پس از آنکه وزارت صمت، شورای رقابت و کمیسیون اصل 90 غیرمجاز بودن عرضه خودرو در بورس کالا را مجددا اعلام کردند، بالاخره صبح امروز نماد معاملاتی دیگنیتی پرستیژ که قرار بود امروز در بورس کالای ایران عرضه شود، از تابلوی این بورس حذف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بورس انرژی ایران شنبه (۲۸ مرداد) میزبان عرضه بیش از ۷۰ هزار تن فرآورده هیدروکربوری است.
سهام شرکت مولد نیروگاهی تجارت فارس به روش ترکیبی در نماد معاملاتی بمولد فردا چهارشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲ عرضه اولیه خواهد شد. این عرضه اولیه را بخریم؟
مجموع ارز عرضه شده به صورت حواله طی روز دوشنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۲ به معادل ۱۶۴ میلیون دلار رسید.
چند سالی است که تولید و عرضه پوشاک داخلی منقش به برندهای خارجی در صنعت پوشاک ایران رونق گرفته و وزارت صمت نیز طی سالهای گذشته صرفا وعده برخورد و نظارت در این حوزه را داده است.
عرضه اولیه سهام شرکت توسعه فن افزار توسن با نماد فن افزار قرار بود روز چهارشنبه انجام شود که بدلیل تعطیلی بازار سرمایه این عرضه لغو گردید و به روز دوشنبه ۱۶ مردادماه موکول گردید. این عرضه اولیه را بخریم؟
عرضه دیگنیتی پرستیژ که قرار بود امروز در بورس کالا انجام شود به تعویق افتاد.
براساس اطلاعیه جدید ۶۰۰ دستگاه دیگنیتی پرستیژ سفید رنگ از سوی بهمن موتور در تالار خودروی بورس کالا عرضه می‌شود. قیمت پایه این خودرو چقدر است؟
روز ۲۹ خردادماه عرضه ۶۰۰ دستگاه دیگنیتی پرستیژ در بورس کالای ایران رقم می‌خورد.
بهمن موتور خودروهای فیدلیتی، دیگنیتی پرستیژ و وانت کارا را به صورت نقدی در طرح «جوانی جمعیت» و «جایگزینی خودروهای فرسوده» به فروش می‌رساند.
امروز در بازار صنعتی بورس کالا دیگنیتی با رنگ ها مختلف عرضه می شود.
طی چند روز گذشته دلالان از طرق مختلف با عرضه خودرو در بورس ساز مخالف زده اند و حتی طبق شنیده ها در مورد عرضه خودروی دیگنیتی پرستیژ با افزایش غیرواقعی تقاضا، قیمت را به صورت کاذب بالا بردند.
در هفته های پیش رو باز هم دو خودرو پرطرفدار در بورس عرضه می شود.
در هفته های پیش رو باز هم دو خودرو پرطرفدار در بورس عرضه می شود.
بورس کالای ایران از عرضه ۸۴۶ دستگاه خودرو سبک و سنگین در دو هفته آینده خبر داد.
در آخرین عرضه فیدلیتی و دیگنیتی در بورس کالا، تنها در 4 ساعت جلوی یک رانت 226 میلیارد تومانی گرفته شد.
سومین مرحله از عرضه دیگنیتی پرایم در بورس کالا انجام و این خودرو نیز با استقبال متقاضیان مواجه شد.
سومین مرحله از عرضه دیگنیتی پرایم در بورس کالا انجام شد و این خودرو نیز با استقبال متقاضیان مواجه گردید.
امروز مطالبی همچون با بهترین‌های بورس امروز آشنا شوید!، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا ۱۷ آبان ماه | این رکورد در بورس ۱۴۰۱ شکسته شد، بازار سکه تحت تاثیر دلار ۳۶ هزار تومانی، قیمت دلار آزاد در کانال ۳۶ هزار تومان قد کشید/ از بازار توافقی چه خبر؟، مجمع پالایشی یکم و دارایکم ۱۴۰۱ کی برگزار می‌شود؟، جزییات عرضه فیدلیتی و دیگنیتی در بورس کالا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بورس کالای ایران یکشنبه ۲۲ آبان و دوشنبه ۲۳ آبان ماه بار دیگر میزبان عرضه ۵۸۴ دستگاه فیدلیتی و دیگنیتی به عنوان دو محصول پُرطرفدار گروه بهمن خواهد بود.
بورس کالا در نامه ای شرایط خرید خودرو دیگنیتی مربوط به عرضه روز چهارشنبه ۳۰ شهریور و وانت کارا مربوط به عرضه روز شنبه ۲ مهر را ابلاغ کرد.
دیگنیتی پرایم روز چهارشنبه 30 شهریور برای دومین بار با قیمت پایه 8 میلیارد و 215 میلیون ریال به تالار بورس می رود.
پس از چند مدت کشمکش و باطل شدن عرضه خودرو در بورس و دخالت نابجا دولت در عرضه خودروهای گروه بهمن که به قیمت منصفانه‌ای در بازار عرضه میشد، امروز چهارشنبه 26 مرداد تعداد 600 دستگاه فیدلیتی و دیگنیتی در بازار بورس کالا معامله شد.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: امروز ارزش‌گذاری نهایی باشگاه پرسپولیس در جلسه‌ای ارائه شد.
کلاهبرداری ۵۰۰ میلیونی با اجاره خانه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ