یک منبع آگاه جزئیاتی از حضور وزیر امور خارجه کشورمان در وزارت اطلاعات راتشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتخابات هیأت فوتبال استان تهران با نظارت مستقیم مسئولان حراست وزارت ورزش برگزار خواهد شد.
پولادگر در واکنش به ماجرای استعفای وزیر ورزش به دلیل بیماری، گفت: این‌ها خبر است دیگر. ولی وقتی خود وزیر اینجاست نیازی به حرف زدن من نیست. حضور او پس به چه معنا است؟
قبل از آن اطلاع داده بودند که به صلاح نیست و ماشینی که فرستاده بودند و قرار بود تا ایشان را از منزل به سمت مجلس عقد دختر آقای شمخانی ببرد نیز نروند.
گفتگوی زنده رئیس قوه قضائیه با مردم به مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه آغاز شد.
این اتفاق در شرایطی اردوی تیم ملی والیبال را تحت تأثیر قرار داده که پیش‌تر شایعه معرفی ۶۰ نفر به سفارت آمریکا در آنکارا برای گرفتن ویزا، تیم ملی والیبال و فدراسیون را به حاشیه برد. اگرچه فدراسیون در آن برهه اعلام کرد قرار نیست همه این افراد به آمریکا سفر کنند و بسته به شرایط تعدادی که مورد نیاز است به آمریکا خواهند رفت، ولی این مورد حاشیه‌های مربوط به خودش را برای تیم ملی به وجود آورد
سرمربی سابق پرسپولیس گزینه جدید تیم ملی امید معرفی شده است.
قسمتی از مستند در لباس سربازی درباره ماجرای حضور آیت‌الله خامنه‌ای در خانه شهید شیرودی را تماشا میکنید.
«علی ربیعی»، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت‌های یازدهم و دوازدهم در برنامه حضور درباره اینکه چرا امروز تفکرات مختلف نمی‌توانند مانند دوران بعداز پیروزی انقلاب حرف‌های خود را بیان کنند، اظهار داشت: می‌خواهم بگویم دچار انحراف شدیم. قرار بود که به گفته شهید مطهری فلسفه مارکس را یک مارکسیست در دانشگاه درس دهد. قرار بود که هر کسی اسلحه برداشت و آدم کشت و خون کسی را ریختن، این خط قرمز باشد. خب شاید این سؤال را هر کسی از من بپرسد، بگویم من به سهم خودم شرمنده تو هستم.
جهانگیری گفت: در جلسه آخر که می‌خواست راجع به قیمت بنزین تصمیم گیری شود در حضور آقای روحانی من باز این را مطرح کردم که آقای روحانی برخورد خیلی بدی در جلسه کردند. یعنی شاید تنها برخورد تلخ بین من و آقای روحانی همان جلسه بود که در حضور سران و جمعی از سه قوه بود.
ماجرای حضور شیخ حسین انصاریان در خانه‌های فساد شهرنو نکاتی خواندنی دارد که در کتاب «خاطرات شیخ حسین انصاریان» به آن اشاره شده است.
پرسش‌هایی که انتظار می‌رود در زمان معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس، به بخشی مهم از موضوع نشست ویژه مجلس برای بررسی صلاحیت جانشین نوری بدل گردد و چه بسا بتواند ابعاد ناگفته‌ای از ماجرای واریز نشدن مطالبات معلمان در اسفند ۱۴۰۱ را برملا سازد؛ ماجرایی که تنها بخشی از دوران پرماجرای حضور نوری در راس هرم مدیریتی این وزارت خانه است.
سوالاتی که انتظار می‌رود در زمان معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس، به بخشی مهم از موضوع نشست ویژه مجلس برای بررسی صلاحیت جانشین نوری بدل گردد و چه بسا بتواند ابعاد ناگفته‌ای از ماجرای واریز نشدن مطالبات معلمان در اسفند ۱۴۰۱ را برملا سازد. ماجرایی که تنها قسمتی از دوران پرماجرای حضور نوری در راس هرم مدیریتی این وزارت خانه است.
شاید مدیران بانک مرکزی به ایشان گفته‌اند که نمی‌شود همین الان دو تا از دستگاه‌های چاپ پول را به برق زد و پول چاپ کرد. شاید گفته‌اند که نمی‌توانند در دفاتر و حساب‌های ملی این اعتبار را بگنجانند تا به حساب فرهنگیان واریز شود. هر چه که هست؛ شکل و نحوه کار است.
نبی نقش پررنگی در ماجرای پاداش‌های تیم ملی ایفا کرد و به عنوان مدیر در فدراسیون سهم چشمگیری از جوایز چند حضور اخیر تیم ملی در جام جهانی را به خود اختصاص داد. باید منتظر واکنش نمایندگان مجلس به این انتصاب سجادی ماند
نبی نقش پررنگی در ماجرای پاداش‌های تیم ملی ایفا کرد و به عنوان مدیر در فدراسیون سهم چشمگیری از جوایز چند حضور اخیر تیم ملی در جام جهانی را به خود اختصاص داد. باید منتظر واکنش نمایندگان مجلس به این انتصاب سجادی ماند
نبی نقش پررنگی در ماجرای پاداش‌های تیم ملی ایفا کرد و به عنوان مدیر در فدراسیون سهم چشمگیری از جوایز چند حضور اخیر تیم ملی در جام جهانی را به خود اختصاص داد. باید منتظر واکنش نمایندگان مجلس به این انتصاب سجادی ماند
نبی همچنین نقش پررنگی در ماجرای پاداش‌های تیم ملی ایفا کرد و سهم چشمگیری از جوایز چند حضور اخیر تیم ملی در جام جهانی را به خود اختصاص داد.
یک نفر روحانی در لیست ارسالی این بلیت به طرف قطری حضور دارد و آن هم مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان است. تقریبا ۹۰ درصد این بلیت‌ها بین مستندسازها، خبرنگار‌ها و ورزشکاران غیرفوتبالی توزیع شده است.
بعد از ماجرای جنجالی انتشار عکس‌های خصوصی رستم قاسمی وزیر راه، مسکن و شهرسازی حضور امروز او در نشست ابراهیم رئیسی با نخست وزیر ارمنستان خبرساز شده است.
بعد از ماجرای جنجالی انتشار عکس‌های خصوصی رستم قاسمی وزیر راه، مسکن و شهرسازی حضور امروز او در نشست ابراهیم رئیسی با نخست وزیر ارمنستان خبرساز شده است. حضوری که برای منتقدان وزیر پیام متفاوتی خواهد داشت.
برکناری ناگهانی مصطفی آجورلو از مدیریت باشگاه استقلال و جایگزینی علی فتح‌الله‌زاده حواشی زیادی را حول این باشگاه ایجاد کرده است.
وزیر ورزش و جوانان با تشریح عملکرد یکساله حضورش در این وزارتخانه به سوالاتی در مورد اتفاقات رخ داده پیرامون برخی فدراسیون ها و رشته های ورزشی توضیح داد.
نستا توسط یک رابط به پرسپولیس معرفی و مذاکراتی هم صورت گرفت. پس از اینکه این اسطوره ایتالیایی تحقیقاتش را در مورد پرسپولیس انجام داد این پیشنهاد را قبول کرد اما...
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با بیان اینکه حضور محمدرضا ساکت جو هیات رئیسه این فدراسیون را به هم می‌ریزد، گفت: خدا کند سناریو عزیزی خادم برای مهدی تاج تکرار نشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ