اصفهان- استاندار اصفهان گفت: برنامه‌ریزی های خوبی برای برگزاری جایزه مصطفی (ص) در اصفهان انجام شده است و انتظار می‌رود همه مردم و دستگاه‌ها پشتیبان این رویداد بین المللی باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بهداد فراجا از بسیج ظرفیت‌های بهداشتی، امدادی و درمانی برای پشتیبانی از ماموریت اربعین امسال خبر داد.
فرمانده کل انتظامی کشور از تعامل و آمادگی کامل پلیس و صدا و سیما برای به تصویر کشاندن پلیس حرفه ای و اجتماعی و آگاه سازی مردم از خدمات مجاهدانه پلیس در سطح جامعه خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا از آمادگی کامل پلیس آگاهی جهت تامین امنیت زائران ابا عبدالحسین(ع) خبر داد و گفت: ماموریت اربعین یک ماموریت مقدس است که بر مبنای دستوری و اداری قابل تعریف نیست.
مراسم بزرگ اربعین، یک سفر زیارتی است اما در این سفر زیارتی، ممکن است مخاطرات احتمالی باشد؛ بنابراین هشیاری و توجه شما برای حفظ سلامتی مهم است.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از آمادگی ایران برای عمره مفرده خبر داد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از آمادگی ایران برای حج عمره خبر داد.
درآستانه آغاز فصل جدید فوتبال ایران امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور مانده است.
رییس جمهور با اشاره به پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در زمینه‌های علمی و فناوری علیرغم تحریم‌های ظالمانه گفت: آمادگی داریم توانمندی‌های ایران را با سریلانکا به اشتراک بگذاریم.
اصفهان- استاندار اصفهان از آمادگی این استان برای برگزاری و میزبانی شایسته از کنفرانس جهانی گردوغبار در این دیار خبرداد.
اصفهان- معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان از آمادگی برای جلوگیری از تخریب مسجد کازرونی در اقدامی مشترک با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان خبر داد.
اصفهان- شهردار اصفهان از آمادگی شهرداری برای مشارکت در نصب پنل‌های خورشیدی بر روی بام ۲ هزار منزل مسکونی با مشارکت شهروندان خبر داد.
اصفهان - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان از اعلام آمادگی سرمایه‌گذار در پارک ملی قمیشلو خبر داد و گفت: بیش از۵۰۰ میلیارد تومان توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در این منطقه هزینه می‌شود.
اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مراکز آموزشی رفاهی فرهنگیان در سراسر استان اصفهان از امروز آمادگی پذیرش میهمانان را دارند.
با پیشنهاد فدراسیون کشتی و آمادگی این تیم هشتمین دوره مسابقات کشتی‌فرنگی جام باشگاه‌های جهان به میزبانی باشگاه سپاهان در اصفهان برگزار خواهد شد.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: قضات ما با جدیت و آمادگی کامل پرونده‌های درگیری‌ها را رسیدگی و اقدام به صدور رأی می‌کنند و مسامحه و ساده‌انگاری در رسیدگی‌ها در مقابل عناصر اصلی و مؤثر جایز نیست.
نفت آبادان در شرایطی مقابل طلایی‌پوشان اصفهانی در خانه با دو گل شکست خورد که فیروز کریمی چند مهره اصلی تیمش را با شرایط آمادگی کامل در اختیار نداشت.
رزمایش «اقتدار ۱۴۰۱» نیروی زمینی ارتش به مدت دو روز در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان برگزار شد. در این رزمایش واحدهای پیاده، زرهی، توپخانه، ایستگاه‌های سیار پهپاد و جنگ الکترونیک نیروی زمینی در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان برای اجرای رزمایش دو روزه مستقر شده و موضع عملیاتی گرفتند. رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش با هدف ارزیابی و ارتقای میزان توان و آمادگی رزمی یگان‌های نیروی زمینی ارتش در مقابله با تهدیدات نوین، برگزار شده است.
اردوی  آمادگی و انتخابی تیم ملی اسکیت فری استایل از تاریخ ۸ لغایت ۱۱ شهریور ماه در نجف آباد اصفهان  مجموعه ورزشی آزادی این شهرستان برگزار می شود.
اردوی  آمادگی و انتخابی تیم ملی اسکیت فری استایل از تاریخ ۸ لغایت ۱۱ شهریور ماه در نجف آباد اصفهان  مجموعه ورزشی آزادی این شهرستان برگزار می شود.
یحیی گل‌محمدی در حالی که مهاجم خارجی تیمش هنوز به مرز آمادگی نرسیده، کار سختی برای انتخاب 11 بازیکن اصلی دارد.
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از آمادگی این مجتمع عظیم صنعتی برای تولید محصولات مورد نیاز پروژه های ساخت مسکن خبر داد.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال نساجی از اخذ مجوز حرفه‌ای این باشگاه با حل مشکلات ورزشگاه وطنی خبر داد.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران از آمادگی این بانک برای توسعه همکاری با شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان خبر داد.
موسوی با اشاره به ترفند اغلب کلاهبرداران، افزود: مجرمین سایبری با تحریک احساسات کاربران و انتشار تصاویر افراد بی‌بضاعت در شبکه‌های اجتماعی به بهانه‌ی دریافت نذورات اقدام به درج شماره کارت اشخاص و دریافت وجوهات از شهروندان می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ