هفت سال از درگذشت یوهان کرایوف، نابغه هلندی دنیای فوتبال و اسطوره آژاکس و بارسلونا می گذرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در هفتمین جلسه کمیسیون دائمی هیئت‌امنای پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات به‌عنوان مقدمه برگزاری هیأت امنای آن پارک برگزار شد.
حمید بی‌غم مربی مشهور فوتسال ایران و سابق مس‌سونگون و گیتی‌پسند هدایت تیم کراپ را برعهده گرفت.
هشتاد و هشتمین سالگرد واقعه گوهرشاد دلیل اصلی برای اجتماع خانواده‌های شهدا و بانوان بود، این روز در تقویم ملی به نام روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت هفتمین سالگرد شهادت مصطفی بدر الدین از فرماندهان حزب الله به شدت از سکوت جامعه جهانی در قبال جنایات تل آویو علیه غزه انتقاد کرد.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت هفتمین سالگرد شهادت مصطفی بدر الدین از فرماندهان حزب الله، به تمجید از این شهید پرداخت.
دبیر کل حزب الله در سخنانی به مناسبت هفتمین سالگرد شهادت مصطفی بدر الدین از فرماندهان حزب الله، به تمجید از این شهید پرداخت.
جمعی از ارامنه تهران به مناسبت فرا رسیدن ۲۴ آوریل سالروز کشتار ارمنیان توسط ترکان عثمانی در سال ۱۹۱۵ با تجمع در داخل کلیسای "سرکیس مقدس" تهران مراسم یادبودی برای کشته شدگان این روز برگزار کردند.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن در هشتمین سالگرد تجاوز ائتلاف عربی به این کشور با اشاره به قدرت پدافندی نیروی هوایی یمن بار دیگر از رهگیری و سرنگونی موفق یک پهپاد نظامی متجاوزین خبر داد.
تصویر نرگس خمینی، فرزند سید حسن خمینی، نوه امام در مراسم بزرگداشت چهاردهمین سالگرد رحلت همسر امام خمینی(ره) و بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حاج سید احمد خمینی را می‌بینید. / همشهری آنلاین
تصویر نرگس خمینی، فرزند سید حسن خمینی، نوه امام در مراسم بزرگداشت چهاردهمین سالگرد رحلت همسر امام خمینی (ره) و بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حاج سید احمد خمینی را می‌بینید.
دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین در بیانیه ای به مناسبت هشتمین سالگرد حبس خود در زندان آل خلیفه تاکید کرد که نبود گفتگوی جدیدی و اصلاحات واقعی را از ریشه های بحران در این کشور است.
رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن شصت و هشتمین سالگرد انقلاب بزرگ رهایی‌بخش الجزایر را به رئیس جمهور و ملت دوست و برادر این کشور تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن شصت و هشتمین سالگرد انقلاب بزرگ رهایی‌بخش الجزایر را به رئیس جمهور و ملت دوست و برادر این کشور تبریک گفت.
وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیامی به همتای الجزایری خود، فرا رسیدن شصت و هشتمین سالگرد آغاز انقلاب رهایی بخش جمهوری دموکراتیک مردمی الجزایر را به وی، دولت و ملت بزرگ الجزایر تبریک گفت.
هشتمین سالگرد سردار شهید حاج حسین همدانی
ساکنان غیرنظامی و نظامی پیونگ یانگ هفتاد و هفتمین سالگرد تاسیس حزب کارگران کره شمالی را با گذاشتن دسته گل در مقابل مجسمه‌های کیم ایل سونگ و کیم جونگ ایل در مجتمع مانسو هیل پایتخت جشن گرفتند. در همان روز، رسانه‌های دولتی گفتند آزمایش‌های موشکی اخیر این کشور نوعی شبیه‌سازی و تمرین برای حملات هسته‌‌ای تاکتیکی بوده است. کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی به صورت مستقیم بر پرتاب موشک‌های بالستیک اخیر کشورش و آنچه تمرین‌های حملات هسته‌ای تاکتیکی خوانده شده، نظارت داشته است.
هفتمین سالروز درگذشت هادی نوروزی قرار است فردا در کپورچال مازندران برگزار شود.
نیرو‌های مسلح یمن روز چهارشنبه در رژه عظیم نظامی در میدان سبعین صنعا به مناسبت هشتمین سالگرد انقلاب ۲۱ سپتامبر از موشک‌ها و سامانه‌های جدید موشکی، دریایی و هوایی رونمایی کردند.
احزاب و تشکل های ملی یمن در هشتمین سالگرد انقلاب ۲۱ سپتامبر علیه دولت مزدور ائتلاف متجاوز سعودی، بر ادامه راه این انقلاب تا تحقق همه اهداف آن تأکید کردند.
احزاب و تشکل های ملی یمن در هشتمین سالگرد انقلاب ۲۱ سپتامبر علیه دولت مزدور ائتلاف متجاوز سعودی، بر ادامه راه این انقلاب تا تحقق همه اهداف آن تأکید کردند.
مراسم صد و نود و هفتمین سالگرد استقلال بولیوی شامگاه چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور رومینا گوادالوپه پرز راموس سفیر بولیوی در تهران و برخی از سفیران و رایزانان کشورها در تهران برگزار شد.
مراسم صد و نود و هفتمین سالگرد استقلال بولیوی
«فردا» مشتری واقعی می‌خواهد
همزمان با هفتمین سالگرد امضای برجام توسط ایران و گروه موسوم به ۱+۵ سوالات و ابهامات مهمی در خصوص این توافق‌نامه با استناد به بیانات رهبر انقلاب پاسخ داده شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ