هفتمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان در حوزه علوم پایه و با رویکرد هوض مصنوعی در آذرماه برگزار می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرحله اول از بیست و هفتمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاههای کشور در بخش آقایان با پیشتازی تیم ذوب‌آهن اصفهان به پایان رسید.
مرحله اول از بیست و هفتمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاههای کشور در بخش آقایان با پیشتازی تیم ذوب‌آهن اصفهان به پایان رسید.
دبیر هفتمین دوره آزمون استخدامی کشور گفت: آزمون امسال با حدود ۲۱ هزار موقعیت شغلی در ۲۸ شهریور برگزار خواهد شد.
دبیر هفتمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی از آغاز ثبت‌نام هفتمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی، ویژه سازمان‌ها و شرکت‌های صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان کشور از امروز شنبه، ۱۰ تیر خبر داد.
انتخابات هفتمین دوره ریاست جمهوری ایران در ۲ خرداد ۱۳۷۶ برگزار شد. این انتخابات که به پیروزی سید محمد خاتمی انجامید آغازگر دورانی است که به اصلاحات معروف شده است. دوم خرداد ۱۳۷۶ هفتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران برگزار شد؛ و ۲۹ میلیون و ۷۶ هزار و ۷۰ تن واجد شرایط در آن شرکت کردند.
بسته ارزش"کارنو" بانک تجارت لوح زرین نوآوری برتر ایرانی را در هفتمین دوره جشنواره ملی نوآوری ایرانی کحه به همت دفتر توسعه فناوری‌ها و نوآوری‌های دانشگاه صنعتی شریف (تکنو شریف) برگزار شد.
بسته ارزش"کارنو" بانک تجارت لوح زرین نوآوری برتر ایرانی را در هفتمین دوره جشنواره ملی نوآوری ایرانی که به همت دفتر توسعه فناوری‌ها و نوآوری‌های دانشگاه صنعتی شریف (تکنو شریف) برگزار شد در سال 1401 به خود اختصاص داد.
هفتمین کنگره پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا و سومین دوره مراسم تقدیر از بهترین های پزشکی فوتبال آسیا از تاریخ ۱۱ تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری در دوحه حال برگزاری است.
برنامه هفتمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان مشخص شد.
معاون صنایع دستی کشور از برگزاری هفتمین دوره جشنواره صنایع دستی فجر خبر داد و گفت: برای اولین بار این جشنواره به صورت بین المللی برگزار می شود.
هفتمین دوره طرح شهید احمدی روشن با ۴۷۶ طرح مسئله محور از امروز آغاز به کار کرد.
بهزاد عبدی آهنگساز، رهبر ارکستر و دبیر هنری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر روز یکشنبه نهم بهمن ماه، ضمن بازنشر ویدئویی از بریده سخنرانی‌های قدیمی علی‌اکبر رائفی‌پور که در آن نسبت‌های نامناسبی به اهالی موسیقی داده شده است، هشدار داد در صورت عذرخواهی نکردن این فرد از جامعه موسیقی کشور، از دبیری این دوره از رویداد موسیقی فجر کناره‌گیری خواهد کرد.
هفتمین جلسه بررسی وضعیت پروژه های پیشران اقتصاد ملی صبح امروز پنجشنبه به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و گزارش پیشرفت دوره ۱۱ ماهه اجرایی گروه پیشرانان پیشرفت ایران ارایه و بررسی شد.
میزبانی هفتمین دوره رقابت های جام جهانی، باری دیگر به یک کشور آمریکایی رسید و شیلی به عنوان میزبان این رقابت ها انتخاب شد.
رشت- دبیر ستاد اجرایی بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا با اشاره به مشارکت بیش از ۲۳ هزار نفر در این دوره از مسابقات گفت: ۶۰ نفر از نخبگان قرآنی به دوره پایانی راه می‌یابند.
رشت- دبیر ستاد اجرایی بیست و هفتمین مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا با اشاره به مشارکت بیش از ۲۳ هزار نفر در این دوره از مسابقات گفت: ۶۰ نفر از نخبگان قرآنی به دوره پایانی راه می‌یابند.
دبیر هفتمین دوره جشنواره ابن سینا از امتیازات درنظر گرفته شده برای دانش آموزان برگزیده خبر داد.
هفتمین دوره تالار گفت‌وگوی یک روزه مربیان برتر آسیا به میزبانی کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور و به صورت ویدئویی برگزار خواهد شد. در همین ارتباط از یحیی گل‌محمدی نیز برای شرکت در این دوره که از راه دور خواهد بود، دعوت به عمل آمده است.
هفتمین دوره انتخابات کانون سردفتران و دفتریاران برگزار شد و نفرات برتر در دو گروه سردفتران و دفتریاران برای راهیابی به هیئت مدیره این کانون انتخاب شدند.
هفتمین دوره اعطای جایزه حقوق بشر اسلامی
هفتمین روز از سی‌ونهمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر با نمایش دو فیلم بلند سینمایی پیش رفت و فیلم‌های «خط فرضی» و «گیج‌گاه» به نمایش در آمد و از میان این آثار گیجگاه با مضمون کمدی به واسطه سوابق کارگردانش توجه بیشتری را به خود جلب کرده است.
در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم کوتاه ۴۵۳۲ فیلم از ۱۲۸ کشور جهان حضور دارند. این فیلم‌ها به ترتیب بیشتر از هند، اسپانیا، برزیل و آمریکا و... هستند. فیلم منتخب جایزه بزرگ نیز باید یکم تا پانزدهم اکتبر هر سال به اسکار اعلام شود.
احمد بهرامی علاوه بر کارگردانی چند فیلم کوتاه، مجموعه مستند تلویزیونی و دو تله‌فیلم با اولین فیلم بلند سینمایی‌اش یعنی «پناه» کاندیدای دریافت جایزه ویژه جشنواره مدیترانه‌ای کن شد و فیلم دوم او «دشت خاموش» که این روزها روی پرده سینماهای هنروتجربه است، توانست عنوان بهترین فیلم را در بخش افق‌های هفتاد و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز از آن خود کند.
هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ایرانی در زوریخ با اعلام بهترین‌های این دوره از سوی هیات داوران به پایان رسید و منشور طلایی افتخاری خود را به آیدا پناهنده که مهمان این دوره از جشنواره نیز بود، اهدا کرد. این منشور به دلیل توجه ویژه پناهنده به مساله حقوق اجتماعی زنان در فیلم‌هایش به او اهدا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ