قهرمان اسبق تیم ملی بوکس گفت: تیم ملی بوکس از لحاظ امکانات مالی و دیدارهای تدارکاتی که پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا داشت،‌تمام شرایط برای کسب یک نتیجه محیا بود اما تیم ملی در اردن ناکام ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر مهدی کشاورزی با پیروزی مقابل حریفانی از آلمان و مصر به نیمه نهایی مسابقات کانتندر تونس صعود کرد.
برنز کاروان ایران در ووشوی یونیورسیاد
این خانه متحرک در واقع خودروی قدیمی «شورلت بلیزر شاین» (Chevrolet Blazer Cheyenne) مدل ۱۹۷۶ است که روی پلتفرم کی ۵ بلیزر به جای یک پیکاپ استاندارد ساخته شده است. این یک نمونه کمیاب از حدود ۱۸۰۰ کمپر موسوم به «کمپر شاله» (کمپر خانه ویلایی) است که در یک دوره تولید دو ساله ساخته شده است. این بلیزر استثنایی تنها با ۹۱.۷۱۳ کیلومتر کارکرد، اخیرا با رنگ برنزی و برنزی دو رنگ تکمیل شد.
تکواندوکار سبک وزن تیم ملی بانوان ایران در گرندپری رم به نشان برنز دست یافت.
آخرین نماینده تکواندو ایران در مسابقات قهرمانی جهان با صعود به نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.
در ادامه مسابقات بزرگ روئینگ مسکو نازنین ملایی و کیمیا زارعی صاحب مدال برنز دونفره سبک‌وزن شدند.
برنز جوادی و حذف کیانوش و رکوردشکنی دو چینی
برنز ارزنده آسیا بر گردن دختر وزنه‌بردار ایران
دارنده سه مدال برنز بوکس آسیا گفت: مدال جهانی می‌تواند مسیر زندگی‌ام را تغییر دهد و در سومین حضور در این مسابقات تنها به مدال طلا فکر می‌کنم.
مجتبی گلیج با وجود کسب مدال برنز و پیروزی با امتیاز عالی در دیدار رده بندی، از عملکرد خود در مسابقات آسیایی رضایت نداشت.
تیم ملی هندبال ساحلی ایران با برد مقابل ویتنام به مقام سوم آسیا رسید.
میرحسین موسوی به دلیل بروز برخی علائم از جمله بی‌حالی و تب، بعد از ظهر امروز به یکی از مراکز درمانی منتقل شده و تشخیص اولیه ما نیز ابتلای وی به ویروس فصلی آنفولانزا است.
یونیسف اعلام کرد که ماه ها پس از پایان سیل های موسومی در پاکستان، حداقل چهار میلیون کودک پاکستانی در معرض خطرات برجای مانده از سیل هستند.
سرپرست فدراسیون بوکس، صبح امروز از شاهین موسوی دارنده مدال برنز آسیا 2022 با اعطای هدیه نقدی تقدیر به عمل آورد.
مدیر یکی از مراکز درمانی تهران خبر داد میرحسین موسوی به دلیل مشکل مزمن گوش میانی خود در برخی اوقات دچار سرگیجه و عدم تعادل می‌شود که شب گذشته نیز با بروز مجدد این حالات برای معاینه به این مرکز درمانی مراجعه کرده است.
ایرنا نوشت: مدیر یکی از مراکز درمانی تهران در این باره اظهار داشت: میرحسین موسوی به دلیل مشکل مزمن گوش میانی خود در برخی اوقات دچار سرگیجه و عدم تعادل می‌شود که شب گذشته نیز با بروز مجدد این حالات برای معاینه به این مرکز درمانی مراجعه کرده است.
دارنده مدال برنز مسابقات بوکس قهرمانی آسیا گفت: ثوری می‌خواهد با تیم ملی جوانان به اسپانیا برود، اما کاش می‌توانست در اردن کنار تیم باشد.
بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم ایران، با کسب مدال برنز به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ اردن پایان داد.
برنز ارزنده تیم زنان ایران در تیراندازی جهان
برنز جهان برای امامی؛ کمترین حق یونس در بلگراد
هندبالیست‌های ایران در این دیدار با نتیجه ۳۰ بر ۲۱ مقابل عربستان پیروز شدند و مدال برنز این مسابقات را کسب کردند.
برای جونگ کی یونگ، مهندس نرم افزار اهل کره جنوبی، تصمیم مایکروسافت برای بازنشسته کردن مرورگر وب اینترنت اکسپلورر، به منزله پایان بیش از ۲۵ ساله رابطه عشق و نفرت با این فناوری بود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۹۸۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۷۰ تن از ایشان وخیم است.
برنز تاریخی هندبال ایران در جهان با شکست فرانسه!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ