در آخرین بازی باشگاهی پیش از جام جهانی، چهره‌ای از طارمی دیدیم که تاکنون ندیده بودیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوران بلان، سرمربی لیون، پس از شکست تیمش برابر مون پولیه از سوالات خبرنگاران عصبانی شد.
زن جوان گفت: صبح همسرم به سرکار رفت و من و پسرش در خانه تنها بودیم که مادرش زنگ زد و شروع به توهین کرد و حرف‌هایش مرا از خود بی‌خود کرده بود و از خشم و عصبانیت نمی‌دانستم چه کار باید بکنم تا اینکه نگاهم به پسربچه افتاد و همان لحظه بود که در ذهنم فکر انتقام افتادم. از روی خشم و عصبانیت به سراغ پسرکوچولو رفتم و دستم را روی گلویش فشار دادم و بعد از لحظاتی ناگهان پسرکوچولو بی‌حرکت شد و وقتی دستم را از روی گلویش برداشتم دیگر هیچ حرکتی نمی‌کرد و نفس نمی‌کشید.
اولیور گلاسنر، سرمربی آینتراخت فرانکفورت، پس از شکست تیمش برابر هوفنهایم بسیار عصبانی به نظر می‌رسید.
آنتوان گریزمان به شوخی گفت از اینکه جایزه بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا را به او نداده‌اند، عصبانی است و همین خشم به او انگیزه مضاعف بخشید.
چیرو ایموبیله، کاپیتان لاتزیو، از تصمیم مائوریتزیو ساری برای تعویضش بسیار عصبانی شد و این عصبانیت را روی نیمکت نشان داد.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، مدعی شده که اخبار اشتباهی درباره عصبانیت او و واکنش‌هایش در تمرینات این تیم منتشر شده است.
مدیران بایرن مونیخ پس از شکست برابر ماینتس با عصبانیت به رختکن این تیم رفتند تا ناراحتی‌شان را به اطلاع بازیکنان برسانند.
یک شرکت هواپیمایی با عصبانیت کریستیانو رونالدو در بازی دیشب النصر مقابل ابها و خشم او از تصمیم داور برای پایان بازی در نیمه اول در میانه یک موقعیت گلزنی شوخی کرد.
تصاویر جدید از دیدار دیشب چلسی و دورتموند نشان می‌دهد جود بلینگام در پایان بازی کنترل خود را از دست داده و در نهایت عصبانیت حرکاتی انجام می‌دهد که تنش را در استمفوردبریج به اوج می‌رساند.
لوکاس واسکز از تصمیم کارلو آنچلوتی برای تعویض او عصبانی بود و خشمش را روی نیمکت نشان داد.
اولین جملاتی که هنگام عصبانیت به ذهنتان می‌رسد، مسلما چیزی نیست که باید بگویید. قبل از اینکه چیزی بگویید که باعث ناراحتی اطرافیان و یا خود شما بشود، به خودتان زمان بدهید. این کار باعث می‌شود شما از حالت عصبانی خود دور شوید و آرامش را به شما باز می‌گرداند.
بارسلونا شب گذشته برابر بتیس مثل تمام بازی های اخیر خود دو چهره متفاوت داشت. تکرار این اتفاق باعث عصبانیت شدید ژاوی شد.
نیمار پس از دریافت گل تساوی از کرواسی در دقیقه 116 به شدت از برخی هم‌تیمی‌های خود عصبانی شد.
عصبانیت بعد از صعود، واکنش عجیبی بود که از لیونل مسی بعد از جدال پرماجرای آرژانتین – هلند شاهد بودیم.
نشریه فرانسوی اکیپ می‌گوید باشگاه پاری سن ژرمن در پرداخت دستمزد کیلیان امباپه تاخیری قابل توجه داشته و این باعث عصبانیت ستاره فرانسوی شده است.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، از این که کمک داور ویدئویی گل دیرهنگام تیمش را مردود اعلام کرد به شدت عصبانی است.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، پس از پیروزی برابر مارسی از مطرح شدن سوال‌ها درباره کیلیان امباپه عصبانی شد.
اخراج سرخیو راموس، مدافع پاری سن ژرمن، در بازی برابر رنس باعث ناراحتی و عصبانیت بازیکنان و کادر فنی این تیم شده است.
بارسلونا امشب در دیداری حساس با یک گل در زمین اینتر مغلوب شد. در دیداری که چند صحنه بحث‌برانگیز داوری داشت که باعث عصبانیت شدید ژاوی و بارسایی‌ها شد.
الساندرو باستونی، مدافع جوان اینتر، پس از تعویض شدن از سوی سیمونه اینزاگی در نیمه اول بازی اینتر با اودینزه، به شدت عصبانی شد.
مارکو آسنسیو امروز هم برای رئال به میدان نرفت و در دقیقه 71 که کارلو آنچلوتی آخرین تعویض خود را انجام داد، به شدت عصبانی شد.
پل پوگبا پس از یک ماه فیزیوتراپی در نهایت به این نتیجه رسید که زانویش را جراحی کند. مدیران یوونتوس یک ماه پیش به او توصیه کرده بودند تا زمان را تلف نکند و حالا هم از او عصبانی هستند.
اوج عصبانیت این مربی در کنفرانس خبری رخ داد؛ جایی که او تاکید کرد همین یک امتیاز هم حق تیمش نبوده و بازیکنانش را به ترسو بودن متهم کرد.
در بازی استقلال تهران و ملوان بندر انزلی ساپینتو بعد از گل ملوان با مشاهده شادی نیروی هلال احمر در نزدیکی نیمکت تیمش با بطری آب وی را مورد هدف قرار داد که در ادامه تنش شکل گرفت. وی بعد از آن با لگد له برانکارد نیروی هلال احمر ضربه زد که با دخالت نیمکت نشینان ماجرا ختم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ