امروز نیز با افزایش شاخص کل و نمادهای شاخص ساز ارزش سهام عدالت افزایش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون تغییرات اندک دلار، یورو و درهم در اولین روز هفته، پیش بینی قیمت طلا فردا ۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰خبر مهم بورس فردا ۲۱ خرداد، پیش بینی نیما میرزایی از بورس هفته جاری، زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام، در بانک ملت چه خبر است؟، افت سود هرسهم این نماد نسبت به مدت مشابه، افت بیش از ۲ درصدی ارزش سهام عدالت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در معاملات روز چهارشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۲۸ هزار و ۹۲ واحد نسبت به روز کاری گذشته ریزش کرد و سهام عدالت شاهد ریزش ۹۲ هزار تومانی ارزش بود.
شاخص کل بازار بورس امروز ۷۳ هزار واحد رشد کرد و در کانال دو میلیون و ۴۳۸ هزار واحدی ایستاد. بدین ترتیب در این روز شاخص کل بازار سرمایه ۳.۱۰ درصد تقویت شد و ارزش سهام عدالت نیز ۳.۹ درصد رشد نمود.
ارزش روز سهام عدالت نسبت به دیروز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی همراه شد.
ارزش روز سهام عدالت نسبت به دیروز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی همراه شد.
ارزش سهام عدالت نسبت به دی ماه بیش از ۲ میلیون تومان افزایش یافته است.
در معاملات روز چهارشنبه، شاخص بورس باز هم رشد کرد و با صعود ۱۸ هزار و ۳۶۲ واحد همراه بود، ارزش سهام عدالت هم همسو با شاخص صعودی بود.
ارزش سهام عدالت نیز همراستا با رشد شاخص بورس، برای چهارمین روز متوالی با رشد همراه بود و سبد سهامداران سهام عدالت ۱.۹ درصد افزایش یافت. ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت قابل فروش چقدر شد؟
امروز مطالبی همچون افزایش قیمت دلار در بازار توافقی/ یورو قد کشید، خرید طلای کارکرده به صرفه تر است یا طلای نو؟، کدام خودرو گران تر شد؟، کدام خودرو گران تر شد؟، تحلیل| شبندر چه روندی را طی خواهد کرد؟، پیش بینی قیمت طلا و بیت کوین، زمان واریز سود سهامداران ۱۵ نماد بورسی و فرابورسی، قطعی گاز روی شرکت ها بورسی چه تاثیری دارد؟، ارزش سهام عدالت در آخرین روز معاملاتی هفته؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، بهای بیت کوین به یک میلیون دلار می‌رسد؟، بیشترین حجم معاملات بازار از آن این نماد، کدام بازار سود بیشتری داده است؟، ارزش شرکت‌های سهام عدالت چقدر است؟، جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی، خبری مهم برای سهامداران ذوب، تحلیل وتوس | سیگنال صعود صادر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
روز چهارشنبه شاخص کل بورس برای دومین روز متوالی صعود کرد و همراستا با آن نیز ارزش سهام عدالت نیز صعودی شد و ۰.۵ درصد افزایش یافت.
کاهش ارزش نماد‌های شاخص ساز در بازار سرمایه سبب افت قیمت سبد سهام عدالت شده است و ارزش سهام عدالت امروز نیز با کاهش ۰.۵ درصدی همراه بود.
امروز مطالبی همچون جزئیات کاهش قیمت سکه در بازار تهران، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، ارزش سهام عدالت در روز رشد ۱۰۴۹ واحدی شاخص چقدر شد؟، اخبار مهم کدال دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ | پرداخت سود نقدی فولاد، مجمع کاذر ۱۴۰۱ | افزایش سرمایه چه شد؟، پرسودترین صندوق‌های سرمایه گذاری در مرداد ۱۴۰۱ کدام صندوق‌ها بودند؟، پول داغ چیست؟ + فیلم، آیا باید دامنه نوسان بازار پایه هم افزایش یابد؟، خریداران این خودرو ۲۰۰ میلیون سود کردند، بازگشایی نماد پرسپولیس چه شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل بورس در معاملات روز سه‌شنبه یکم شهریور ماه در سطح یک میلیون و ۴۳۱ هزار و ۴۳۵ واحد قرار گرفت که نسبت به روز دوشنبه ۶ هزار و ۹۴۴ واحد رشد کرد. همراستا با رشد شاخص سهام عدالت چقدر رشد کرد؟
مدافع ملی‌پوش الاهلی در یک نمایش موفق در هفته اول لیگ ستارگان، توانست سهم بزرگی در کلین شیت و پیروزی تیمش داشته باشد.
گویا محرومیت ژاوی هرناندز از سفر به آمریکا به دلیل چند بار سفرش به ایران در جریان لیگ قهرمانان آسیا باعث ایجاد ترس در این دو ستاره سابق فوتبال جهان شده است.
یک کارشناس حقوقی با تاکید بر اینکه حذف فدراسیون‌های بدون رئیس از مجمع کمیته المپیک غیرقانونی است، گفت: این موضوع می‌تواند با واکنش کمیته بین‌المللی المپیک همراه شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به هیچ عنوان ارز دارو حذف نمی شود و این طور نیست که دارو آزاد شود، قانونگذار و دولت چنین سیاستی ندارند و نخواهند داشت.
محققان کشور با استفاده از دانش کدنویسی دینامیک سیالات محاسباتی (CFD) نرم افزاری طراحی کردند که رسوب آسفالتین در چاه‌های نفت را به خوبی پیش‌بینی می‌کند.
حتما شما هم دیده‌اید یا شنیده‌اید (شاید هم خودتان داشته‌اید!) که برخی کودکان دوستی شبیه خودشان دارند؛ گاهی آرام‌تر، خونسردتر و البته حرف شنوتر و گاهی هم پرجنب و جوش‌تر. این دوست به آن‌ها گوش می‌دهد، با آن‌ها بحث می‌کند و بسیار به آن‌ها نزدیک است؛ آنقدر که گاهی به رها شدن کودک از ترس و بدخوابی هم کمک می‌کند.
شاخص کل بورس روز شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۲۹۵۹۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۵۸ هزار و ۹۶۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ را بخوانید.
شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ آخرین روز معاملاتی سال ۱۴۰۰ می‌باشد. سالی که با فراز و نشیب‌های زیادی برای سهامداران همراه بود. در گفتگو با حسین مریدسادات کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس در روز شنبه پرداخته ایم.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۴۹۱۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۲۰ هزار و ۲۹۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ