وزیر ورزش از آماده شدن واگذاری باشگاه‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی خبر داد و اظهار داشت: مجوزهای لازم در این خصوص اخذشده است و ان‌شالله تا آخر اسفندماه امسال دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منصور قنبرزاده می‌گوید روند خصوصی‌سازی سرخابی‌ها مطابق برنامه پیش نرفت و همین موضوع باعث شد تا این دو باشگاه‌ با مشکل مواجه شوند.
سرپرست شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تعرفه بازی در ورزشگاه آزادی برای سال جدید را اعلام کرد.
مازندران امام جمعه موقت ساری گفت: برخی مداحان در دهه اول ماه محرم در نوحه سرایی‌ها از واژگانی استفاده کردند تا به هر قیمتی بتوانند اشک را بر چشمان عزاداران امام حسین جاری نمایند، اما هیچ سند و دلیلی در بیان مطالب آنان وجود ندارد، لازم است دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی ورود کنند تا زمینه بدعت‌ها و انحرافات فراهم نشود.
تعداد زیادی فوتبالیست باید بار سفر از لیگ برتر را ببندند و مسیر دیگری برای ادامه فوتبالشان انتخاب کنند.
وزیر ورزش و جوانان می گوید که از سازمان خصوصی سازی درخواست کرده که برای تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس، تا آخر خرداد ماه صبور باشند.
وزیر ورزش درباره دخالت سازمان خصوصی‌سازی برای تغییر هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: پیشنهاد ما این است که تا ۳۰ خرداد ماه صبر کنند و تغییرات بعد از این تاریخ انجام شود.
شیخ دیاباته با همان روی خوشی که از او در فوتبال ایران سراغ داریم، تا آخرین ثانیه‌های دربی 101 پشت دروازه علیرضا بیرانوند در حال گرم کردن بود.
شرایط آب و هوایی شهر تهران باعث شد تا برنامه های گروه‌های مشوقین تیم های استقلال و پرسپولیس به طور کلی به هم بریزد.
کورس رقابت بین تیم های رده چهارم و پنجم جدول برای کسب سهمیه احتمالی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حسابی داغ است.
سرمربی فولاد معتقد است که سه مدعی فعلی لیگ برتر، برای فصل آینده سقف هزینه را جا به جا می‌کنند.
رئیس فدراسیون فوتبال توضیحات مفصلی درباره جلسه‌اش با مدیران سرخابی و نمایندگان مجلس ارائه کرد.
جناب آقای قربانزاده، باتوجه به موانع موجود بر سر راه واگذاری سرخابی‌ها، بنده با جرئت و صراحتاً عرض می‌کنم که واگذاری صحیح و عاری از مشکل و بدون بحران تیمهای فوتبال استقلال و پرسپولیس نه‌تنها تا ۲۰ روز آینده بلکه تا سال ۱۴۰۵ هم انجام نخواهد شد.
حسین اوجاقی گفت که این نهاد در تلاش است تا استادیوم های امام رضا (ع) و شهید کاظمی را مجددا در اختیار سرخابی‌ها قرار دهد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تعطیلات لیگ به ضرر تمامی تیم‌ها شده است گفت: استقلال و پرسپولیس آمادگی کامل را برای انجام دربی ندارند.
تا پایان هفته نهم لیگ برتر تنها تیمی که تا به حال شکستی را تجربه نکرده، فولاد خوزستان است.
اردبیل - وزیر ورزش و جوانان گفت: بدون حمایت رئیس جمهور تیم‌های استقلال و پرسپولیس امکان واگذاری و شرایط مطلوب فعلی را نداشتند.
در حالی که حدود شش ماه از پایان پذیره‌نویسی سرخابی‌ها گذشته و وعده‌های زیادی در مورد زمان بازگشایی نماد دو باشگاه از سوی سازمان خصوصی سازی داده شده است این نمادها بازگشایی نشدند تا اینکه این روز‌ها خبر از احتمال بازگشایی نماد‌های استقلال و پرسپولیس شنیده می‌شود.
روبرتو فیرمینو، ستاره برزیلی لیورپول، مدعی شد رفتار هواداران این باشگاه در پایان فصل گذشته همیشه در ذهنش خواهد ماند.
سخنگوی گمرک ایران گفت: کالاهای عبوری خارجی از مسیر کشور در چهار ماه نخست امسال، به ۴ میلیون و ۹۲۱ هزار تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۱ درصد افزایش داشته است.
سازمان لیگ فدراسیون پالیبال تاریخ شروع مسابقات لیگ برتر بانوان را اعلام کرد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه پنج حادثه رانندگی در محورهای استان به وقوع پیوسته است، گفت: طی مرداد ماه جاری ۱۰ نفر در حوادث رانندگی جان باختند.
جواد کریمی، پاسور جوان تیم ملی والیبال ایران روز گذشته در کنار سایر اعضای تیم تمرین کرد.
وزیر کشاورزی در آغاز آئین رونمایی از نقشه راه تأمین مالی زنجیره‌ای در بخش کشاورزی گفت: سرعت تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در کشور اعجاب برانگیز است.
اگر ستاره‌ای نسبتا نزدیک به زمین باشد روش‌های مختلفی در دسترس ماست. یکی از آن روش‌ها این است که بفهمیم آیا می‌توانیم لیتیوم را در طیف آن تشخیص دهیم یا خیر. لیتیوم خیلی سریع تمام می‌شود بنابراین، اگر ستاره‌ای لیتیوم را در طیف خود نشان دهد به ما این پیام را می‌رساند که بسیار جوان است.
در جدیدترین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا، خودرو شاهین متعلق به شرکت خودروسازی سایپا در بورس پذیرش شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ