اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع ناپایداری‌های جوی در استان تا اواسط هفته جاری خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان ظهر شنبه ۱۳ خرداد درباره فعالیت سامانه ناپایدار بارشی در این استان ۲ هشدار سطح زرد صادر کرد.
سازمان هواشناسی، برای مناطق غربی و شمال غربی بارش باران را طی روزهای آینده پیش‌بینی می‌کند.
رییس پلیس راه البرز یاداور شد: باتوجه به فصل بهار و شرایط ناپایداری جوی مسافران قبل ازسفر ضمن اطلاع ازوضعیت راه ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری کنند.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز فعالیت سامانه ناپایدار قوی در استان از عصر امروز تا روز جمعه ۲۵ فروردین خبرداد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه ناپایدار به استان از سه شنبه خبرداد و گفت: با فعالیت این سامانه احتمال بارش‌های همرفتی وجود دارد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه ناپایدار به استان از روز جمعه ۱۱ فروردین و بارش‌های رگباری در غرب استان خبرداد.
اداره کل هواشناسی استان تهران ضمن تشریح وضعیت هوا طی سه روز آینده، نسبت به ناپایداری جوی و رگبار و رعد برق هشدار داد.
اداره کل هواشناسی تهران اعلام کرد: تهران طی ۲۹ اسفند تا ۲ فروردین با ناپایداری جوی همراه است.
کرمی از رانندگان و مسافران خواست با توجه به شرایط ناپایدار جوی و احتمال سقوط سنگ از توقف در حاشیه جاده بویژه در محور کرج -چالوس اجتناب کنند.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه ناپایدار بارشی به استان در پایان هفته جاری خبر داد.
معاون عملیات امدادونجات با تاکید بر شرایط ناپایدار جوی، از امدادرسانی به بیش از ۱۲ هزار نفر در برف و کولاک و آبگرفتگی و در سه روز گذشته، خبر داد.
معاون عملیات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به شرایط جوی ناپایدار و تاثر ۲۷ استان کشور از بارش برف و بروز کولاک، خبر داد.
طی روز شنبه (۱۵ بهمن‌ماه) رشد ناپایداری جوی همراه با وزش باد موثر شرایط مناسب را برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم کرد و در این روز سومین روز هوای پاک از ابتدای سال ثبت شد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به شرایط جوی ناپایدار، از امدادرسانی به بیش از ۱۲ هزار نفر در دو روز گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به شرایط ناپایدار جوی کشور، از امدادرسانی به ۱۳ استان کشور در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
به دلیل ناپایداری جوی، احتمال لغو برخی پرواز‌ها وجود دارد. مسافران می‌توانند با شماره‌های ۱۹۹ و ۰۲۱۶۱۰۲۱ تماس گرفته و اطلاعات پرواز خود را قبل از عزیمت به سمت فرودگاه دریافت کنند.
دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به شرایط جوی ناپایدار در سه روز گذشته، از امدادرسانی به ۲۳ استان کشور خبر داد.
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به شرایط جوی ناپایدار در ۴۸ ساعت گذشته، از امدادرسانی به حدود ۱۱۰۰ حادثه دیده خبر داد.
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به شرایط جوی ناپایدار در روزهای گذشته، از امدادرسانی به حدود ۳ هزار و ۵۰۰ نفر خبر داد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت متناوب امواج ناپایدار بارشی در استان طی پایان هفته جاری خبرداد.
اصفهان- سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان از گذر امواج ناپایدار در نیمه غربی و ریزش هوای سرد و تداوم سکون جوی در مناطق مرکزی استان تا پایان هفته جاری خبر داد.
مشهد ـ اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با توجه به وقوع بارشهای رگباری و شدت گرفتن وزش باد در این استان هشدار سطح زرد صادر کرد.
افزایش شدت ناپایداری جوی در جنوب کشور
فریدون عباسی عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار بورس تابناک با اشاره به اقدام بموقع سازمان بورس گفت: اقدام دولت در تعیین سقف برای نرخ گاز صنایع، باعث جلوگیری از ایجاد شوک به بازار و افزایش قیمت‌ها شد که این تصمیم، گامی مهم و مثبت در جهت حمایت از تولید است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ