معاون فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی گفت: هفتمین حراج سراسری کالاهای تملیکی روز دوشنبه ۲۳ آبان ماه در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در هفتمین جلسه کمیسیون دائمی هیئت‌امنای پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات به‌عنوان مقدمه برگزاری هیأت امنای آن پارک برگزار شد.
حمید بی‌غم مربی مشهور فوتسال ایران و سابق مس‌سونگون و گیتی‌پسند هدایت تیم کراپ را برعهده گرفت.
مریح دمیرال از آتالانتا جدا می‌شود و به لیگ برتر فوتبال عربستان سعودی نقل مکان می‌کند.
هفتمین رشد هفتگی قیمت نفت رقم خورد
کانگژو لاینز با گل یورگن لوکادیا سه امتیاز ارزشمند را در سوپرلیگ چین به دست آورد.
هفتمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان در حوزه علوم پایه و با رویکرد هوض مصنوعی در آذرماه برگزار می شود.
کارلوس کی‌روش پس از حذف از کونکاکاف قصد دارد در یک بازی تدارکاتی تیمش را به مصاف روسیه بفرستد.
۱۲ درصد سهام شرکت تولیدی مخازن گاز طبیعی آسیا ناما در نماد «ناما» به عنوان هشتمین عرضه امسال، به روش حراج در فرابورس عرضه می‌شود. جزییات و میزان نقدینگی این عرضه اولیه را در این مطلب بخوانید.
فصل گذشته سویا برای هفتمین بار قهرمان لیگ اروپا شد، اما در لیگ اسپانیا دوازدهم شد. این تیم فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد اما با بدهی ۹۰ میلیون یورویی کل ستاره‌هایش را حراج کرده تا دیگر بدهکار نباشد
کاپیتان اول تیم ملی در نیمه دوم دیدار برابر قرقیزستان به زمین وارد شد و صد و بیست و هشتمین بازی خود را با پیراهن ایران ثبت کرد.
مدیر اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری از افتتاح هفتمین مدرسه حج برای دو استان بوشهر و فارس خبر داد.
ایوان تونی با ثبت بیستمین گل این فصل خود در فوتبال انگلیس وارد باشگاه بیست تایی های اروپا شد.
ضربه پنالتی محمد صلاح، ستاره لیورپول، در رویارویی با آرسنال از دست رفت تا شاید یک بازیکن دیگر به عنوان پنالتی‌زن اول این تیم معرفی شود.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران که قهرمانی اش از مسابقات قهرمانی آسیا را قطعی کرده است، توسط ملی پوش وزن ۸۲ کیلوگرم به یک مدال برنز دست پیدا کرد تا در مجموع به هفت مدال رنگارنگ برسد.
هفت سال از درگذشت یوهان کرایوف، نابغه هلندی دنیای فوتبال و اسطوره آژاکس و بارسلونا می گذرد.
تصویر نرگس خمینی، فرزند سید حسن خمینی، نوه امام در مراسم بزرگداشت چهاردهمین سالگرد رحلت همسر امام خمینی(ره) و بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حاج سید احمد خمینی را می‌بینید. / همشهری آنلاین
تصویر نرگس خمینی، فرزند سید حسن خمینی، نوه امام در مراسم بزرگداشت چهاردهمین سالگرد رحلت همسر امام خمینی (ره) و بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حاج سید احمد خمینی را می‌بینید.
هفتمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور آغاز شد.
هفتمین دوره طرح شهید احمدی روشن با ۴۷۶ طرح مسئله محور از امروز آغاز به کار کرد.
هفتمین روز از حراج سکه بورسی درحالی آغاز شده که با درخواست بانک مرکزی دامنه نوسان معاملات ۳۰ درصد شده و متقاضیان خرید ربع سکه بورسی از ساعت ۹ صبح امروز تا ۱۳ برای ثبت سفارش فرصت دارند.
هفتمین قسمت از ویژه‌برنامه تلویزیونی «ملک سلیمان» ساعت ۲۰ امشب با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.
رونمایی از نخستین صندوق مسکنی بورس، رونمایی از چک الکترونیک، انتقاد از شیوه محاسبه خانه های خالی و برگزاری هفتمین حراج حضوری سازمان تملیکی از مهمترین اخبار حوزه اقتصاد کلان در این هفته بود.
در هفتمین حراج حضوری سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ۱۵۷ میلیارد ریال کالا به فروش رسید.
هشتمین سالگرد سردار شهید حاج حسین همدانی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ