رئیس‌جمهور کره جنوبی در دیدار با سران آمریکا و ژاپن مدعی شد رفتارهای کره شمالی بسیار تهاجمی شده و خواستار تقویت بیشتر همکاری‌های بین سه کشور شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه کره جنوبی از آخرین اقدامات آمریکا استقبال کرد و گفت که اعمال تحریم‌های بیشتر علیه کره شمالی با هدف محدود کردن توسعه غیرقانونی تسلیحات و تجارت تسلیحات را بررسی خواهد کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران معتقد است ‌که مسابقه مرحله نیمه‌نهایی با سخت‌ترین حریف بود.
خاندوزی درباره اقدامات انجام شده برای آزادسازی پول های بلوکه شده ایران در کره جنوبی، گفت: مذاکرات بسیار خوب و سازنده ای صورت گرفته و به محض پایان مذاکرات از طریق رییس کل بانک مرکزی اطلاع رسانی می شود.
اتلتیکو مادرید تور تابستانی خود را با سفر به کره جنوبی آغاز کرد و با استقبال گسترده هواداران کره‌ای‌اش امروز وارد شهر سئول شد.
آمریکا، کره جنوبی و ژاپن در بیانیه‌ای مشترک آزمایش موشکی اخیر کره شمالی را محکوم کردند و مدعی شدند که پیونگ‌یانگ «این اقدامات غیرقانونی» را متوقف کند و به میز مذاکره برگردد.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس در دیدار با رئیس کمیسیون وحدت و امور خارجی پارلمان کره جنوبی، گفت: ملت ایران انتظار دارد دولت کره جنوبی باید در جهت رفع مسدودسازی منابع مالی کشورمان گام بردارد.
وزیر دفاع کره‌جنوبی گفت در صورت ادامه آزمایش‌های تسلیحاتی از سوی کره‌شمالی، شورای امنیت باید این اقدام را محکوم کند.
پس از اعلام خبر پرتاب ماهواره از سوی کره شمالی، آژیرهای خطر در کره جنوبی و ژاپن به صدا درآمد؛ مقامات از ساکنان خواستند در منازل خود بمانند به زیرزمین بروند یا فوراً در پناهگاه‌ها مستقر شوند.
کره جنوبی با ابزار ناسا از مدارگرد شناسایی ماه عکس گرفت.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه بر ضرورت توقف اقدامات تحریک‌آمیز و بی‌ثبات‌کننده از سوی آمریکا و متحدانش تاکید کرد.
والدین در کره جنوبی معتقدند که اگر چیز‌های غیرضروری نخرند و از حمایت دولت استفاده کنند، بزرگ کردن نوزاد و فرزندآوری در این کشور مقرون به صرفه است.
به گزارش خبرگزاری مهر، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی بر تقویت بازدارندگی جنگی کشورش در مقابل اقدامات تجاوزکارانه آمریکا و کره جنوبی به شیوه‌ای «تهاجمی تر و عملی‌تر» تاکید کرده است.
در هفته‌ها و ماه‌های اخیر به علت رزمایش‌های مشترک و مداوم آمریکا و کره جنوبی در نزدیکی مرزهای کره شمالی، و اقدامات واکنشی و آزمایش‌های موشکی کره شمالی، وضعیت و تنش‌ها در شبه‌جزیره کره تشدید شده است.
وزیر دفاع آمریکا به کره جنوبی قول داد تا در صورت نیاز برای مهار آنچه وی «اقدامات بی‌ثبات‌کننده کره شمالی» خوانده، تمام توانمندی‌های نظامی متعارف و هسته‌ای واشنگتن را در اختیار سئول قرار دهد.
کره جنوبی، آمریکا و ژاپن آزمایش موشکی اخیر کره شمالی را تحریک آمیز عنوان کردند.
کره جنوبی روز جمعه اقداماتی را برای محدود کردن مسافران  چینی از جمله محدودیت‌های ویزا، الزامات آزمایش و محدود کردن پروازها  انجام داد.
رئیس جمهور کره جنوبی می گوید این کشور باید رویکرد تلافی جویانه را در قبال اقدامات کره شمالی در پیش بگیرد.
ستاد کل نیروهای مسلح کره شمالی با انتقاد شدید از رزمایش‌های آمریکا و کره جنوبی در نزدیکی این کشور تأکید کرد در صورت ادامه این نوع اقدامات تحریک‌آمیز، پاسخ ارتش کره جدی و بی‌رحمانه خواهد بود.
کره شمالی نسبت به واکنش قاطع و کوبنده به اقدامات تحریک آمیز ایالات متحده آمریکا و کره جنوبی هشدار داد.
ستاد نیروهای مسلح کره جنوبی اعلام کرد که اقداماتی را پس از رصد ۱۸۰ جنگنده کره جنوبی به عمل آورده است.
ارتش کره جنوبی فوراً اقدامات تحریک‌آمیز را متوقف کند
آمریکا و کره جنوبی با بهانه قرار دادن برنامه های کره شمالی، اقدامات نظامی خود را در منطقه افزایش می دهند.
وزیر دارایی کره جنوبی روز دوشنبه گفت مقامات این کشور دنبال اقدامات پیشگیرانه برای ایجاد ثبات در بازارهای مالی داخلی این کشور هستند.
خواهر بانفوذ کیم جونگ اون گفت: اگر دشمن در اقدامات خطرناکی مانند تحریک هجوم ویروس به جمهوری ما پافشاری کند، ما نه تنها با ریشه‌کن کردن ویروس بلکه با نابودی مقامات کره جنوبی به آن پاسخ خواهیم داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ