اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاروان ووشوی ایران در بخش ساندا به عنوان نایب قهرمانی و در مجموع به عنوان سومی مسابقات جوانان آسیا دست یافت.
کاروان ووشوى ايران در روز سوم مسابقات ووشوى قهرمانی آسیا به ۳ مدال رنگارنگ دست پیدا کرد.
کاروان ۸ نفره ووشو ایران به ۶ مدال رنگارنگ در یونیورسیاد دانشجویان جهان دست یافت.
کاروان ۸ نفره ووشو ایران به ۶ مدال رنگارنگ در یونیورسیاد دانشجویان جهان دست یافت.
کاروان ورزش ایران در سی و یکمین دوره رقابتهای یونیورسیاد جهانی با کسب چهار مدال طلا، نقره و برنز دیگر به رده پنجم جدول رده بندی توزیع مدال ها صعود کرد.
در ادامه بازی های تابستانی ناشنوایان در روسیه تیم های ملی تنیس روی میز مردان و زنان ایران به مدال برنز دست یافتند و تعداد مدال های ایران در پایان ششمین روز از این بازی ها به عدد ۱۲ رسید.
دومین روز از سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان با کسب یک مدال طلا و دو برنز دیگر برای نمایندگان ایران و ایستادن کاروان ایران در رده دهم رتبه بندی مدالی پایان یافت.
نخستین روز از رقابت های یونیورسیاد دانشجویان جهان در حالی پیگیری شد که کاروان ایران در پایان اینن روز صاحب چهار مدال برنز شده و در رده دوازدهم جدول رتبه بندی مدالی قرار گرفت.
در پایان چهارمین روز از بازیهای تابستانی ۲۰۲۳ ناشنوایان در روسیه ،۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز دیگر برای کاروان ناشنوایان کشورمان به دست آمد.
روز نخست از سی‌ویکمین دوره یونیورسیاد جهانی دانشجویان با کسب نخستین مدال کاروان ورزشی ایران و در رشته ووشو آغاز شد.
روز نخست از سی و یکمین دوره یونیورسیاد جهانی دانشجویان با کسب نخستین مدال کاروان ورزشی ایران و در رشته ووشو آغاز شد.
در ادامه رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان در پاریس هادی کائیدی در پرتاب وزنه کلاس F۳۴ به مدال برنز دست یافت تا تعداد مدال های کاروان ایران در قهرمانی جهان دو رقمی شود.
در پایان رقابت‌های جهانی المپیک ویژه افراد کم توان ذهنی که در برلین آلمان برگزار شد کاروان ایران موفق به کسب ۹ مدال طلا، نقره و برنز در این رقاب‌تها شد.
دوومیدانی کاران ایران در دومین روز مسابقات بین المللی ترکیه با کسب دو مدال دیگر جمع مدالهای خود را به عدد ۵ رسانده و با ۴ طلا و یک برنز به کار خود در این رویداد پایان دادند.
در مسابقات آسیایی ازبکستان، کاروان کاراته ایران در تمامی رده های سنی موفق به کسب ۷ مدال طلا، ۷ نقره، ۲۰ برنز و مجموع ۳۴ مدال شد.
کاروان ووشو کشورمان با کسب 13 مدال طلا، 5 نقره و 5 برنز مقتدرانه به مقام قهرمانی مسابقات ووشو قهرمانی جهان نوجوانان و جوانان رسید.
در روز سوم مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان کاروان کشورمان موفق به کسب 3 مدال طلا و یک برنز شد.
دومین مدال کاروان تیراندازی ایران در مسابقات جهانی مصر در تپانچه تیمی زنان به رنگ برنز ثبت شد.
کاروان ورزشی ایران که در بسیاری از رشته‌ها مثل والیبال، کشتی و برخی رشته‌های رزمی نفرات اصلی خود را به ترکیه نبرده بود، با کسب ۳۹ طلا، ۴۴ نقره و ۵۰ برنز و عنوان سومی بازی‌ها به کار خود پایان داد.
کاروان ورزشی ایران که در بسیاری از رشته‌ها مثل والیبال، کشتی و برخی رشته‌های رزمی نفرات اصلی خود را به ترکیه نبرده بود، با کسب ۳۹ طلا، ۴۴ نقره و ۵۰ برنز و عنوان سومی بازی‌ها به کار خود پایان داد.
تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی که در شهر قونیه ترکیه برگزار شده به  ۸ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۵ مدال برنز دست یافتند.
کاروان اعزامی ایران تا این لحظه با 23 طلا، 20 نقره و 18 برنز پس از ترکیه در جایگاه دوم جدول مدل‌ها قرار دارد.
کراس‌اوور ملی گروه صنعتی ایران‌خودرو با نام «ری‌را» با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت معرفی شد.
هنگامی که مال باخته با سارق روبرو شد، شاکی اظهار کرد سارق برادر همسرش می باشد و در واقع سارق از منزل خواهرش سرقت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ