اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نهمین مدال تکواندو در مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان توسط میرهاشم حسینی قطعی شد.  علیرضا نادعلیان اما از دور مسابقات کنار رفت.
اکنون که در دهه محرم به سر می‌بریم و یاد بزرگ آزادمرد جهان حسین بن علی بر هر کوی و برزن است، خوب است که به این پرسش اساسی توجه کنیم که چرا مردم کوفه از امام حسین برای قیام علیه حکومت یزید دعوت کردند.
حسن خمینی گفت: امام جان جمهوری اسلامی است که این جمهوری اسلامی اول «جمهوری» است تعبیری که خود حضرت امام داشتند این است که فرمودند «مردم ایران که جان من فدای یکایک آن‌ها باد». یعنی مالک این کشور مردم هستند و اگر هم کسی چیزی از خودش بروز می‌دهد متعلق به مردم است و نتیجه این روند باید به زندگی بهتر یکایک مردم روستایی و شهر و زن و مرد بیانجامد.
دارنده مدال برنز جهان در سال 2022 در مورد شکستش مقابل نفر دوم وزن 74 کیلوگرم آمریکا در فینال اولین مسابقه رنکینگ‌دار سال 2023 گفت که حریفش را دست‌کم گرفته است.
فراز شکیبا مدال نقره رقابت های تنیس روی میز هوپس جهان در فرانسه را بدست آورد.
دارنده مدال برنز کشتی جهان گفت که حضور در لیگ پادوبنی با وجود شکستی که برای او به همراه داشت، منجر شد متوجه شود فاصله‌اش با قهرمان المپیک چقدر است.
با شکست دو نماینده ایران در روز پایانی رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان، پرونده تیم اعزامی ایران در این دوره از مسابقات با سه مدال برنز بسته شد.
تکواندوکار ۱۷ ساله تیم ملی کشورمان در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جهان نتیجه را به قهرمان دوره قبل واگذار کرد و برنز گرفت.
نماینده وزن ۶۸- کیلدگرم تکواندوی ایران با شکست برابر قهرمان جهان و نایب قهرمان المپیک به مدال برنز جهان رسید.
اولین نماینده ایران در روز نخست رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان در مرحله نیمه نهایی نتیجه را به حریف کره ای واگذار کرد و به نشان برنز دست یافت.
اولین نماینده ایران در روز نخست رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان در مرحله نیمه نهایی نتیجه را به حریف کره ای واگذار کرد و به نشان برنز دست یافت.
برنز ارزنده تیم زنان ایران در تیراندازی جهان
یونس امامی دارنده ۲ مدال برنز جهان در کشتی آزاد برای حضور در بیست و دومین دوره لیگ برتر جام یادگار امام (ره) به تیم پتروپالایش تاکستان قزوین پیوست.
دارنده مدال برنز رقابت‌های جهانی کشتی آزاد در وزن ۷۴ کیلوگرم با وجود کسب این نتیجه همچنان از باخت در مرحله نیمه نهایی و از دست دادن فینال دلگیر و ناراحت است.
دارنده مدال برنز رقابت‌های جهانی کشتی آزاد در وزن ۷۴ کیلوگرم با وجود کسب این نتیجه همچنان از باخت در مرحله نیمه نهایی و از دست دادن فینال دلگیر و ناراحت است.
یونس امامی پس از کسب مدال برنز مسابقات جهانی قول مدال خوشرنگ‌تر در سال آینده را داد.
یونس امامی کشتی‌گیری که که در مسابقات قهرمانی جهان در بلگراد شایستگی صعود به فینال و کسب نشان طلا را داشت، با اشتباهات خودش دو بر دو به حریف آمریکایی باخت و به برنز رسید. او هنگام دریافت نشان برنز اشک ریخت و بسیار ناراحت بود
نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد ایران با برتری مقابل حریفی از هند به مدال برنز جهان رسید.
آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران با پیروزی در مصاف رده بندی رقابتهای قهرمانی جهان در صربستان به مدال برنز دست یافت.
کشتی فرنگی جهان: علیزاده به برنز هم نرسید
دارنده مدال برنز جهان از عزم خود برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال در رقابت‌های جهانی صربستان خبر داد و گفت: کشتی‌گیر آمریکایی و دیگر رقبایم را با کمک کادر فنی به دقت آنالیز کرده‌ایم.
حسین محمد آقایی کشتی‌گیر شایسته البرزی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران به مقام سوم مسابقات جهانی بلغارستان دست یافت.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۹۸۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۷۰ تن از ایشان وخیم است.
برنز تاریخی هندبال ایران در جهان با شکست فرانسه!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ