رئیس کمیسیون توسعه صادرات غیرنفتی اتاق بازرگانی ایران ضمن اشاره به اینکه صادرات کالاهای باارزش افزایش یافته اما سرعت قابل قبولی ندارد، گفت: بعد از ۴ دهه هنوز به قدرت صادرات پی نبرده ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون نخست‌وزیر روسیه گفت که احتمالا در نشست آتی کشورهای عضو گروه بریکس درباره ایجاد یک سبد ارزی برای این گروه گفت‌وگو خواهد شد.
این روزها، کاهش ارزش پول ملی، بیش از هر زمان دیگری محسوس است. به همین دلیل، قدرت خرید مردم نیز کاهش چشمگیر دارد. وضعیت تورم تا حدی است که برخی، چاره‌ای جز حذف یا کاهش برخی نیاز‌های اساسی از سبد خرید خود ندارند. این موضوع را می‌توان در کاهش خرید گوشت، مرغ، لبنیات و امثالهم به وضوح مشاهده کرد.
اگرچه چیپس و پُفک امروز یکی از اسنک‌های بسیار محبوب میان مردم شناخته می‌شود، این دو ماده غذایی کم ارزش مضراتی هم برای سلامتی انسان دارند که حذف آن‌ها از سبد غذایی امری غیر معقول نخواهد بود.
صرامی گفت: سیاست چین به گونه‌ای است که تمام تخم‌مرغ‌های خود را در یک سبد نمی‌چیند. در همین زمینه پکن در حال افزایش همکاری‌های خود با کشورهای عربی نظیر عربستان، عراق و کویت است. قطعاً در این تقسیم‌‌بندی سهم کمتری برای مشارک با ایران در نظر دارد. زیرا تحریم‌ها باعث شده امنیت سرمایه‌گذاری در کشور از بین برود.
صرامی گفت: سیاست چین به گونه‌ای است که تمام تخم‌مرغ‌های خود را در یک سبد نمی‌چیند. در همین زمینه پکن در حال افزایش همکاری‌های خود با کشورهای عربی نظیر عربستان، عراق و کویت است. قطعاً در این تقسیم‌‌بندی سهم کمتری برای مشارک با ایران در نظر دارد. زیرا تحریم‌ها باعث شده امنیت سرمایه‌گذاری در کشور از بین برود.
ارزش سهام عدالت نیز همراستا با رشد شاخص بورس، برای چهارمین روز متوالی با رشد همراه بود و سبد سهامداران سهام عدالت ۱.۹ درصد افزایش یافت. ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت قابل فروش چقدر شد؟
امروز نیز با افزایش شاخص کل و نمادهای شاخص ساز ارزش سهام عدالت افزایش یافت.
امروز نیز با افزایش شاخص کل و نمادهای شاخص ساز ارزش سهام عدالت افزایش یافت.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۴۰ درصد یارانه نقدی آب رفته است، گفت: دولت باید با کالابرگ الکترونیک یا یارانه نقدی مبتنی بر سبد کالا، طبق مصوبه مجلس از کاهش ارزش یارانه مردم جلوگیری کند.
رئیس مجلس با بیان اینکه جراحی اقتصادی ناقص اجرا شد، گفت: ما باید با سبد کالا، معیشت مردم را تأمین می‌کردیم، اگر سبد کالایی داده می‌شد، حتماً مردم راضی‌تر بودند.
کاهش ارزش نماد‌های شاخص ساز در بازار سرمایه سبب افت قیمت سبد سهام عدالت شده است و ارزش سهام عدالت امروز نیز با کاهش ۰.۵ درصدی همراه بود.
تصمیمات اقتصادی دولت و مجلس به ویژه حذف ارز ترجیحی، افزایش میزان درآمد‌های مالیاتی و تصمیمات مشابه با عنوان جراحی اقتصاد کشور، لازم است با اقدامات موثر و پیشگیرانه در کاهش تبعات تورمی و فشار‌های اقتصادی بر مردم همراه باشد تا جراحی اقتصادی منجر به قطع عضو نگردد!
تصمیمات اقتصادی دولت و مجلس به ویژه حذف ارز ترجیحی، افزایش میزان درآمد‌های مالیاتی و تصمیمات مشابه با عنوان جراحی اقتصاد کشور، لازم است با اقدامات موثر و پیشگیرانه در کاهش تبعات تورمی و فشار‌های اقتصادی بر مردم همراه باشد تا جراحی اقتصادی منجر به قطع عضو نگردد! این در حالی است که این روزها، دغدغه مردم نجیب کشورمان به تامین نیاز‌های اولیه تقلیل پیدا کرده است
جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تأکید بر ادامه مسیر جهاد و مقاومت تا آزادسازی سرزمین و مقدسات فلسطین، تأکید کرد که اردوگاه جنین همچنان کابوس صهیونیست ها و الگوی مقاومت باقی خواهد ماند.
وزیر خارجه آمریکا در جریان یک نشست مطبوعاتی کشته شدن «ایمن الظواهری» را مورد توجه قرار داد و پناه دادن به وی از سوی طالبان را «نقض فاحش توافق دوحه» خواند.
گویا محرومیت ژاوی هرناندز از سفر به آمریکا به دلیل چند بار سفرش به ایران در جریان لیگ قهرمانان آسیا باعث ایجاد ترس در این دو ستاره سابق فوتبال جهان شده است.
مراسم رونمایی از کاپ قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ در حالی بدون مشکل در تهران برگزار می‌شود که فدراسیون فوتبال در جریان حضور ستارگان پیشین فوتبال دنیا نیست.
یک کارشناس حقوقی با تاکید بر اینکه حذف فدراسیون‌های بدون رئیس از مجمع کمیته المپیک غیرقانونی است، گفت: این موضوع می‌تواند با واکنش کمیته بین‌المللی المپیک همراه شود.
سخنگوی دولت گفت: تصمیم بر آن شد هیئت وزیران اختیار خود مبنی بر تصمیم‌گیری در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان را به هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی تفویض کند.
یک دوقلوی برزیلی که از سر به یکدیگر متصل بودند با کمک جراحان مستقر در انگلیس به طور موفقیت آمیز از یکدیگر جدا شدند.
وزیر ورزش از آماده شدن واگذاری باشگاه‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی خبر داد و اظهار داشت: مجوزهای لازم در این خصوص اخذشده است و ان‌شالله تا آخر اسفندماه امسال دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی به جزییات سود سال ۹۹ سهام عدالت اشاره کرد و گفت: افرادی که سال گذشته به دلیل وجود برخی از مشکلات قادر به دریافت سود سال ۹۸ سهام عدالت نبودند، این سود در اسفند ماه امسال همراه با سود سال ۹۹ به حساب آنها واریز می‌شود.
مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا ضمن بازدید از شرکت سایپایدک از نزدیک در جریان فعالیت های این شرکت قرار گرفت و در نشستی با مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد سازمان خدمات پس از فروش سایپا نکاتی در جهت بهبود روند خدمات دهی به مشتریان بیان کرد.
سعید جلیلی گفت: از سال ۹۷، ده‌ها میلیارد دلار به ارز ترجیحی تخصیص داده شد، اما به سبد غذایی مردم آسیب جدی رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ