چیرو ایموبیله، کاپیتان لاتزیو، از تصمیم مائوریتزیو ساری برای تعویضش بسیار عصبانی شد و این عصبانیت را روی نیمکت نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منتظر محمد، هافبک عراقی مس رفسنجان، مورد استقبال ویژه اعضای تیم مس رفسنجان قرار گرفت.
جبلی در پاسخ به سوالی درباره شائبه قبیله‌گرایی در صداوسیما اظهار کرد: شرعا اجازه قبیله‌گرایی در صداوسیما را نمی‌دهم. اینهایی که شما به آن می‌گویید قبیله‌گرایی خودش یعنی اتفاقاتی در صداوسیما افتاده و کارهای جدیدی شروع شده است! کاچی به از هیچی.
روبرتو گالیاردینی، هافبک اینتر، در نیمه اول دیدار با ناپولی با دریافت 2 کارت زرد نامعقول زمین بازی را ترک کرد.
این هفته یک اتفاق جنجالی و ضرب و شتم داور، فوتبال ایران را تحت تاثیر خود قرار داد.
واکنش عجیب آنتونی به بی توجهی داور پس از خطای بازیکن حریف باعث به وجود آمدن یک دعوا نسبتا شدید در دقیقه 70 بازی یونایند-برایتون شد.
مدافع چپ سپاهان در روز تولدش مورد ضرب و شتم هم‌تیمی‌هایش قرار گرفت.
ستاره برزیلی استقلال در سالروز تولد از تونل وحشت آبی ها رد شد.
هافبک استقلال می گوید اگر فردا هم پول استراماچونی را پرداخت کنند، دیگر به کار باشگاهش نمی آید.
در اولین جلسه تمرینی بایرن مونیخ زیر نظر توماس توخل لحظات جالبی را شاهد بودیم که نشان از رابطه خوب این مربی با شاگردان جدیدش دارد.
یک دانش آموز در فلوریدا آمریکا، معلم خود را به طرز وحشیانه‌ای مصدوم می‌کند که در ادامه فیلمش را مشاهده می‌کنید.
یک جیمی جامپ که با ورود به زمین مشتی را به صورت دیمیتروویچ، گلر سویا وارد کرده بود، توسط این سنگربان صربستانی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
یک جیمی جامپ که با ورود به زمین مشتی را به صورت دیمیتروویچ، گلر سویا وارد کرده بود، توسط این سنگربان صربستانی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
یک هوادار تاتنهام که به دلیل حمله به آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال، در جریان دیدار یک ماه پیش دو تیم در دربی لندن دستگیر شده بود اتهامش را پذیرفت.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: امروز فریب‌خوردگان به سنگر عفاف و حجاب لگد می‌زنند و زرسالاران و سرمایه‌داران جهانی جذابیت‌های زنان را برای شهوت‌پرستان شیطان‌پرست به حراج می‌گذارند.
توکو اِکامبی بازیکن تیم لیون در دیدار با استراسبورگ در حال تعویض شدن بود، از سوی هواداران خودی هو شد؛ مهاجم 30 ساله از شدت عصبانیت هم مستقیم به رختکن رفت و در مسیر سطل آشغال را هم شوت کرد.
زن ۲۷ساله به نام میترا در حالی در بیمارستان جان داد که آثار جراحت‌های شدیدی روی بدنش مشهود بود. حالا رئیس قوه قضاییه از طرف فرزند کوچک مقتول درخواست دیه از بیت‌المال کرده است.
حضور هواداران شهرداری و چند نفر از اعضای نیمکت شهرداری آستارا باعث ورود نیروی انتظامی نیز شد و داور نیز به یکی از اعضای نیمکت این تیم کارت قرمز نشان داد تا قائله را بخواباند
واکنش عجیب ریکاردو ساپینتو بعد از اخراج را ببینید.
دیدار پر حاشیه فولاد و مس رفسنجان در شرایطی با تساوی بدون گل خاتمه یافت که اتفاقات عجیبی حول حامد لک شکل گرفت.
در ادامه شبیه‌سازی بازی منچستریونایتد و لیورپول را با لگو مشاهده می‌کنید.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال بعد از دریافت گل اول تیمش، با عصبانیت به برانکارد کنار زمین لگد زد. این اقدام با واکنش نیرو‌های امدادی کنار زمین روبه‌رو شد و اعتراض کردند. ساپینتو در زمان به ثمر رسیدن گل ملوان همچنین بطری آب را به زمین کوبید تا حواشی‌اش در نیمه اول کامل شود.
امروز مطالبی همچون آیا سرمایه گذاری روی طلا امن و پربازده است؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو + پیش بینی صالح آبادی از آینده قیمت دلار، توقف ۴ نماد جهت برگزاری مجمع، قیمت روز خودرو ۵ تیر ۱۴۰۱ | یک خبر مهم برای واردات خودرو، تحلیل غگل امروز ۵ تیر ۱۴۰۱، احتمالا کدام گروه‌ها مثبت اند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
یک خبرنگار زیر مشت و لگد بازیکن خارجی سپاهان!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ