انتقادها از برگزاری جام جهانی 2022 در قطر واکنش نشان داد.
مانوئل نویر، دروازه‌بان تیم ملی آلمان، به انتقادها از برگزاری جام جهانی 2022 در قطر واکنش نشان داد.
تنیسور شماره یک انگلیس و نفر چهاردهم جهان به انتقادهای گسترده از حضور تنیسورهای برجسته در تورنمنت نمایشی عربستان واکنش نشان داد.
تنیسور شماره یک انگلیس و نفر چهاردهم جهان به انتقادهای گسترده از حضور تنیسورهای برجسته در تورنمنت نمایشی عربستان واکنش نشان داد.
کیهان نوشت: روزنامه‌های زنجیره‌ای دیروز در اقدامی هماهنگ با تیتر‌هایی نظیر «روزنامه نگاری جرم نیست»، «روزنامه نگاری را ممنوع کنید»، «دفاع از حیثیت یک حرفه» و... سعی کردند با تخطئه بیانیه دو نهاد رسمی کشور، پادویی برای رسانه‌های ضد انقلاب را «روزنامه نگاری» جا بزنند.
ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول، نسبت به انتقادها از ترنت الکساندر آرنولد واکنش نشان داد.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایتالیا به انتقادهای سرمربی لاتزیو واکنش نشان داد و گفت ادعاهای مائوریتزیو ساری غیر واقعی و غیر قابل قبول است.
محمد موسوی به انتقادهای روزهای اخیر پس از تصمیمش برای انصراف از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان واکنش نشان داد.
اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ